فارس نوشت:

پس از عقد قرارداد با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ جای بسی خوشحالی دارد که برای سومین سال پیاپی در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. خودم هم فکر نمی‌کردم که بتوانم یک سال دیگر در خدمت این تیم باشم اما تقدیر من این بود و قسمتم این را جلوی پایم گذاشت که دوباره پرسپولیسی‌بمانم.

نیلسون ادامه داد:‌من اگر اصرار داشتم که مشکلاتم حل شود بعد پرسپولیسی‌ شوم به خاطر این بود که دیگر دوست نداشتم هر روز دغدغه خانه، ماشین و صاحب‌خانه را داشته باشم به همین دلیل همه چیز را با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم و خدا را شکر با نگاه خوب رحیمی و توجه ویژه دایی به توافق رسیدم.

نیلسون خاطرنشان کرد: دایی و پرسپولیسی‌ها مطمئن باشند با تمام وجودم برای سه جام تلاش می‌کنم تا انشاءالله پرسپولیس بتواند یک ستاره آسیایی به دست بیاورد. کار ما خیلی سخت است ما می‌خواهم از امسال هم لذت ببرم. مطمئن باشید از هیچ رقابتی هم نمی‌ترسم و قبل این را ثابت کرده‌ام.

وی در پاسخ به سوالی که روزی که خداحافظی می‌کردی در فکر این بودی که دوباره در پرسپولیس بازی کنی، گفت: من قبلا هم گفتم هیچ کس از فردای خود خبر ندارد شما فکر می‌کردید مقابل آرژانتین آنطور بازی کنید. اما همه چیز تمام شد و یکسال دیگر پرسپولیسی‌ هستم و با تمام وجودم برای این تیم بازی می‌کنم. آرزویم این است که یک قهرمانی با پرسپولیس به دست بیاورم. کار سخت است اما به نظرم با دایی می‌توانیم خیلی از کارهای بزرگ را انجام دهیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =