ایسنا نوشت:

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه "در نشست روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با فعالان اصولگرا، افرادی از گروه‌های مختلف این جریان در این جلسه حضور داشتند"، گفت: نشست رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی ضمن مثبت و مفید ارزیابی کردن این جلسه، گفت: باید این جلسات از حالت یک نشست معمولی بیرون بیاید، قاعده‌مند شود و عمق و جامعیت بیشتری پیدا کند.

او که خود در جلسه روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با فعالان اصولگرا حضور داشت، به مشکلات موجود کشور اشاره کرد و گفت:‌ در اینگونه جلسات مناسب است غیر از بیان مشکلات و سخنرانی، افراد برای حل مشکلات نیز پیشنهاد ارائه دهند. مثلاً در حال حاضر همه از رکود تورمی شکایت داریم ولی باید برای رفع این مشکل، طرح و از طرف دیگر قول همکاری بدهیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به اینکه "رئیس‌جمهور پیش از این با گروه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز دیدارهایی داشته است"، تاکید کرد که اینگونه جلسات ادامه خواهد داشت.

اکرمی در مورد تأثیر برگزاری این جلسات در افزایش وحدت ملی نیز گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران بر روی کلمه "جمهوری" تاکید می‌کنیم و باید این زمینه فراهم شود که مردم از هر طبقه، قشر، صنفی در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند و از اندیشه‌های آنها استفاده کنیم. جلسه روز پنجشنبه نیز فرصتی بود که افراد حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف داخلی و خارج کشور مطرح کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =