ایسنا نوشت:

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل های خروج از وضعیت سخت اقتصادی حاکم بر کشور خاکستری است و باید همه صبور باشیم.

مجتبی خسروتاج در آیین تجلیل از صنعتگران برتر استان گفت: راه حل هایی که مسئولین برای برون رفت از شرایط سخت اقتصادی کشور ارائه می کنند سیاه و سفید نیست بلکه خاکستری است و طبیعی است که برخی این راه حل ها را درست بدانند و برخی نه.

او ادامه داد: این راه حل ها در برخی موراد به مذاق برخی خوش نمی آید چرا که عده‌ای به رانت قیمت‌های دولتی معتاد شده اند.

او گفت: باید در این شرایط صبور باشیم و منافع ملی کشور و منافع کلان نظام را بر منافع شخصی مقدم بدانیم.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر سرمایه گذاری گفت: ممکن است نوسانات نرخ ارز بتواند در صادرات ما اثر گذار باشد اما آنچه که باید مورد توجه باشد سرمایه گذاری و تولید است.

خسرو تاج گفت: نگاه هدفمند لازمه تولید و سرمایه گذاری است ، بدون برنامه مدون به جایی نخواهیم رسید و نگاه هدفمند باید با تکیه بر مزیت های اقتصادی کشور باشد.

او ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی تولید کسب و کار، ایجاد فضای آزاد سرمایه گذاری است و امیدوارم نمایندگان مجلس قوانین سرمایه گذاری را با توجه به آزادی فعالیت در این حوزه در نظر بگیرند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    4 0
    وقت آن نرسیده وزارت صنایع مشخص کند با توجه به تمامی عوامل صنعتی، اقتصادی، سیاسی و محیط زیستی چه صنایعی در ایران به صرفه است و چه صنایعی باید از گردونه حذف شوند با درایت تصمیم گیری کنید صنایع رانت خوار خود به خود در لیست حذفی قرار می گیرند و تیغ شان از گردن مردم جدا می شود
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    2 0
    احسنت
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    3 0
    خودرو سازی را تعطیل کنید خواسته کل جامعه است و گمرک وارداتی را صفر کنید ۰۰۰۰ چرا مردم ایران بااین همه منابع باید پراید سوار شوند