نسیم نوشت:

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با «نسیم» با بیان این که «فتنه سال ۸۸ به عنوان یک لکه زخمی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نشدنی است» ابراز داشت: آن چه سبب می‌شود که این زخمِ کهنه، باقی بماند آن است که فتنه گران نه تنها اظهار ندامت نکننند بلکه خود را طلبکار هم ببینند.

امام جمعه موقت تهران برخورد طلبکارانه فتنه‌گران، را موجب عمیق‌تر شدن این زخم دانست و افزود: آنچه که بر عمق این زخم جانکاه می‌افزاید این است که می‌بینیم برخی معرکه‌گردانان فتنه با یافتن مسئولیت خود را قدرتمند بیابند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان با بیان این که مواضع قاطع شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله لاریجانی به عنوان رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مرحمی بر این زخم است، تصریح کرد: بر این اساس، مواضع قاطع ایشان و نیز دادستان کل کشور شایسته تقدیر است و همین امر، علت و عاملی برای تخریب و موضع گیری در برابر قوه قضاییه از سوی متمایلین به فتنه شده است.

وی با بیان این که این به معنای آن نیست که ایراد و اشکالی در قوه قضاییه نیست، افزود: ایراد و اشکال در همه نهادها هست و بایستی در مجموع قضایا را دید؛ امیدواریم قوای خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی همراه ولایت فقیه خدمتگزار مردم باشند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ابراهیم ... A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    جلوی کوبیدن دولتو ازتون گرفتن گیر دادین به فتنه گران؟ بخدا مشکلات دیگه هم هستاااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    مردم دارند زیر بار گرانی خرد می شوند هی فتنه فتنه می کنند.....دیگر حالم از این واژه فتنه بهم می خورد....فتنه را شما کردید که ۸ سال مردم را به این فلاکت انداختید...
    • مجید IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
      10 64
      عزیزم یکی از علت های گرونی همین فتنه اس. اون موقع که ریختید بیرون رای مارو پس بدید میگفتید گرونی نبود. این حرف ها فرار رو به جلوس. اقایون به خاطر خودخواهی مردم رو دعوت میکردن کف خیابون به فکر له شدن شما زیر بار گرونی نبودن؟؟؟
    • م.م A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
      4 37
      جناب بی نام متاسم که ناآگاهانه و بدون اطلاعات حرف می زنید البته تنها شما نیستید خیلی ها تو این مملکت از شخصی یا گروهی ناآگاهانه و نسنجیده حمایت می کنند یا بر علیه آنان صحبت می کنند در جامعه انسانی بر خلاف دنیای وحوش تنها معیشت و گرانی و ارزانی مطرح نیست بلکه یه چیزایی غیر از پرکردن شکم هم ارزش داره مثل: غرور ملیاقتدار ملیامنیت حرمت عاشورا احترام به آراء اکثریت و .... که همه ی اینها را فتنه گران زیرپا داشتند له می کردند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    نمیدونم چرا اینهمه که به 88 برمیگردن به 4 سال بعد ازون اشاره نمیکنن که کلی اختلاس و تخلفات جورواجور صورت گرفته که واسه خودش فتنه ایه بس عظیم
  • بی نام EU ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    بیخیال دیگه
  • بی نام ES ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    7 53
    عزیزان اگه خواست فتنه و فتنه گران محقق میشد نه تنها مشکل اقتصادی بیشتر میشد بلکه مشکل امنیتی هم پیش میومد و جبران خسارت جانی مالی خیلی خیلی سخت میشد.
  • بی نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    دقت کردید خبر آنلاین چقدر ناشیانه مثبت منفی ها رو بالا پایین میکنه وقتی یک نظر 220 بار مثبت میخوره و نظر مخالف اون فقط تا منفی می خوره خوب شما که انقدر واضح دروغ می گید دیگه چرا زحمت انتشار پاسخ ها رو به خودتون میدین؟. مثلا پاسخ مخالف کامنت اول که ساعت 14.48 خورده زودتر از خود کامنت اول 15.39 است که عجیبه. ولی مشخصه که این پاسخ هم حدود ساعت 18 منتشر شده از روی مثبت و منفی هایی که خورده. واقعاً هم چقدر نامردیه کارتون و هم چقدر تو تقلب هم ضعیفید. یه ذره دروغ گفتن رو از سلف 88 تون که کشورو متشنج کردن لااقل یاد بگیرید