امیر قلعه نویی و بهرام افشارزاده در تمرین استقلال با هم نشستند و حسابی خندیدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دوستی بهرام افشارزاده و امیر قلعه نویی را نزدیکان به این دو دوستی قدیمی می دانند و اصلا امیر قلعه نویی یکبار کاری کرده تا پیرمرد دوست داشتنی ورزش ایران از رفتارش اشک بریزد. شبی که بعد از حذفش از انتخابات کمیته ملی المپیک ایران ، قلعه نویی روی خط آمد و با حرف هایش درباره افشارزاده اشک را در چشمان این قدیمی ورزش جاری کرد. این دو خیلی زود به هم رسیده اند و حالا افشارزاده باید برای قلعه نویی جای خالی فتح الله زاده ، واعظ یا قریب را بازی کند. 

مدیر استقلالی ها البته در ابتدای فصل اعتمادی کامل به سرمربی تیمش دارد و بخش عمده ای از اختیارات تیم را به سرمربی تیم و نزدیکانش سپرده است. نزدیکانی که البته این بار به عکس سال های گذشته استقلالی تر و البته کم حاشیه تر هستند. قلعه نویی هم این بار سعی کرده در همه شرایط تیمی در کنارش باشند که کمتر خبرساز می شوند. او امسال جواد زرینچه کاپیتان محبوب هم نسل خودش را به کادر افزوده و فکری کاپیتان سل بعد خودشان را هم در کنارش دارد که وزن نیمکت را روی سکوها بالا می برند. 

این روزها البته روزهای شیرین پیش از فصل است و اگر در تمرین آبی ها ، قلعه نویی و افشارزاده اینچنین شیرین با هم بخندند اتفاق عجیبی نیست اما اگر در میانه فصل شرایط به کام آبی ها نباشد باید دید باز هم این دو اینچنین می خندند و کسی می تواند از این دو در آن زمان هم بپرسند:« پس چرا نمی خندید؟»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =