با وجود گذشت چند روز از حضور کروش در برنامه فردوسی پور هنوز هم بازار حرف و حدیث ها در مورد حرف هایی که بین طرفین ردوبدل شد داغ داغ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نادر فریاد شیران دوست نزدیک محمد مایلی کهن فردای روزی که عادل،کارلوس کروش را به برنامه اش آورد پیامکی را خطاب به مجری برنامه "بیست چهارده"می فرستد تا گلایه خودش را از عادل کرده باشد.اما فریاد شیران اشتباهی به جای اینکه این پیامک را برای عادل فردوسی پور بفرستد این پیامک رابرای دبیر سرویس ورزشی خبرآنلاین فرستاد!

متن پیامکی که فریاد شیران قراربوده به فردوسی پور بزد به شرح زیر است:

"آقای فردوسی پور خدا قوت به شما و همکاران محترم.خدا وکیلی عمل کردن مربیان تیم های کلمبیا،مکزیک،الجزایر،شیلی و ...در مقایسه با عملکرد مربی ایران و مبلغ دریافتی آقای کروش با مربیان ذکر شده و تحول ایجاد شده درتیم ما و آنها قابل مقایسه نیست.اکثر بازیکنان فیکس ما برای دوره بعدی نمی توانند حضور داشته باشند اما مربیان ذکر شده تیم هایشان را جوان کردند؛ ما چی؟!

با حمایت های بی حد شما افکار عمومی را با شگرد عالی تغییر دادی که مربیان ایرانی شدن موتورگازی!و آقای کروش بنز.تردید نکن شما در افکار عمومی بسیار نقش دارید و مبلغ دریافتی مربیان ذکر شده راهم بد نیست مقایسه کنید؟شب خوش."

 

251 251

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =