۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

سی عنوان کتاب سوره مهر تا پایان ماه مبارک رمضان الکترونیکی می شود که از این تعداد تا کنون یازده اثر متنوع به صورت الکترونیکی منتشر شده و «آقای شهردار» یکی از این آثار است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ تا یازدهمین روز ماه مبارک رمضان یازده نسخه کتاب الکترونیک سازگار با محیط ویندوز و اندروید با موضوعات مختلف منتشر شده و ناشر اعلام کرده این تعداد تا پایان ماه میهمانی خدا به 30 عنوان خواهد رسید.


«تکه ای از آسمان، اگر بابا بمیرد،‌ فرزند خاک، آشنایی با آرای متفکران درباره هنر،‌ معلم فراری،‌ چراغ صبح، فرهنگ آهنگ سازی،‌ زمانی که بگذرد، آقای شهردار،‌ کلاغ کامپیوتر و گربه ای که می خواست خانگی شود» نام آثاری است که تا کنون نسخه الکترونیک آنها منتشر شده است.

بنابراین گزارش، «آقاي شهردار» شامل داستانى بر اساس مقاطع مختلف زندگى شهيد مهدى باكرى، فرمانده لشكر 31 عاشورا و در 11 بخش است. تولد يك پروانه، ماجراى كاپشن، اولين درس، ساواكى، كارگر جديد، آقاى شهردار، مهمانى، عبور از آتش، اله بنده سى، پاداش و عزيزتر از پرواز عناوین بخش های کتاب هستند.

این کتاب 87 صفحه ای در اولین بخش خود با عنوان «تولد یک پروانه» به تشریح خلاصه ای از سیر کلی زندگانی شهید مهدی باکری می پردازد. در بخش دوم این کتاب به ماجرای دوران کودکی مهدی اشاره می کند. و در بخش های بعدی به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی.  در بخش «ساواکی» جریان بسیار جالبی نقل می شود. در ابتدا از چگونگی تدارک سلاح توسط حمید باکری سخن گفته می شود و در قسمتی از این ماجرا حمید باکری به خاطر شک به یکی از همسفرانش، کاروان را رها می کند و تا مرز کشور را همراه با سلاح های سنگین پیاده طی می کند و با تاخیر فراوان به محل قرار که مهدی در آنجا انتظارش را می کشید می رسد. پس از بیان این ماجرا ناگهان نویسنده به زمان جنگ می پردازد و جلسه ای را به تصویر می کشد که در آن فرماندهان جنگ از شهید خرازی، همت، حمید و مهدی باکری در آن جلسه شرکت خواهند داشت.
حمید باکری که اولین بار است که در جلسه فرماندهان حضور می یابد از دیدن شهید همت بسیار تعجب می کند و پس از اتمام جلسه مشخص می شود که آن ساواکی که در مرز کشور به او مظنون شده بود، کسی جز ابراهیم همت نبوده است كه اتفاقا او نیز با شك بر ساواكی بودن حمید از كاروان جدا شده و تا مرز را پیاده پیموده است.


کتاب «گربه ای که می خواست خانگی شود» به مناسبت سالروز ادبیات کودکان و نوجوانان برای این گروه سنی منتشر شده که مخاطبان می توانند نسخه اندروید و سازگار با ویندوز آن را از سامانه کتابخانه سوره مهر و بازار دریافت کنند.


علاقمندان به نسخه الکترونیک کتاب های انتشارات سوره مهر می توانند برای دریافت نرم افزار کتابخوان سوره مهر به سایت انتشارات سوره مهر با آدرس www.sooremehr.ir و یا به لینک زیر مراجعه کنند

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 1
    شهدا شرمنده ایم.