ایرنا نوشت:

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعویق استیضاح فرجی دانا وزیر علوم گفت: ما وظیفه خود می دانیم، استیضاح‌ها را مدیریت کنیم و در این مورد خاص نیز تفاهم هایی با دولت صورت گرفته است.

محمدرضا باهنر عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بار رسانه‌ای استیضاح در کشور ما بیشتر از خود موضوع استیضاح است.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم استیضاح‌ها را مدیریت کنیم و معتقدیم اگر قرار است استیضاحی مطرح شود، باید فضای عمومی مجلس آن را مطالبه کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ۱۰-۱۵ نفر خواستار استیضاح باشند، سعی می‌کنیم آن را حل کنیم، البته خلاف قانون هم عمل نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم نمایندگان را مجاب نمائیم.

باهنر درباره تاثیر حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از دولت یازدهم در دیدار اخیر کارگزاران نظام با ایشان گفت: مقام معظم رهبری همواره از مسئولان کشور به ویژه قوه مجریه حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در رابطه با حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز ایشان پیشتر نیز بر اعتماد به این تیم تاکید داشتند که البته باید خط قرمزها نیز از سوی مذاکره کنندگان رعایت شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت جدی است و قوه مجریه نیز باید قدر این حمایت‌ها را بداند.

باهنر درباره اینکه صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری چه پیامی به موافقان و مخالفان دولت داشته است، گفت: این بیانات پیغام به هر دو طرف بوده است، البته پیغام به کسانی بوده که دولت را اذیت نکنند و دولت نیز باید مراقبت کند که به اسم اعتدال نیروهای مومن کنار گذاشته نشوند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بچه‌های مومن نیز مواظب باشند که تندروی نکنند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    43 4
    مردم میدانند دلیل استیضاح مجلس چیست
  • بی نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    19 4
    زنده باد دکتر فرجی دانا
  • محمد US ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    10 4
    دلیل اصلی استیضاح رعایت قانون توسط دکتر فرجی دانا و مقابله با بی قانونی
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    2 3
    وزیر فتنه گران اخراج باید گردد