کیهان نوشت:

اراذل و اوباش محله سیروس با حمله به منزل یکی از مومنین بنام و سرشناس محله امین‌الدوله پس از ضرب و جرح پیرمرد 90 ساله اموال وی را به سرقت بردند.

  ضاربین که دو نفر بودند با تظاهر به آشنایی وارد منزل حاج‌آقا طباطبایی پسر عموی مرحوم علامه طباطبایی می‌شوند و به محض ورود اقدام به ضرب و شتم شدید این پیرمرد 90 ساله می‌کنند.
فرزند طباطبایی  ساعت وقوع حادثه را ساعت 11 صبح جمعه گذشته ذکر کرد و گفت: معمولا طلاب برای ملاقات با پدرم در خانه‌اش رفت و آمد می‌کنند و این دو نفر نیز با تظاهر به همین موضوع وارد خانه می‌شوند.
وی افزود: در کوچه ما حوزه علمیه مرحوم آیت‌الله حق‌شناس با 150 طلبه قرار دارد ولی از آنجا که این حادثه روز جمعه اتفاق افتاده بود کوچه کاملا خلوت و ساکت بود به طوری که اراذل فرصت کافی برای هر کاری داشتند.
فرزند حاج‌آقا طباطبایی تاکید کرد: سارقین ضمن به سرقت بردن لوازم خانه از جمله چرخ خیاطی و مقداری لباس مبلغ قابل توجهی پول نقد هم با خود برده‌اند.
وی افزود: سارقین با ضربات مشت یا جسم سنگین چند ناحیه از صورت، گونه و جمجمه پدرش را شکسته‌اند و فک وی را نیز به شدت مجروح کرده‌اند.
وی گفت: پدرم به علت جراحت شدید به دو بیمارستان سوم شعبان و نبی‌اکرم مراجعه و نهایتا در بیمارستان شریعتی بستری و مورد مداوا قرار گرفته است و هنوز نیز تحت مراقبت ویژه قرار دارد.
فرزند طباطبایی در پاسخ به سوالی تاکید کرد: چندین سال است که محله سیروس تبدیل به محیط مساعدی برای تجمع معتادین شده است در گذشته نیز سارقین و افراد معتاد به قصد سرقت وارد منزل شده بودند و هر بار مبلغی پول و وسایل خانه را به سرقت برده بودند.
وی از اینکه مسئولین انتظامی و شهری هیچ توجهی به مشکلات موجود در این محله ندارند و اقدامی در راستای پاکسازی محله از لوث اراذل و اوباش نمی‌کنند ابراز تاسف و نگرانی کرد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    18 58
    قطعا از معتادين بوده اند
    • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
      38 6
      پ نه پ دكتر مهندس بوده اند
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
      9 1
      حالا این همه برای مردم عادی مزاحمت ایجاد میکنن کسی چیزی نمیگه.... ایشون انسان بزرگی هستن درست اما انقلاب ما یکی از شعارهاش برابری بود باید با همون شدتی که با این اراذل برخورد میشه با بقیه هم برخورد بشه
  • رهگذر A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    8 1
    متاسفم جدیدا خیلی زورگیری زیاد شده
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    9 2
    کار صهینویثتهاست وامریکای
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    4 2
    وقتی مسئولین اهمیتی به معتادینی که در مناطق مسکونی به کشیدن مواد در دید همگان مردم در روز روشن مشغول می شوند اهمیتی نمی دهند چه انتظاری داری از معتادین دارید آنها آنقدر بدبخت هستند که حاضرند برای بدست آوردن مواد حتی آدم را بکشند.
  • احمد یاداور A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 1
    هرکی بودن خیلی ادمای کثیفی بودن .انشالله بسزاشون میرسن