امیر قلعه نویی روز گذشته خرید 192 سانتی متری بدون اضافه وزنش را دید و حالا خیالش راحت است که استایل خریدش به دروازه بان های خوب می خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ آلبرتو رافائل داسیلوا گلر برزیلی سرانجام به تهران آمد و به تمرین استقلالی ها رفت. در روزی که بهرام افشارزاده  هم سر تمرین آبی ها بود ، این گلر با قلعه نویی دستی داد تا شاید مربی آبی ها با دیدن استایل این گلر کمی از دغدغه هایش برای درواه بان کم شود. قلعه نویی که با زاویه ایجاد شده میان او و مهدی رحمتی ، به یکباره نتوانست گزینه های ورد نظرش یعنی احمدی ، مکانی و حقیقی را استقلالی کند به شاگرد سابقش یعنی فروزان اعتماد کرد. گلری که هم می خواست در تراکتورسازی باشد ، هم پرسپولیس و سرآخر سر از تیم آبی پوش پایتخت در آورد. 

این گزینه اما تنها خرید آبی ها نبود و در شرایطی که بعد از درخشش نیلسون در پرسپولیس تب گلر برزیلی در لیگ داغ شده ، قلعه نویی هم هایلایت چند گلر برزیلی را دید. انتخاب اولش مشکل شخصی داشت و محکومیتش در برزیل باعث شد نتواند به تهران بیاید اما هایلایت های گلری قد بلند و خوش استایل از همان تیم فلومیننزه نظر مربی آبی ها را جلب کرد. او به حالا به ترهان آمده و قلعه نویی برایش برنامه دارد. گلری که در این هایلایت خوب تک به تک می گیرد ، روی توپ های بلند مسلط است و شوت هم خیلی نمی خورد! البته این ها بر اساس فیلمی 3 دقیقه ای هستند که حالا در سایت های ایرانی هم منتشر شده و اینکه او در عمل چقدر از این توانایی ها را دارد ، اینکه آیا پاسخ اعتماد قلعه نویی را می دهد چیزی است که در لیگ برتر مشخص می شود.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =