واحد مرکزی خبر نوشت:

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک یک راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر داد؛ حمله ای راکتی که به شلیک توپخانه ای متقابل نظامیان صهیونسیتی منجر شد.
پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد بامداد امروز یک راکت از لبنان در منطقه ای باز در شمالی ترین بخش اسرائیل ( شمال شهر کریات شمونه ) اصابت کرد.
وی گفت واحدهای توپخانه ای اسرائیل چند موضع مشکوک را در آن سوی مرز اسرائیل و لبنان هدف قرار دادند.
رادیو اسرائیل اعلام کرد دو راکت کاتیوشا به منطقه ای در شمال شهر کریات شمونه شلیک شد که یکی از آنها به جاده ای که در آن زمان هیچ فرد یا خودرویی در آن تردد نمی کرد، اصابت کرد.
مقامات ارتش اسرائیل در گفتگو با رادیو اسرائیل احتمال دادند این راکت ها را یک گروه کوچک فلسطینی برای اعلام همبستگی با حماس شلیک کرده باشد.
این مقامات اعلام کردند بعید است این راکت ها را جنبش شیعه حزب الله لبنان- که کنترل جنوب لبنان را در دست دارد- شلیک کرده باشند، چرا که این گروه در مقطع کنونی تمایلی به درگیری و جنگ با اسرائیل ندارد.
یک منبع امنیتی لبنان با تایید خبر شلیک راکتی به اسرائیل گفت تعداد راکت های پرتاب شده « بالغ بر سه راکت» بود.
وی که خواست نامش فاش نشود با اشاره به روستایی در جنوب لبنان گفت:« اسرائیلی ها با شلیک حدود 25 گلوله به حومه کفر شوبا ، مقابله به مثل کردند.»
این منبع امنیتی تصریح کرد:« این گلوله ها به زمین های خالی اصابت کرد، نه خانه ها، به همین دلیل کسی در این حملات آسیب ندید. اوضاع مرزی هم اکنون آرام است، و نیروهای امنیتی یک نفر را برای بازجویی بازداشت کرده اند.»
خبرگزاری ملی لبنان نیز اعلام کرد اسرائیل در واکنش به حمله راکتی بامداد امروز، 25 گلوله به شمال لبنان شلیک کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =