روزنامه مردمسالاری نوشت:

رئيس پليس اطلاعات و امينت عمومي شرق استان تهران از دستگيري شرور معروف ورامين که با سلاح سرد اقدام به نابينا کردن يکي از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ قاسملويي رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شرق استان تهران در تشريح اين خبر بيان داشت: اين متهم به جرم ايجاد درگيري و مجروح کردن يکي از شهروندان تحت تعقيب پليس بود که بامداد روز دوشنبه دستگير شد.

 اين مقام انتظامي افزود: مدتي قبل يکي از اراذل و اوباش ورامين با سلاح سرد شروع به عربده کشي و ناسزا گويي به رهگذران مي کند و زماني که با اعتراض شهروندان مواجه مي‌شود، اقدام به ضرب و شتم يکي از آنان کرده به نحوي که وي را از ناحيه چشم نابينا و از محل مي‌گريزد.

وي تصريح کرد: به دليل حساسيت موضوع و جلوگيري از شرارت‌هاي فرد مذکور پرونده اي تشکيل و پس از اينکه پرونده در اختيار مقام قضايي قرار مي‌گيرد، دستور بازداشت متهم صادر و تيمي از عوامل اداره عمليات اين پليس براي دستگيري متهم وارد عمل ميشوند.

سرهنگ قاسملويي گفت: در نهايت محل اختفاي اين متهم را شناسايي و دريک عمليات ضربتي و غافلگيرانه اين متهم را در حالي که قصد فرار از دست پليس را داشت، دستگير کردند.

وي اظهار داشت: سرقت به عنف، فحاشي، صدمه بدني عمدي، شرکت در نزاع و اخلال در نظم عمومي، اعتياد، قدرت نمايي با قمه و فحاشي، اخاذي، نگهداري سلاح گرم و مواد مخدر برخي از مصاديق جرائمي بود که متهم به آنها شهرت داشت و با استفاده از اسامي بانوان در کنار اسم خود سعي در کسب شهرت در بين مردم مي‌کرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به سوابق قبلي متهم اظهار داشت: متهم پس از بازجويي‌هاي انجام شده و اعتراف به جرائم خود به مقام قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364384