۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰

تسنیم نوشت:

همزمان با تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، مقاومت فلسطین بامداد امروز یک جاسوس این رژیم را در شهر غزه اعدام کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطین، مقاومت فلسطین بامداد امروز یکشنبه یک فلسطینی را به جرم همکاری با رژیم اشغالگر در شهر غزه اعدام کرد.
به گفته منابع فلسطینی، این فرد همکاری میدانی با رژیم صهیونیستی داشته است.
در همین رابطه یک منبع امنیتی فلسطین در غزه اعلام کرد که دستگاه های امنیتی طی چند روز گذشته تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که فعالیت مقاومت را زیر نظر داشتند، دستگیر کردند.
بر اساس این گزارش، این جاسوسان از سوی افسران شاباک برای جستجوی اهداف جدیدی که ارتش رژیم اشغالگر بتواند آن را هدف قرار دهد، مامور شده بودند.
به گفته منبع امنیتی، مشکل شاباک در دستیابی به اطلاعاتی درباره مقاومت فلسطین، باعث شده است که به جذب جاسوس جهت تحت نظارت قرار دادن اعضای مقاومت و شناسایی یگان های موشکی، روی بیاورد.
یکی از جاسوسان اعتراف کرد که از سوی افسران شاباک برای تحت نظر داشتن اراضی زراعی نزدیک به منطقه سکونت خود و ارائه اطلاعات به شاباک درباره هر گونه تحرکات اعضای مقاومت، مامور شده بود.
یک مزدور دیگر نیز اعتراف کرد که دشمن صهیونیستی از وی خواسته بود اماکن حضور رهبران مقاومت به خصوص افراد نظامی و سیاسی را با هدف ترور آنها، در اختیار شاباک قرار دهد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    1 4
    به دلیل فقر هزاران نفر دیگر هم جاسوس میشن
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    6 0
    اعراب از زمان پیامبر خیانتکار بودند وهمین موضوع باعث قوت گرفتن صهیونیست شد.