نسیم آنلاین نوشت:

مرعشی گفت: مهم نیست مجلس آینده با جریان ما همسو باشد یا نباشد. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور گفت: این دیدارها برای همدلی و هم‌افزایی موثر است و جامعه ما نیاز به وحدت و ارتباط بین نیروهای سیاسی داخلی دارد

حسین مرعشی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در حاشیه مراسم ختم پدر محسن آرمین، فعال اصلاح‌طلب در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور گفت: این دیدارها برای همدلی و هم‌افزایی موثر است و جامعه ما نیاز به وحدت و ارتباط بین نیروهای سیاسی داخلی دارد که اگر بتوانیم این اتحاد را در عرصه بین المللی هم داشته باشیم می‌توانیم امتیازهای خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان همچون محمدرضا خاتمی، محسن آرمین و حجاریان چرا در مراسم دیدار با رئیس‌جمهور حضور نداشتند گفت: آقای خاتمی بخاطر مراقبت از مادرشان و آقای آرمین نیز به دلیل فوت پدرشان در این مراسم حاضر نبودند؛ بین روحانی و اصلاح طلبان فاصله‌ای وجود ندارد.

مرعشی با اشاره به انتخابات آینده مجلس گفت: امیدواریم مجلس را مملو از نیروهای لایق و با کفایت بکنیم تا جایگاه نمایندگی و تراز جایگاه ملت ایران ارتقا یابد؛ این مهم نیست مجلس همسو با جریان ما باشد یا نباشد، اگر مجلس همسو نیز نباشد اشکالی ندارد و مهم این است که با کفایت باشد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به تذکر برخی نمایندگان مبنی بر ممنوع‌التصویر شدن محمد خاتمی گفت: برخی نمایندگان نور وجود خاتمی چشمشان را زده بود و عینک آفتابی نیز نداشتند به همین دلیل گفتند وی ممنوع التصویر شود؛ تذکر چند نماینده به معنی تذکر مجلس نیست.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    4 0
    بعضی نمایندگان نور وجود خاتمی چشمشان را زده و عینک افتابی نیز نداشتند و ... یعنی حال کردم با این توصیف. افرین .