۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

مهر نوشت:

جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه های تهران امروز و دنیای اقتصاد و همچنین نشریه عنوان در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
صبح امروز شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه های تهران امروز و دنیای اقتصاد و همچنین نشریه عنوان تشکیل جلسه داد.

جلسه امروز با حضور اعضای هیات منصفه برگزار شد. در ابتدای این جلسه به اتهامات مدیر مسئول روزنامه تهران امروز رسیدگی شد. مدیر مسئول این روزنامه با شکایت عباس امیری فر و حمید بقایی متهم به افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است.

اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات پس از رسیدگی به این پرونده مدیر مسئول روزنامه تهران امروز را در اتهام افترا مجرم ندانستند اما در اتهام تشویش اذهان عمومی وی را مجرم دانسته و مستحق تخفیف اعلام کردند.

در ادامه به اتهام مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد رسیدگی شد که اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات وی را در اتهام افترا مجرم ندانستند.

نشریه عنوان سومین رسانه ای بود که امروز محاکمه شد که اعضای هیات منصفه مدیر مسئول این نشریه را در اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان مجرم ندانستند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =