فارس نوشت:

برخی در تحسین دروازه‌بان تیم ملی آمریکا که موفق شد در بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال برزیل از ورود ۱۶ گل به دروازه جلوگیری کند، صفحه اطلاعات «چاک هیگل» را تغییر دادند تا نشان دهند این دروازه‌بان، وزیر دفاع آمریکاست.

به گزارش روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست»، یک روز بعد از آنکه «تیم هاوارد»، دروازه‌بان تیم ملی آمریکا در بازی مقابل تیم بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال برزیل موفق شد از ورود 16 گل به دروازه تیم آمریکا جلوگیری کند، «چاک هیگل»،وزیر دفاع آمریکا، روز چهارشنبه هاوارد را به پنتاگون دعوت کرد تا ضمن تقدیر از او، لطیفه‌ای که در بین رسانه‌ها درباره این دروازه‌بان آمریکایی مطرح شده است، را بیان کند.

این لطیفه از این قرار بود که برخی در تقدیر از هاوارد، صفحه اطلاعات ویکی‌پدیای هیگل را تغییر دادند تا اینطور نشان دهند که هاوارد وزیر دفاع آمریکا است و این خبر در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شد.

پنتاگون نیز در واکنش به این مسئله این بیانیه‌ را با تصویری از هاوارد منتشر کرد: «وزیر دفاع چاک هیگل با تیم هاوارد، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال تماس برقرار کرد  تا از او به دلیل نوع دفاع در بازی با بلژیک در جام جهانی تشکر کند. هیگل به هاوارد در این بازی رکورد شکن و این مسابقه بزرگ در برزیل تبریک می‌گوید. او هاوارد و تمام تیم ملی را اواخر همین سال به پنتاگون دعوت می‌کند. او به هاوارد گفته که با کمی آموزش، می‌توانی یک روز وزیر دفاع واقعی شوی.»

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان RO ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    4 2
    اگه اینجا بود عکس العمل مسئولین ما چطور بود؟