نحوه پوشش خبری عملکرد دولت در صداو سیما چگونه است؟

بررسی محتوای تولیدات بخش های خبری صداو سیما در ماههای گذشته نشان می دهد که این رویه در قبال دولت نهم و دهم مهربانانه تر بوده است.

به گزارش خبرآنلاین،حامیان دولت از ماههای ابتدایی فعالیت از منتقدان رویه صدا و سیما در قبال دولتمردان بودند. اظهارات چندی قبل محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت درباره ضرورت تاسیس شبکه مختص دولت اگر چه بازتابی در میان سیاسیون نداشت، اما بار دیگر ضرورت شبکه ای که به تشریح عملکرد دولت بپردازد را به چشم آورد.

 نوبخت در این خصوص در برنامه تلویزیونی شناسنامه ،گفت:«دولت برای بیان صحبت هایش شبکه ای در اختیار ندارد. باید قبول کنیم دولت نیاز به زبان و شبکه ای مختص به خودش را دارد.» اینجا

با این حال تلویزیون می گوید این سازمان رفتاری مشابه با دولتهای گذشته با دولت یازدهم داشته است. حامیان دولت اما برای استناد انتقاد هایشان به عملکرد بخش های خبری تلویزیون  اشاره می کنند.

 بررسی اخبار دو ماه اخیر برنامه های معاونت سیاسی این سازمان نشان می دهد خطی خبری در همه بخش های خبری در شبکه های مختلف ثابت است.

ویدئو نحوه مواجهه صدا و سیما با دولت یازدهم را در اینجا ببینید.

همچنین نحوه پوشش خبری ترکان معاون رئیس جمهور با اصل اظهارات وی را اینجا ببینید.

/212 27

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    77 2
    تو این مملکت هیچ چیز سر جای خود نیست.
  • آرمین A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    5 109
    به نظر من علت اینکه رسانه ملی نسبت به دولت قبلی مهربانتر بوده است اینه که این دولت در برخی موارد از مسیر صحیح دور شده است و باید بهش انتقاد کرد تا به مسیر خودش برگرده.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      65 1
      واقعا فکر میکنی رسانه با این دولت مهربونه؟
    • بی نام NL ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      6 5
      واقعا چرا فکر میکنی افکار شما و دوستان همفکرتون معیار راه درسته ؟
  • باران IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    62 2
    ضعیف ودورازانصاف .درست بشوهم نیست
  • ooo IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    57 2
    تمام اخبار ضد دولت و مغرضانه است و بیشتر در مصاحبه ها و توسط مجریها هدایت می شوند و برای جامعه عدالت محور زیبنده نیست . و بسیار متاسفم.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    24 1
    همه بخش های صداوسیما دارن به دولت فشار میارن اما 3بخش به شدت غرض ورزن:1.باشگاه خبرنگاران جوان در دو بخش فرهنگی وسیاسی 2:بخش 20:30که نقش جبهه پایداری داره 3.شبکه خبر بخش خبری 20 که در سایه روشن و حساس نشو که خیلی افراطی هست وبه وضوح دنبال مچ گیری هست ......... والبته برنامهایی مثل راز و .......