گونش به قلعه‌نویی: مطمئنم روزی برای مربیگری به ایران می‌آیم

پیش از آغاز دیدار استقلال و بورسیا اسپور سرمربیان دو تیم دیدار گرمی را با یکدیگر داشتند و دقایقی درباره فوتبال ایران و ترکیه صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، درحالیکه تا دقایقی دیگر دیدار استقلال و بورسیا اسپور آغاز می شود، ترکیب دو تیم مشخص شد.
برای استقلال در این دیدار، گروسیان، فخرالدینی، مگویان، عمران زاده، خلیلی، خرسندنیا، امید ابراهیمی، شهباز زاده، قاضی برهانی و علی رمضان زاده به میدان رفته اند.
این دیدار از شبکه بورسا پخش می شود.
پیش از این دیدار که در ارتفاعات گرین پارک برگزار می شود، امیر قلعه نویی و سنول گونش سرمربیان استقلال و بورسیا اسپور بایکدیگر در چایخانه ورزشگاه دیدار داشتند. گونش که برخورد بسیار گرمی با سرمربی استقلال داشت، حضور وی را در ترکیه تبریک گفت و قلعه نویی نیز با تشکر از اینکه او بدون نامه نگاری های مرسوم پذیرفته تا با استقلال دیداری تدارکاتی داشته باشد، از او تمجید کرد.
گونش در بخشی از صحبت هایش به قلعه نویی گفت که همیشه حس خوبی به فوتبال ایران داشته است و دو بار تا آستانه سرمربی گری در ایران پیش رفته اما این امر محقق نشده است با این حال مطمئن است که یک روز برای مربی گری به ایران می آید. در ادامه این گپ و گفت، قلعه نویی خطاب به گونش گفت که او نسبت به دو سال پیش که یک بار در ترکیه با هم دیدار داشته اند، کمی شکسته تر شده و گونش نیز با تایید صحبت قلعه نویی بیان کرد که فشار و حواشی در فوتبال ترکیه بسیار زیاد است و البته می داند که این حواشی در فوتبال ایران هم خیلی زیاد است.
در بخشی از این گفت وگو قلعه نویی گونش را به ایران دعوت کرد و سرمربی ترک بورسیا اسپور هم ضمن استقبال از این پیشنهاد ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی به ایران بیاید.
بعد از گفت وگوی دو مربی، گونش با بازیکنان استقلال دیداری داشت و ضمن خوش آمد گویی به آنها، برایشان آرزوی موفقیت کرد.
از این دیدار باشگاه بورسیا اسپور فیلم برداری می کند و قرار است یک نسخه از این بازی را به باشگاه استقلال نیز تحویل دهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =