۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۱

ایرنا نوشت:

پرتاب موشک از سوی مبارزان فلسطینی از نوار غزه به شهرهای فلسطین اشغالی در تلافی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، سبب شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از بیم اصابت موشک ها محل نشست خبری خود را ترک کند.
به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موشک های مقاومت فلسطین کنفرانس مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را ناتمام گذاشت و موجب ترس و وحشت و در نهایت فرار او از محل نشست خبری شد.

گردان قدس ساعتی پیش اعلام کرد که مقر نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی همراه وی در تل آویو را با چندین موشک هدف قرار داده است.

بنابر این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست خبری ضمن تاکید بر یورش های ددمنشانه علیه غزه تا بازگشت آرامش به اراضی اشغالی، بار دیگر گفت که تمام گزینه ها روی میز قرار دارد.

وی گفت که ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه هزاران هدف در باریکه غزه را هدف قرار داده و عملیات های این رژیم تنها در این چهار روز، دو برابر عملیات های جنگ 8 روزه غزه در سال 2012 بوده است.

حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه در پنج روز گذشته، 105 شهید و بیش از 700 مجروح برجا گذاشته است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    16 1
    لعنت خدا بر شما صهیونیزم
  • شهاب A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    8 4
    منبع خبر موثق نیست ایرنا و خبرآنلاین بهتره قبل از انتشار خبر، از وثوق خبر مطمئن بشن