فارس نوشت:

مسئول روابط بین‌الملل جنبش «حماس» از هماهنگی میدانی با مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در رویارویی با دشمن صهیونیستی خبر داد.
«اسامه حمدان» مسئول روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در گفت‌وگو با روزنامه «السفیر» گفت: دشمن صهیونیستی پس از ناکامی در روند سازش و پس از تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین، اکنون از طریق جنگ جدید علیه نوار غزه به دنبال تحقق اهدافی در عرصه میدانی است تا آرمان فلسطین را نابود سازد. حملات نظامی در کرانه باختری رود اردن آغاز شده و سپس با هدف ضربه زدن به مقاومت،‌ به غزه کشیده شد.

وی با بیان اینکه توان مقاومت فلسطین در ایستادگی بسیار بالاست، افزود: مقاومت اسلامی فلسطین قادر به ادامه دادن روند شلیک موشک (به سرزمین‌های اشغالی)، رویارویی با هر گونه عملیات زمینی و رسیدن به عمق رژیم صهیونیستی است.

حمدان با بیان اینکه دشمن یکی است و تاکتیک‌هایش نیز یکی است، از تبادل مهارت بین جنبش حماس و طرف‌های دیگر سخن گفت و افزود: نوعی همکاری و هماهنگی میدانی دائمی وجود دارد و امروزه رابطه حماس با حزب الله و ایران از آنچه برخی‌ها گمان می‌کنند، بسیار بهتر است. رابطه با حزب‌الله حتی از آنچه که خوش‌بین‌ها انتظار دارند نیز بهتر است و این روابط بر اساس اصل رویارویی با رژیم صهیونیستی و گام برداشتن در راستای آزادی فلسطین شکل گرفته‌اند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    علی یارتون . جواب این اسرائیلیهای کثیف رو بدین ما هم براتون دعا می کنیم
    • آیلار A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      12 8
      کدوم علی؟ اینا که به علی اعتقادی ندارن و در واقع اگه یه روز قدرت بگیرن از اسرائیل واسه ما خطرناکترن همونطور که زمان مرسی ثابت کردن
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    خدا کمکشون کنه واقعا در مقابل اسراییل با چنگ و دندان دارن دفاع میکنن به هر ایین و مسلکی که باشن کارشون بسیار ارزشمنده