مهدی تاج، نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ روز گذشته به صحبت درخصوص آخرین اتفاقات فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در خصوص بحث مالیات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، ما جلسه‌ای در اداره مالیات داشتیم که خوب بود. براساس قانون، وضعیت مالیاتی این دو باشگاه باید برطرف شود تا بتوانند قرارداد بازیکنان‌شان را ثبت کنند. مسئله مالیات از امسال قابل حل است زیرا دیگر باشگاه‌ها نمی‌توانند بدهی بازیکنان‌شان را بپردازند و این کار باید توسط خود بازیکنان انجام شود. به همین دلیل دیگر مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. 

بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس، از سال‌ها قبل مانده و به اینجا رسیده است. عدد خود مالیات مانده، زیاد نیست و نزدیک همان رقمی است که قبلاً گفتم. باشگاه استقلال هم برای این مبلغ، چک داده و با اداره مالیات توافق کرده و مشکلی از این بابت نیست و قرارداد بازیکنانش ثبت می‌شود. استقلال، بدهی مالیاتی‌اش را قسط‌بندی و تعیین تکلیف کرده است. یک‌سری مالیات سنواتی هم داریم که از سال 1349 باقی مانده و روی هم جمع شده و با توجه به جریمه‌هایی که به آن خورده، 30، 40 میلیارد شده و باید پرداخت شود که البته قابل حل شدن است.

براساس قانون، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید یک ورزشگاه اول و یک ورزشگاه دوم به ما معرفی کنند. هر دو باشگاه هم تا به حال ورزشگاه آزادی را به عنوان ورزشگاه اول به ما معرفی کرده‌اند. ورزشگاه آزادی هم برای اجاره هر بازی، مبلغ 270 میلیون تومان را درخواست کرده که البته این موضوع را شنیده‌ام و خود ورزشگاه آزادی رسماً به سازمان لیگ اعلام نکرده است. با توجه به تعداد بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آزادی، به رقم قابل توجهی می‌رسیم و اگر سرخابی‌ها نمی‌توانند این رقم را پرداخت کنند، می‌توانند ورزشگاه‌ دیگری به ما معرفی کنند. البته این مسئله محل اختلاف وزارت ورزش با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است که می‌تواند حل و پیگیری شود. 

همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم، کروش در تیم ملی ایران ماندنی است. کار او تمام شده و با همان مبلغی که فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده، در تیم ملی می‌ماند.
ما برای مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر، جشن مفصلی تدارک دیده‌ایم. این مراسم در برج میلاد برگزار می‌شود و از ساعت 22:15 هم به صورت زنده روی آنتن شبکه 3 می‌رود. این قرعه‌کشی، امتیاز بزرگی نسبت به سال‌های قبل دارد زیرا همه باشگاه‌ها برای خودشان ورزشگاه معرفی کرده‌اند و احتمال دارد در همان هفته اول یا دوم هم دربی استقلال و پرسپولیس برگزار شود. این قرعه‌کشی، یک قرعه‌کشی واقعی است. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =