مهر نوشت:

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش از طرح 36 سوال توسط نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش از ابتدای تشکیل دولت یازدهم خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ناصری در حاشیه نشست حزب تمدن اسلامی درباره طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس پیگیری می شود، گفت: دیدار و برگزاری جلسات مشترک وزیر با نمایندگان یک کار عادی و معمولی است که طبق برنامه مدونی وزیر هفته ای دو روز از وقت خود را برای دیدار با نمایندگان مجلس و حضور در کمیسیون های مربوطه اختصاص می دهد.

او با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش حضور پر رنگی در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان دارد، گفت: آقای فانی همچنین برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و دیدار با آنها هر هفته در دفتر ویژه دولت حضور پیدا می کند.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما تابع تصمیم هیات رئیسه مجلس هستیم، گفت: اگر هیئت رئیسه تصمیم به پاسخگویی وزیر در صحن علنی بگیرد حتما حضور یافته و پاسخ خواهیم داد.

حجت الاسلام ناصری گفت: از ابتدای تشکیل دولت یازدهم و تصدی گری فانی بر وزارت آموزش و پرورش تا کنون نمایندگان مجلس 36 سوال را از وزیر مربوطه مطرح کرده اند که از این تعداد نیز یکی از سوالات در مجلس مطرح شد و سه سوال دیگر را هیئت رییسه مجلس به منظور پاسخگویی اعلام کرده است و ما بقی سوالات با تعامل و جلسات مشترک و دیدارهایی که وزیر با نمایندگان و طراحان سوال داشته منتفی شده است.

او گفت: با نمایندگانی که 3 سوال اعلام وصول شده هئیت رئیسه را مطرح کرده اند جلسه و دیدار داشته ایم که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است و همچنان مشغول مذاکره با نمایندگان هستیم تا خواسته های قانونی آن ها را تامین کنیم.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه میزان تعداد سوالات مطرح شده با حجم کاری این وزارتخانه زیاد نیست، گفت: معتقدیم با دیدارهایی که برگزار شده و در آینده هم ادامه دارد برای استیضاح با نمایندگان به تفاهم رسیده و مسائل را حل کنیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    22 1
    چرا قوه قضاییه وثبت اسناد حقوق کارمندان خود را 70 درصد افزایش دادند ولی فرهنگیان 20 درصد؟ کجای این عدالت است؟ چرا مسوولین مرفهین بی درد ما پاسخی ندارن؟
    • م A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      10 0
      در همین آموزش وپروش خودمان حقوق اداری ها را افزایش دادند . این همه اضافه کاری ، حق ماموریت ، حق کارشناسی و.. کم بود فوق العاده 2000 امتیازی هم برای اونها دادند و گفتند محرمانه باشه .
  • يک فرهنگي IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    15 0
    پس کو بيمه طلايي ما؟؟؟؟ کو بخشنامه بازنشستگي پيش از موعد فرهنگيان و..........
  • حامد A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    10 3
    همون بهتر که ایشون رو استیضاح کنن. من خودم به دکتر روحانی رای دادم، ولی عملکرد احمدی نژاد در آموزش و پرورش به مراتب بهتر بود.
  • مهندس معلم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    5 4
    یکی نیست تو این مملکت بپرسه چرا مهندسین شاغل در هنرستانهای آموزش و پرورش از لحاظ حقوق و مزایا از معلمین دانشسرائی که با دیپلم سرکار اومدن هم کمتر دریافت می کنند؟ این چه عدالتیه؟
  • بي نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    8 0
    هيچ امكاناتي به آموزش و پرورش نميدن چون توي اين مملكت تنها چيزي كه ارزش نداره سواد و آموزش و فرهنگه . هرچه مردم بي سوادتر باشند .....بچه هاي اين دوره حتي نمي تونن روخواني و رونويسي فارس رو درست انجام بدن ....اي بابا كجاي كارين .
  • دانشسرایی لیسانس دینی و عربی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    باسلام احترامابرای بنده دوسال پیش احکام ایام بیکاری بعداز دانشسرا را درشهرستان گرمی از استان اردبیل صادر کردندکه جمع دوسال حقوق بیکاری حدود600000تومان شد که برای عده خاص همکاران واریز ولی مال مانمی دانیم چه شد اصلا واریز خواهد شد یا نه یا به دیون رفته هیچ جوابی به ما نمی دهند ترا به این ماه مبارک با زبن روزه جواب درست به ما بدهید.
  • دانشسرایی لیسانس دینی و عربی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    باسلام احترامابرای بنده دوسال پیش احکام ایام بیکاری بعداز دانشسرا را درشهرستان گرمی از استان اردبیل صادر کردندکه جمع دوسال حقوق بیکاری حدود600000تومان شد که برای عده خاص همکاران واریز ولی مال مانمی دانیم چه شد اصلا واریز خواهد شد یا نه یا به دیون رفته هیچ جوابی به ما نمی دهند ترا به این ماه مبارک با زبن روزه جواب درست به ما بدهید.