مهر نوشت:

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس، با اشاره به تدوین نگارش توافق نهایی که چند روزی است در وین دنبال می‌شود، گفت: هیچ چیزی غیر طبیعی در چند روز اخیر وجود نداشته زیرا تدوین این توافقنامه بسیار با اهمیت بوده و باید با حساسیت انجام شود.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در گفتگو با مهر درباره روند مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ در روزهای اخیر اظهار داشت: تدوین نگارش متن توافق نهایی اقدامی بسیار حساس، مهم و ظریفی است که باید با دقت کامل به انجام برسد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از جمله آمریکایی‌ها و شخص اوباما به نتایج مثبت این مذاکرات احتیاج دارند، افزود: پرونده سیاست خارجی آمریکایی‌ها و شخص اوباما در بسیاری از موارد از جمله جنگ سوریه، فلسطین و عراق شکست خورده است بنابراین آن‌ها به مذاکرات ۱+۵ با ایران بیشتر از هر کشوری محتاج هستند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس تصریح کرد: تنها جایی که آن‌ها می‌توانند از خود به عنوان یک موفق در عرصه سیاست خارجی یاد کنند مذاکرات با ایران است و بیش از هر کشوری تلاش دارند تا مذاکرات با ایران به سرانجام برسد.

شیخ الاسلام با اشاره به تدوین نگارش توافق نهایی که چند روزی است در وین دنبال می‌شود، گفت: هیچ چیزی غیر طبیعی در چند روز اخیر وجود نداشته زیرا تدوین این توافق‌نامه بسیار با اهمیت بوده و باید با حساسیت انجام شود و زمان بردن تدوین توافق نهایی طبیعی است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    3 1
    زیاد هم نباید جو گیر بود۰۰۰
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    2 0
    همه احتیاج به این توافق دارن هم ایران هم آمریکا
    • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
      0 0
      ایران ایران ایران