۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۱

تسنیم نوشت:

اسامه النجیفی، رئیس ائتلاف "متحدون" عراق پنجشنبه شب در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که برای تصدی سمت ریاست پارلمان جدید عراق، نامزد نمی شود.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، "اسامه النجیفی"، رئیس ائتلاف "متحدون للاصلاح" و رئیس پارلمان عراق پنجشنبه شب اعلام کرد که برای ریاست پارلمان جدید نامزد نمی شود.
"اسامه النجیفی" پنجشنبه شب در نطقی تلویزیونی با اعلام کناره گیری خود برای تصدی سمت ریاست پارلمان جدید این کشور گفت: این کناره گیری با هدف نجات روند سیاسی است که در مرحله دشواری در جریان است.
"النجیفی" در ادامه با ابراز تعجب نسبت به اینکه "نوری المالکی" کناره گیری خود از جمع نامزدهای پست نخست وزیری عراق را به کناره گیری او از جمع نامزدهای ریاست مجلس ربط داده است، اظهار داشت: تصمیم من برای عدم نامزدی پست ریاست مجلس در پی درخواست ائتلاف ملی برای کناره گیری از نامزدی در مقابل کناره گیری "نوری المالکی" از نامزدی برای نخست وزیری برای سومین بار متوالی اتخاذ شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد فدایی کشورم US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 1
    این اسامه خودش /برادرش وجد وآبادش بعثی و داعشی است خیانتی که این خانواده به عراق کرده قابل بخشش نیست تازه از ریاست مجلس کناره گیری کرده بایستی دستگیر ومحاکمه شه ان مسامحه به نفع عراق نیست