طیف نمایندگان حامی جبهه پایداری امروز در تذکری خواستار اجرای مصوبه ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان شدن سید محمد خاتمی شدند.

به گزارش خبرآنلاین، جواد کریمی‌قدوسی، نصرالله پژمان‌فر، علی کائیدی، محمداسماعیل کوثری، رضا آشتیانی عراقی، سیدمرتضی حسینی، فاطمه آلیا، سیدمهدی موسوی‌نژاد، روح‌الله حسینیان و مهرداد بذرپاش نمایندگان مشهد، پلدختر،تهران، قم، قزوین، تهران، دشتستان، تهران در تذکری کتبی به به وزیر دادگستری اهتمام جدی در اجرای حکم ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان بودن سید محمد خاتمی توسط قوه قضائیه را متذکر شدند.

حجت الاسلام سید محمد موسوی نژاد نماینده دشتستان در مجلس و عضو کمیسیون انرژِی درباره تذکری که او نیز خطاب به وزیر دادگستری امضا کرده است به خبرآنلاین، گفت: این موضوع مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و باید اجرایی شود. اگر هم مصوبه لغو شده است هم باید این امر اعلام شود.

موسوی نژاد با بیان اینکه این مصوبه تاکنون لغو نشده است،گفت: مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوع التصویر بودن خاتمی ابلاغ نشده است و ربطی هم به دولت قبل یا بعد ندارد و باید اجرا شود. اگر این دولت این مصوبه را لغو کرده است باید آن را اعلام کند تا زمانی که حکم مصوبه لغو نشده است حکم مصوبه پا برجا است.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363900

برچسب‌ها