مهر نوشت:

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جریان هیچ نقشی در کشته شدن سه شهرک نشین رژِیم صهیونیستی نداشته است از ترکیه تقاضای مداخله برای جلوگیری از جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی علیه غزه شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، در پی کشته شدن سه شهرک نشین رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و ادعای مسئولان رژیم اسرائیل در خصوص دست داشتن حماس در این حادثه، "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که این جریان هیچ نقشی در کشته شدن این سه صهیونیست نداشته است.

همچنین برخی منابع اعلام کردند حماس خواهان دامن نزدن به این مسئله و برقراری صلح است.

طبق اظهارات منابع مذکور مشعل از مسئولان کشور ترکیه خواهان میانجیگری و مداخله برای جلوگیری از حملات احتمالی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شده است.

از سوی دیگر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی حماس را مسئول ربوده شدن این سه شهرک نشین صهیونیست دانسته و حماس را به پاسخی سخت و کوبنده تهدید کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م FI ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    3 1
    چرا رسانه های ایران صداقت ندارند. کشته شدگان اسرائیلی بنابر ادعاهای مطرح شده 3 دانش آموز بوده اند. شما از آنها به عنوان "شهرک نشین" یاد می کنید و تلویزیون دولتی ایران سه "صهیونیست".
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 1
    حالا که میداند ایران پشت سرش نیست عاجزانه ازاسراییل میخواهدکه حمله نکند ان زمانی که ازپشت خنجرمیزدی باید فکراینجا رامیکردی