عابدزاده می گوید قراردادش با راه آهن میلیاردی نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛احمدرضا عابدزاده با راه‌آهن، دوباره در فوتبال ایران استارت می‌زند. گویا سال‌های دوری از لیگ‌برتر و فوتبال ایران برایش تمام شده و می‌تواند دوباره در این فوتبال کار کند. 

به راه‌آهن رفتید‌؛ از قبول این پیشنهاد بگویید... 
حدود دو هفته پیش، حمید استیلی تماس گرفت و گفت احتمالاً سرمربی راه‌آهن می‌شود. گفت تمایل داری با من کار کنی که موافقتم را اعلام کردم. قرار شد به من خبر بدهد که چند روز قبل دوباره تماس گرفت و گفت هنوز روی حرفت هستی؟ گفتم مشکلی ندارم. دو، سه روز پیش هم که توافق مالی کردیم و قرارداد بستیم. 

قراردادتان هم میلیاردی است دیگر. 
(خنده) نه خبری از پول‌های میلیاردی نیست. به صراحت می‌گویم پول آنچنانی نگرفته‌ام. مبلغ قراردادم معقول، مناسب و منطقی است. من به خاطر پول به راه‌آهن نرفتم. به خاطر علاقه به فوتبال رفتم. استیلی هم قطعاً توقعات و انتظاراتی از من دارد که رویم حساب کرده. امیدوارم توقعات او، کادر مدیریتی، مالکان و همینطور جامعه فوتبال را برآورده کنم. 

پسرتان هم که به راه‌آهن آمد... 
امیر هم یکی از گلرهای راه‌آهن خواهد بود. خودش می‌تواند شانسش را برای بازی تعیین کند. در راه‌آهن دیگر امیر پسر من نیست. ذره‌ای بین او و دیگر گلرها تفاوت قائل نمی‌شوم. عادت ندارم در کار فوتبالی او دخالت کنم. وقتی رفت پرسپولیس، من آمریکا بودم و خودش با رویانیان توافق کرد. ذره‌ای در کارش دخالت نداشتم. امیر باید راهش را خودش پیدا کند. اگر تفاوتی بین او و دیگر گلرها قائل باشم، هم به خودم جفا کرده‌ام و هم باشگاه. سعی می‌کنم برخوردم خیلی حرفه‌ای باشد. 

امیر چقدر شانس بازی دارد؟ 
به اندازه بقیه. او باید بتواند با گلرهای دیگر رقابت کند... اگر آماده بود با نظر کادرفنی به زمین می‌رود. 

می‌گویند پرسپولیسی‌ها در راه‌آهن جمع شده‌اند!
راه‌آهن، راه‌آهن است و پرسپولیس، پرسپولیس. من اول از همه خوشحالم تکلیف این باشگاه باقدمت مشخص شد و مالکان جدید نام تیم را تغییر ندادند. شما بهتر از من می‌دانید که مدیریت پرسپولیس و استقلال مدام در حال تغییر هستند. کادرفنی هم زیاد عوض می‌شود اما این بار قرارداد سه ساله بسته‌اند و طبیعی است که سرمربی هم 4، 5 نفر بیشتر نمی‌تواند دستیار داشته باشد. بقیه پیشکسوت‌ها باید چه‌کار کنند؟ همین‌طوری بمانند؟ به‌هر‌حال باید به یک تیم بروند. من خودم چند سال نبودم چون پیشنهاد نداشتم... 

چرا با این‌همه سابق ملی و باشگاهی، به احمدرضا عابدزاده پیشنهادی نشد؟ 
دیگر نیازی به گفتن من نیست. در فوتبال ما شایستگی اولویت سوم به بعد است. اولویت اول دلالی و رابطه است و من اهل این چیزها نیستم. نه با دلال کار می‌کنم و نه التماس مدیر و مربی را می‌کنم که من را به تیم‌شان ببرند. 

رابطه شما با حمید استیلی چطور است؟
در پرسپولیس و تیم‌ملی همبازی بودیم. خاطرات زیادی هم داشتیم‌؛ در جام ملت‌ها، جام‌جهانی‌ و خیلی بازی‌ها. رابطه ما هیچ‌وقت تلخ نبوده. استیلی به من لطف کرد و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم انتظارات را برآورده کنم. 

آقای عابدزاده شما بعد از جام‌جهانی‌ درباره عملکرد ایران حرف نزدید. 
کارشناس‌ها و پیشکسوت‌های زیادی هستند که در این باره حرف می‌زنند ولی در کل باید بگویم با نتایجی که گرفته شد، مردم راضی بودند. بالاخره ما حریفان سختی داشتیم. همیشه هم حول و حوش تیم ما اتفاقات زیادی می‌افتاد... 

تنها برد ایران در جام‌جهانی‌ با درخشش نسل شما رقم خورد. 
بازی با آمریکا که تاریخی بود. مهم بود ببریم و خوشحالم که بردیم. تیم‌ملی می‌توانست این دوره هم برنده باشد. جلوی آرژانتین شانس برد داشتند و می‌توانستند یک اتفاق تاریخی رقم بزنند اما داوری و همین‌طورخوش‌شانسی آرژانتین باعث شد برنده نباشیم.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =