فارس نوشت:

امام جمعه مشهد گفت: دانشگاهی که یک میلیون دانشجو دارد اگر جولانگاه بی‌حجابی شود آیا این جز این است که یک راه برای دشمن باز و یک فضای آکادمیک را جلوی دشمن بگذاریم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار ضریح منور رضوی اظهار کرد: امروز مصادف است با روز پذیرش ولایتعهدی امام رضا (ع) که در واقع روز شهادت ایشان محسوب می‌شود.

وی افزود: رنجی که امام رضا (ع) در روز ولایتعهدیشان کشیده‌اند از رنجی که در روز شهادتشان کشیدند بیشتر بود.

امام جمعه مشهد ابراز داشت: جایی که دشمن با فتنه وارد می‌شود به مراتب کوبنده‌تر از جایی است که با سرکوب وارد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار دو روز گذشته مقام معظم رهبری با اساتید دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: رهبری در این دیدار فرمودند‌ «برخی در خصوص استفاده از کلمه دشمن حساسیت دارند غفلت از دشمن بیرونی خطای عظیم است».

خطیب نماز جمعه مشهد گفت:‌ دشمن در حال توطئه می‌آید و اینکه بنا باشد ما فضا را برای دشمن آماده و زمینه‌ها را فراهم کنیم اگر نگویم ناجوانمردی است غفلت بزرگی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز کرد: ناهنجاری فرهنگی، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و بی‌عفتی زمینه ورود دشمن به کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:‌ اخیرا در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور که پسوند اسلامی هم دارد که ای کاش پسوند اسلامی را برمی‌داشتند مسئول حراست این دانشگاه طی بخشنامه‌ای به تمام حراست‌های شعبه‌های دانشگاه اعلام کرده که حق اعتراض به استاد و دانشجوی بی‌حجاب را ندارند.

امام جمعه مشهد اذعان کرد: درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.

وی بی‌حجابی را یک ناهنجاری اجتماعی دانست و با طرح این پرسش که آیا حراست دانشگاه در مقابل بی‌حجابی مسئولیتی ندارد، اظهار داشت: دانشگاهی که یک میلیون دانشجو دارد اگر جولانگاه بی‌حجابی شود آیا این جز این است که یک راه برای دشمن باز و یک فضای آکادمیک را جلوی دشمن بگذاریم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پروتکل A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    خداییش این یکی رو راست گفت
    • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      خدا پدرشو بیامرزه،واقعا وضع حجاب تو دانشگاه آزاد افتضاحه.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      13 22
      یک نفر میگفت انگار دانشگاه آزاد عروسیه که بسیاری از دخترها با این قیافه میان دانشگاه.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      25 10
      ناراحتی نیا برو بیش تر بخون سراسری قبول شی بری اونجا ایشالا که باب میلت باشه اونجا
  • علی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    چرا کامنت بنده را نمی گذارید ؟ سانسور تا کی؟
  • حامد A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    من موافق اين بخشنامه دانشگاه ازاد نيستم چون حتي در كشورهاي اروپايي و امريكاهم هنگام ورود به دانشگاه بايد پوشش مناسب و در شان دانشگاه داشت..ولي اي كاش ائمه جمعه نسبت به مسئله ربا در بانكها كه كاملا مشخص شده و همه ميدونن كه جنگ با خداست واکنش نشان بدن.
    • بی نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      12 22
      چه ربطی به هم داره؟؟/ شاید در این مورد هم قبلا واکنش نشون داده باشه...
    • مریم DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      47 13
      دانشگاه آزاد دیگه شورش در اومده ..خیلی افتضاح شده اصلا دیگه ی وضعیه ک تو دانشگاهای اروپا که من رفتم به جرات ی تیپ هایی که تو دانشگاه آزاد دیدم ندیدم. بالاخره محیط دانشگاهی باید با ی کافه تریا یا لب ساحل دریا فرق داشته باشه. کسانی که منفی میدن اصلا شک نکنید دانشجو نیستند یا دانشجو نما هستند . /شنیدم آقای رفسنجانی این دستور رو به حراست ها داده درسته یا نه نمیدونم ولی کاش جلوش گرفته بشه تا بدتر نشده . می خوام ب هر قیمتی شده دانشجو بگیرن ورشکسته نشن . ظرفیت ها الکی اضافه کردن تا مدرک ها لوس بشه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    لایک داره با این که خیلی حرفاش را قبول ندارم این یکی را قبول دارم
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    خدایی دانشگاه آزاد برا بعضیا شده مامن لاط بازی.با این جور موارد باید برخورد بشه
    • بی نام AE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      اگه دانشگاه راه ميدادنت، لات رو درست مي نوشتي..
    • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      73 20
      داداش الان که میبینی همه اختراع همه ماله بچه های دانشگاه آزاده.... از خودروهای برقی بگیری تا رباتیک و مکانیک و....
  • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    6 19
    دمش گرم . عین حقیقتو گفته...
  • یاشار IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    9 5
    دوستان وظیفه حراست همینطور هم که از امش پیداست محافظت از دانشگاه و محوطه اش هست نه هشدار و گیر دادن به دانشجویان در مورد پوششان
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    29 20
    من شخصا راضی نیستم از دانشگاه آزاد ، چون جولانگاه لات ها و بی سوادان و دلالان مسکنی شده که فقط می خواهند مهندس به اسم خود ببندند ، حرمت بین آقا و خانم ، شاگرد و استاد از بین رفته کیفیت آموزشی هم که پایین اومده ، استاد خانم که میاد از خاطرات خواستگاریش واسه دخترا میگه ، استاد مرد هم که چشش دنبال دختراس . پارکینگش که نمایشگاه ماشینه ، خودش هم شو لباسه
  • شیده DE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    17 2
    والله ما هم آزاد خوندیم ولی از این برنامه ها نبود. قبل از ما که با چادر می رفتن. زمان ما هم با اینکه همه با روپوش و مقنعه بودن ولی خیلی درس خون و سر به زیر بودن. اونجور تیپ های عجیب غریب هم نداشتیم. شاید چند سال گذشته.. ما بی خبریم. شایدم واحد با واحد فرق داره.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    26 8
    حالا یعنی تو دانشگا ههای دولتی خیلی حجاب بهتره . مشکل شما حاج آقا حجاب نیست مشکلتان با رییس دانشگاه و وزیر علوم هستش عزیز جان .
  • شهاب A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    12 2
    آقابه جاي اينكه بحثها بيشتردرموردكيفيت وياجايگاه دانشگاه آزاددرسطح آموزش عالي باشه بيشتربحثهاي حاشيه ايه، ماشااله همه ام كه پاي كامنت دادن واسه اين بحثان.
  • الهام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    23 13
    واقعا من قبول دارم .دانشگاه يعني محل كسب علم و دانش...نه خودنمايي و آرايش .... من بعضا تو مترو دانشجوياني رو مي بينم كه انگار دارن مي رن عروسي يا كوهنوردي و يا استخر اگه البته كتاب دستشون نبينم .مانتوهاشون كه آستين نداره شلوارهاشون شده ساپورت ....قربون خدا نظم و انظباط هم كه هيچ.....موهاشون هم پسرونه كوتاه كردن يك كوله پشتي هم آويزون...خلاصه تيپ و پوششون به همه كس شباهت داره الا يك دانشجو.... از اين گذشته امام جماعت محترم حرف ناشايستي نفرمودند..بله براي جلوگيري از بدنامي اسلام ، نام اسلام رو بايد از اين گونه مراكز حذف كرد بعد هر كاري خواستند دانشجويان عزيز انجام بدن مهم نيست
  • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    9 3
    امام محترم جمعه انتظار ما این است که خبلی پخته تر از اینها نظر بدید ایا باپاک کردن صورت مسله که چیزی درست میشه ایا از جوانی که شاهد این همه اختلاس وفساد وپارتی بازی تواین مملکته میشه قبولوند که این چندتا تار موی شما که بیرونه گناه داره.به ریشه ها وسرچشمه ها بپردازیم
  • دانشجو A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    14 10
    من دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه آزاد واحد قزوين هستم. به هيچ حزب و دسته ای هم كار ندارم. فارغ از هر گونه مسائل سياسی نظرم رو بيان می كنم. واقعاً بايد بگم كه دانشگاه آزاد قزوين به يكی از مراكز بزرگ فحشا در قزوين و يا شايدم ايران تبديل شده، از نظر پارتی بازی هم كه اصلاً حرفشو نزن، داره بيداد می كنه. امام جمعه مشهد واقعاً درست ميگنن، اسم اسلام رو هم خراب كردند. خداوند رحمت كنه هر كس رو كه به اسلام و بشريت خدمت می كنه و خدوند لعنت كنه هر كس رو كه به اسلام و بشريت ظلم می كنه. ان شاالله .
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    7 2
    این آقا با همه مشکل داره