سید مهدی رحمتی برای یک فصل حضور در پیکان یک میلیارد و 550 میلیون تومان از این تیم می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه بان سابق استقلال كه یكی از چهره‌های فصل نقل و انتقالات بود و به پیكان پیوست، از گران‌قیمت‌ترین بازیكنان ایران هم هست. گفته می‌شد كه رحمتی برای یك فصل حضور در پیكان 2 میلیارد تومان گرفته اما امروز ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیكان گفت كه رقم قرارداد رحمتی با این باشگاه یك میلیارد و 550 میلیون تومان است. پیش از او هم مهدی تاج رئیس سازمان لیگ همین رقم را برای قرارداد رحمتی عنوان كرده بود.
مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ كه امسال حساسیت زیادی نسبت به رقم قرارداد بازیكنان پیدا كرده‌اند، گفته بودند كه رقم قرارداد ثبت شده در باشگاه و فدراسیون باید یكی باشد و حالا این اتفاق برای رحمتی افتاده و سازمان لیگ و باشگاه پیكان، هر دو، یك رقم را به عنوان دستمزد این بازیكن اعلام كرده‌اند.
رحمتی در حالی این فصل با رقم یك میلیارد و 550 میلیون تومان به پیكان رفته كه او فصل گذشته با استقلال یك میلیارد و 700 میلیون تومان قرارداد داشت. البته رقم قرارداد او در فصل گذشته با استقلال یك میلیارد و 300 میلیون تومان بود و 400 میلیون تومان هم به عنوان یكی از بندهای قراردادش از اسپانسر می‌گرفت كه در مجموع قرارداد او به یك میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسید. با این حساب رحمتی در این فصل 150 میلیون تومان كمتر از فصل گذشته پول گرفته و نه تنها پول بیشتری از پیكان نگرفته، بلكه 150 میلیون تومان هم به این باشگاه تخفیف داده است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =