خانه ملت نوشت:

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه بررسی طرح افزایش نرخ باروری از موضوعات مورد بحث در کمیسیون به شمار می‌رفت، گفت: بر این اساس کلیه اقدامات راجع به سقط جنین،‌ عقیم‌سازی و هرگونه تبلیغات ممنوع و در صورت بروز تخلف،‌ متخلفان جریمه‌هایی اعم ازجریمه‌های مالی را متحمل می‌شوند.
عبدالرحمان رستمیان درباره دستور کار امروز یکشنبه (15 تیر) کمیسیون بهداشت و درمان،‌ گفت: ارائه گزارش مسئولان بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص اعتبارات حوزه سلامت نیروهای مسلح کشوراز جمله مواردی بود که در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شمار می‌رفت.

رستمیان با یادآوری بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت:‌ در این طرح اشاره شده که کلیه اقدامات راجع به سقط جنین،‌عقیم‌سازی مانند وازکتومی، توبکتومی و هرگونه تبلیغات ممنوع و مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده که به پیشنهاد اعضای کمیسیون قرار شد جرم ‌زدایی در این طرح نادیده گرفته و تنها ممنوعیت این کار مدنظر قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بر این اساس در صورت بروز تخلف،‌ متخلفان جریمه‌هایی اعم از جریمه‌های مالی را متحمل می‌شوند و لذا قرار شد کمیسیون‌های فرهنگی و قضایی و حقوقی مجلس به عنوان کمیسیون فرعی به اظهار نظر بپردازند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    56 0
    اکثر آقایان متاهل جدید و قدیم امروزی با این همه مشکلات زندگی امروزی همینجوری وازکتومی شده خدایی هستند دیگه نیازی به این تهدید و قانون نیست .