روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

تعدادي از ادارات در خوزستان اقدام به خريد اتومبيل‌هاي خارجي وارداتي با قيمت‌هاي كلان براي مديران خود جهت تردد در سطح شهر نموده‌اند. درحالي كه با همين قيمت قادر به خريد تعداد بيشتر اتومبيل داخلي با كيفيت خوب هستند. در شرايطي كه تأكيد رهبر انقلاب و رئيس‌جمهور بر تقويت توليدات داخلي و اقتصاد مقاومتي است معلوم نيست با چه توجيهي در شرايط تحريم پول بيت المال اين چنين اتلاف مي‌شود.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدرام RO ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    60 11
    این خبر کاملا اشتباه است..بخاطر منطقه آزاد شدن آبادان این اجازه داده شده تا اتومبیلهای پلاک اروند تا شعاع 120 کیلومتر اجازه تردد داشته باشند..این اتومبیل ها فقط در محدوده شهر اهواز میتونن تردد کنن..قیمت خرید هم که به نرخ جهانی است و بسیار ارزون تر از اتومبیل های داخلی هستن.
  • بی نام A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    9 5
    فکر نکنم خبر صحیح باشدالبته نه اینکه ماشین خارجی نباشه بلکه قیمت بالا را عرض میکنم که به نظر میرسه اینگونه نباشد احتمالا ماشین ها از طریق منطقه ازاد اروند تهیه شده باشند که گمرکی بشون تعلق نمیگیره لذا زیاد گرون پاشون در نمیاید اما این خلاف قانون منطقه است که این ماشین ها در استان مورد استفاده قرار بگیرند متاسفانه بیشترین بهره را از منطقه ازاد اهواز میبرد نه ابادان وخرمشهر
  • محمدعلی RO ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    34 4
    بنده به عنوان یک خوزستانی از این کار حمایت میکنم.این خودروها متعلق به منطقه آزاد اروند هستند و قیمت عادلانه ای نسبت به خودروهای بی کیفیت داخلی دارند.
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    8 3
    چی خریدن حالا
  • بی نام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    45 2
    عزیز جان اونجا منطقه آزاد شده.. فیمت اون ماشینی که خریدند با فیمت خودرو داخلی برابری می کنه...پس عقل حکم میکنه که جنس یا کیفیت را با قیمت مشابه بخرند.
  • بی نام RO ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    29 3
    اشتباه میکنی. در منطقه اروند قیمت یک تویوتا برابر یک پرشیا ست کدوم بهتره؟
  • ابی IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    33 2
    خدا خیرش بده اتفاقا کاربسیارپسندیده ای انجام داده معلومه اقای استاندار برای جان کارمنداش ارزش قائله .
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    7 43
    اقای روحانی مدیران شما دیگه چرا؟
  • ناكوتا ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    13 3
    احتمالا خودرو پلاك اروندي خريده آن قيمتي كه شما فكر ميكنين نيست
  • فاطیما IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    31 7
    احتمالن این ماشین ها پلاک اروند هستن که قیمتشوبا ماشین های داخلی تفاوت خاصی نداره...مثلن مگان 30 تومنه...اون ماشینایی که میگید خیلی هم که شیک باشن 6070 بیشر نباید باشن....خوبه پراید بخرن 20 تومن؟
  • بیژن IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    65 3
    با توجه به ملحق شدن اهواز به منطقه آزاد اروند بسیاری از مردم و ادارت نسبت به خرید خودرو با پلاک اروند اقدام کردن .قیمت خودروهای منطقه آزاد با توجه به حق گمرکی ناچیز تقریبا نصف قیمت ماشین با پلاک ملی میشه. بطور مثال اگه برای یک ماشین داخلی 50 میلیون بخواهی هزینه کنی با همین پول میشه یه ماشین مدل بالا خارجی خریداری کنی
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    90 6
    اشتباه می کنید اینها پلاک ارونده و قیمتشون از قیمت مثلا مگان ارزونتره....درضمن خیلی هم با صرفت تره......
  • م A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    42 2
    ایول کار خوبی کردن حالا قیمت ماشین میاد پایین.....
  • میثم یاری IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    28 6
    پراید خوبه ها ولی لامصب کولرش نمیاد .خستس خسته
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    45 1
    یه دونه خودروی داخلی با قیمت خوب که کولرش تو خوزستان جواب بده مثال بزن؟سایپا 121؟123؟125؟141؟ وانت پراید؟
  • iran A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    18 4
    خبرانلاین از انجا که اهواز در محدوده منطقه ازاد اروند میباشد احتمالا با هماهنگی منطقه ازاد خودروها خریداری شده اند که در این صورت حرکت به جایی است با همان قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی ، خودروی باکیفیت خارجی استفاده می شود.
  • مصطفی IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    31 3
    روزنامه محترم جمهوری اسلامی : اول جناب مقتدایی آدم بریزو بپاشی نیست ، دوم ماشینهای ایرانی با کیفیت کجا هست ، یه اداره نمیتونه ماشیناشو همیشه ببره گارانتی اون دیگه ماشین استانداری نیست ماشین آموزش تعمیر کارای جدید نمایندگی میشه و سوم اطلاع بدم خدمتتون چون از اول امسال در اهواز میشه ماشین منطقه ازاد خرید ...... اونا هم ماشین منطقه آزاد خریداری کردن نه پلاک ملی که کلی هزینه نکردن شاید 10 20 میلیون بیشتر از ماشین ایرانی ...... و کل داستان خوزستان دما 60 درجه هم میشه شما میتونی با ماشین ایرانی اینور اونور بری ....... مثلا کیا اپتیما 70 میلیون و تویوتا کمری 85 میلیون اینا خیلیه
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    23 5
    اتومبيل داخلي با كيفيت خوب قیمت خوب امنیت خوب کولر خوب ترمزخوب ب ب ب ب. خوب
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    38 2
    این خودروها با پلاک منطقه آزاد که شامل معافیت گمرکی می باشد خریداری شده است که قیمت آن از خودروهای داخلی مناسب تر است
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    با این قیمتهای جدید خودرو های داخلی و کیفیت پایین.آدم ترجیح میده خارجی بخره خب
  • befermatooo A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    115 6
    اتومبیل داخلی با کیفیت خوب زهی خیال باطل
  • سورنا A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    28 2
    تقویت تولیدات داخلی؟؟؟؟؟؟؟ پس کو؟؟؟؟ چرا ما باید 20 میلیون بدیم سوار پراید شیم اما با همین پول در 90 دنیا میشه سوار مرسدس الگانس 20082007 شد؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    92 13
    وقتی با پول پراید در هندوستان میشود یک اتومبیل شاسی بلند خرید پس چرا باید مجبور به خرید پراید چینی یکبار مصرف نمود . احسن به استاندار خوزستان که به فکر جان و مال همشهریانش است.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    90 14
    معلوم نیست وقتی کار و گرما و نفت در خوزستان است ....چرا پول نفتش در جیب تهران است؟؟؟؟
  • جعفر.م A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    15 3
    به نظر م کار درستی کرده است وقتی خود دولت از عملکرد کیفی خودرو سازان ناراضی است و روز به روز برقیمت خودروها افزوده می شود بهترین راه اینست که به اونها کم محلی شود تا متوجه شوند
  • اسی RO ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    24 2
    عزیز دل این اتومبیل ها پلاک اوند بوده و خیلی از اتومبیل های باکیفیت داخلی ارزون تر هستش و البته به صرفه تر
  • رضا IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    53 3
    همون بهتر که پولشون رو صرف خرید مناسب میکنند.
  • حامد AE ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    31 2
    خودرو داخلی با کیفیت خوب؟ شما معرفی کن تا ما هم بخریم. خودرو سازان داخلی رسما دارند با سوء استفاده از بازار انحصاری داخلی فقط دارند هی قیمتها رو بالا و بالاتر میبرند.
  • روزبه A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    34 1
    کیا,هیوندا,بنز,تویوتا رو با سمند و پراید مقایسه میکنید؟؟؟
  • محمد A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    10 5
    وای چه مصیبت بزرگی ...........
  • علی IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    23 4
    نویسنده محترم اگه تو گرمای خوزستان قرار بگیری و کیفیت پایین خودروی ایرانی را ببینی که تاب گرما خوزستان را نداره بعد این حرفتو پس میگرفتی تازه مگر چقدر از سرمایه ملی حاصل از .......
  • abu RO ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    89 7
    فکرکردید تویوتا و مزدا مث پراید و پیکانن که یا مثلاً کولر ندارن یا اگه دارند تو جایی مث اهواز گازش بالا نمیاد؟؟؟؟؟ درمجموع اگه با استهلاک و خیلی پارامترهای دیگه حساب کنیم، این کار، کار درستیه.
  • خوزستانی IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    35 1
    ماشینهایی که در ادارت استان خوزستان و استاداری و فرمانداری استفاده میشه ماشینهای وارداتی با ارز ازاد نیست . ماشینهای منطقه ازاد اروند که توی سطح استان اجازه تردد پبدا کردند.
  • ارسلان IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    36 2
    خرید خودرو خارجی با تعرفه واقعی بسیار به صرفه تر از خودرو داخلی است. استان خوزستان با توجه به وضعیت جوی نیاز به خودرو خارجی دارد و خودروهای داخلی با توجه به کیفیت پائین و قیمت بالا جوابگو نیستند.
  • اروند A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    80 4
    اولا این خود رو ها پلاک اروند یعنی منطقه آزاد هستن و دوما قیمت بعضی از او نها از قیمت خودروهای تولید ملی پایین تره چون تعرفه گمرک برای منطقه آزاد میدن بعنوان مثال الان هیوندایی اکسنت قیمت پایه اش 36 میلیون تو گمرک خرمشهر که با پرداخت گمرک منطقه آزاد اروند حدودا 40 میلیون آب میخورد این در صورتی که پژو پارس حدودا 45 میلیون تو بازار معامله میشه . حالا پیدا کنید پرتغال فروش را
  • علی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    8 33
    بعد من دانشجو پول 200 تومن شهریه پیام نور ندارم که بدم
  • آرشیتکت US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    56 2
    کدام اتومبیل داخلی با کیفیت خوب منظورتونه لطفا بگید ما هم تهیه کنیم
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    14 4
    البته کار درستی نکردند و فقط استانداری هم نیست خیلی از ارگانها و ادارات اینکار رو می کنند. در ضمن با جمله "اتومبيل داخلي با كيفيت خوب " موافق نیستیم
  • سیا A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    29 3
    اتفاقا" کار درستی را کرده اند هر خودرو کره ای حداقل برای 5 سال احتیاج به تعمیر ندارند و گارانتی هاشون هم تقریبا" 95 درصد ماشین را شامل میشود ، حال یک خودرو ملی از همان ماه اول احتیاج تعویض قطعات دارند و تازه گارانتی هم شاید 30 درصد کل ماشین را شامل شود تازه اگر قطعه را نمایندگی داشته باشد. خرید همین خودرو های خارجی کمک بزرگی به اقتصاد مقاومتی میکند چون استهلاک ندارند.
  • سعيد IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    اگر شما هم مجبور بوديد تو گرماي بالاي 50 درجه خوزستان تردد كنيد حتما بهترين ماشين ها رو مي خواستيد تازه اين ماشين ها پلاك اروند هستند با پولشون هيچ ماشين بدرد بخور داخلي نميشه خريد . پول نفت خوزستان رو سخاوتمندانه در اختيار ايران عزيز قرار ميديم حداقل چشم ديدن رفاه مردم خوزستان رو داشته باشيد
    • بدیع الزمان EU ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      پس چرا شعار حمایت از تولید داخل سر میدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....این حرفها فقط برای مردم عادی هست؟
    • بدیع الزمان EU ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      در جواب سعید.......اما در مورد نفت سخاوتمندانه؟؟...این نفت مخصوص منطقه خاصی نیست همانطور که موقع جنگ هم کسی که این نوع خط کشی ها انجام نمیداد...
    • محسن IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      آقاسعید پول نفت متعلق به همه ملت است. ماشینهای داخلی هم کولرهای خوبی دارند.اصل این است که در شرایط فعلی ارزنبایدبه خارج برودآنهم برای خریداتومبیلهایی که خودمان تولیدداریم حتی اگرقدری هم گرانترباشند درشرایط فعلی لازم است ازتولیدداخلی استفاده شود
    • رضا RO ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      آقای محسن خان من نمیدونم شما از کدوم شهری ولی من ماله اهوازم. شما اگه تو همین موقع سال 10 دقیقه تونستی پیاده روی کنی خیلی مردی اون هم نه توی ظهر که آفتاب هست تو شب. نفس نمی تونی بکشی. در ضمن می گی جنگ؟؟؟؟؟ میگی شهید؟؟؟میگی خرابی؟؟؟؟؟؟؟ میگی نفت ماله شماها هم هست باشه هست. ولی ما بدبختیه بیرون کشیدنش از زمین و پالایششو صادراتشو و باقیه چیزهاشو میکشیم شما لذتشو می برید. نفت همه چیزش تو خوزستانه پولش تو شهرهای دیگه. کجایید ببینید همون 0.3 پوله نفت هم به چشم بعضیا اومد و قطع شد؟؟؟ آقا محسن این درد دله تمام خوزستانیا ست تو هم راست دست گذاشتی روش..
    • جنگزده IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      139 4
      رفاه مردم خوزستان يا رفاه مسئولين خوزستان؟
    • ناشناس A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      15 2
      منظور این خبر رونمی فهم:اگه اخبار کامل نوشته نشه این سوء تفاهم ها ایجاد میشه.منطقه ی اروند بسیار گرمه و واردات خودرو نیاز به عوارض ورودی نداره یعنی یه "تویوتا کرولا مدل 2014 اتاق جدید فول آپشن" اگه وارد شه کمتر از 60 میلیون قیمتشه یعنی نزدیک به قیمت "پرشیافول آپشن" ولی فرق کاراییش خیلی زیاده.مثالی بزنم من یه سمند ال ایکس ef7 صفر خریدم و یه ماه آوردمش کیش بد نیست بدونید تنها ماشین توی پارکینگ 48 واحدی ما بود که روغن ریزی داشت . وقتی کولرش روشن می شه از حدود 100 متری صدای موتور فنش رو همه می شنون.من به همه ی جنوبی های عزیز حق میدم که از امکانات روز استفاده کنند و بهتره یه جای دیگه دنبال صرفه جویی ارزی باشیم من تهرانیم و جنوبی نیستم فقط زمان جنگ تجربه ی حضور در جبهه ی جنوب را داشتم.
    • قاسم IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      5 10
      وقتی که پرده عناد جلو چشم انسان را بگیرد هیچ حرف حقی را نمی تواند قبول کند . مگر رزمندگان 8 سال در این خوزستان بدون هیچ امکاناتی نجنگیدند . اب مصرفیشان اب قمقمه بود که بعضا می جوشید و غذایشان کنسرو با تکه ای نان خشک و تشکشون خاک گرم خوزستان و ماشینهای فرمانده هاشون اکثرا جیب بود بدون کولر ویخچال . تقوا باشد ودنیا زده نشویم همه چیز حل است . یعنی مثلا پژو پارس با کولر گازی انجا جواب گونیست یا مردم عادی مثل من که پراید دارم انسان نیستم .بخدا پراید هم جواب می دهد
    • بی نام EU ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
      21 0
      به کام مسولان به نام مردم . مسولان سوار میشن به نام مردم مظلوم خوزستان تموم میشه
  • بی نام GB ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    تا كي خسيس بازي؟ بابا ماشين خارجي هزينه اش كمتره اگه ايراني بگيرن كه از همون روز اول بايد توي تعميرگاه باشند.
    • شوشتر IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
      19 1
      صد در صد ماشین خارجی به صرفه تره . لابد باید میرفتن پراید یا سمند می خریدن . توی گرمای خوستان کولر کدومشون جواب میده؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    27 3
    شلوغ نکن عزیزم.این ماشین ها مناسب در می اید چون اهواز جز شهر هایی شده که میتونه از پلاک ازاد بدون گمرک استفاده کنه و می تونه تمام ناوگان خودرهای دولتی و با قیمت مناسب ترو با ماشین های با کیفیت نو سازی کنه.
  • علی راستگو A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    14 3
    عزیز دل خودرو هایی که دولت برای خودش میتونه بخره دیگه شامل پول گمرگ و هزینه های متفرقه زیادی نیست ، در واقع دولت میتونه با پول همین ماشین های ایرانی که سر به فلک کشیده ماشین های خارجی با کیفیت عالی بخره من جای این ارگان ها بودم همین کارو میکردم.
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    29 2
    پس می خواستی بره پراید بخره 22 میلیون خب 40 تا میگذاره روش یه خارجی خوب سووار مشه نمشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    64 2
    ببخشيد كولرپرايدجوابگوى گرماى خوزستانه ياكولرپيكان؟؟؟؟
  • مصطفی A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    17 5
    کیفیت خودرو داخلی رو خوب اومدینیه سر به مراکز مجاز تعمیرات بزنید ببینید چند تا ماشین صفر نیاز به تعمیر داره مدیران خوزستان آفرین به شما
  • ساری IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    26 5
    آفرین براستاندار خوزستان تا 5سال نیاز به تعمیرگاه نداره بسیار کار خوبی کرده هرکس ایراد می گیره سخت دراشتباه هست
  • عباس IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    10 4
    خريدكه خريد مكه جيه
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    12 2
    خدا را کرور کرور بار شکر که حداقل یک نفر پیدا شده که به فکر خوزستانی ها افتاده . ما که نداریم ولی اگر داشتیم . بخاطر حمایت از استاندار محترم که شده از این ماشینها می خریدیم . دستش درد نکنه و اینشا اله که در کلیه کارهایش موفق باشد .اینشا اله
  • امیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    16 2
    جالبه همین الان تو همین سایت مقاله ای میخوندم که در مورد کیفیت بد خودروهای داخلی نوشته بود و اینکه عطایشان را به لقایشان بخشیدیم آقا اونجا منطقه آزاده چرا نخرن ؟ ایشالله یه روز همه ایران منطقه آزاد میشه من و شما هم میخریم
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    3 1
    به نظر من كار خوبي كردند در جهت صرفه جويي در سوخت و كاهش خسارتها.
  • پویا A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    10 2
    اتومبيل داخلي با كيفيت خوب هستند. شوما این کیفیتو نشان من بده :|
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    3 0
    اتومبيل داخلي با كيفيت خوب هستند....همين الان سه تا جك خعلي باحال گفتي كه تاحالا برا خودت نگفته بودي .1اتومبيل هههههههههههه.2توليد داخل هههههههههههههه3باكيفيت خوب خخخخخخخخخخخخخخ. باباتوچه فيلمي هستي ديگه . يه روز مقاله عليه مونتاژ كاران فرانسوي چيني فروش ساكن درايران ميزني حالا هم كه اينجور........نكن داداش بامردم خوب باش...
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    3 2
    با سلام و عرض ادب . و عرض خسته نباشید به تمام مدیران و کارمندان و کارگران به خصوص شهر خوزستان . اما این نظرات مردم و کارمندان و کارگران این شهر نیست . چون توجه کنید فقط دفاع از خود و شخص . معلوم نظرات مدیران و مسئولین که از این خودروها استفاده میکنند هستش . مدیران محترم نظر بدن اما منطقی نه از عصبانیت . کسی نگفته استفاده نکنن از خودرو خارجی . چون از خدرو داخلی بهتره . اما متاسفانه در یک زمانی قرار گرفتیم که باید از محصولات داخلی استفاده کنین . زحمت کارگران و کارمندان که کار میکنند با این کار مدیران به هدر میرود . حتی در شرایطی قرار داریم که برای موفقیت کشورمان هم که شده باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنن نه تنها خودرو داخلی و خارجی اما کو گوش شنوا . یاعلی .
  • آریا A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    10 1
    بسیار کار به جا و صحیحی انجام دادن ایشون دستشون درد نکنه که پول بیت المال رو به کلاهبرداران ایرانی که با نام خودرو ساز تابوتهای مدرنی ساخته و تحویل مردم میدن نداده .آدم بسیار باهوش و واقع بینی هستند ایشون .
  • امید GB ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    3 0
    من بچه خوزستانم...فک میکنید مدیران خودروسازیها بفکر تولید ملی هستن..اونا دارن جیبای خودشون با پولای مردم بدبخت پرمیکنن..اتفاقا کارخوبی کردن..ایشالا همه خوزستان منطقه ازاد بشه تا خودروی داخلی اونورا نبینم
  • محمد A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    3 1
    بنده در مناطق آزاد خدمت کرده ام یک دستگاه ماشین خارجی داشتم معادل قیمتی پژو پارس آن زمان. هفت سال دستم بود معمولا کولرش روشن بودهزینه هایش فقط هزینه عادی بود . از وقتی اومدم تههران از دست ماشین ایرانی روزگارم سیاه شده از شیشه بالابرشان تا موتور وکولرو ...ایراد دارد اندازه قیمت ماشین شما باید خرج تعمیرش کنی
  • عباس RU ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    7 1
    باچرا دعوا ميكنين قيمت مزدا 3 پلاك اروند 25 ميليونه تازه 10 ميليون از پژو پارس كمتره چي داريد ميگيد شما فقط كلمه ماشين خارجي رو متوجه شديد
    • بی نام EU ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
      4 7
      یک کم دقت میکردی بحث قیمت نبود....بحث تفاوت بین شعار و عمل است...اگر این ماشین ها بهتر است که هست چرا مردم بهرهمند نشند
  • خضیراوی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    1 0
    ماشین داخای با کیفیت خوب نام ببرید که هیچ اشکالی نداشته باشه تازه منطقه آزاد هست ؛ ماشین های خارجی با صرفه تر هستند چون زود خراب نمی شوند یه حساب سر انگشتی: یک پراید یا پژو را در یک سال حساب کنی 10 میل خرجش می کنی ولی خارجی مثل مارک تویوتاچی؟
  • مهدی A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    1 0
    مردم خوزستان لایق بهترین ها هستند