خانه ملت نوشت:

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه سفر پرسنل اداری این کمیسیون به برزیل با هزینه ‌شخصی بود، گفت: در برخی خبرگزاری‌های اعلام شد که این دو نفر بعد از پایان سفر، به کمیسیون گزارش می‌دهد که قطعا این خلاف واقع است.

محمدعلی پورمختار با اشاره به خبرهای مطرح شده درباره سفر شاه‌‌حسینی مشاور کمیسیون و شافعی دبیر کمیته مبارزه با فساد در فوتبال کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به رقابت‌های جام جهانی، گفت: این افراد با هزینه شخصی به برزیل سفر کرده‌اند و مجلس هیچ بودجه‌ای برای سفر این دو نفر اختصاص نداده است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه قرار است که شاه‌حسینی و شافعی بعد از پایان سفر گزارشی را به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه کنند، گفت: به‌طور حتم این مطالب و اخبار خلاف واقعیت است و این افراد به هیچ وجه گزارشی را به کمیسیون ارائه نمی‌کنند.

پیش‌تر یکی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با فارس گفته بود که شاه‌ حسینی مشاور کمیسیون و شافعی دبیر به رقابت‌های جام جهانی اعزام شدند و قرار است این دو نفر تمام مباحث مرتبط با فوتبال ایران در جام‌جهانی را رصد و گزارشات آن را به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    25 0
    نفری 60 میلیون دادن؟.....عجب پولدارن...........
  • علی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    8 1
    ما به نماینده ها رای میدیم که برن تو مجلس و کار و تلاش کنن و قانون گذاری کنن. نه اینکه برن سفر خارجی اونم برزیل. چرا این دو نماینده عزیز نرفتن مثلا قم یا مشهد؟ مگه ما کم جاهای دیدنی تو کشور خودمون داریم؟