خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس٬ با انتقاد از انتشار پیامک‌های تبلیغاتی برای برگزاری افطاری‌های میلیونی با حضور ستارگان سینما و تلویزیون٬ گفت: چرا باید برای حضور هنرمندان در مراسم‌های افطاری هزینه‌های گزافی پرداخته شود در حالی که بسیاری ازمردم حتی برای تهیه افطاری ساده نیز از تمکن مالی برخوردار نیستند.

مهدی عیسی‌زاده با یادآوری انتشار پیامک‌های تبلیغاتی برای برگزاری مهمانی‌های مجلل به بهانه افطار در ماه مبارک رمضان با حضور ستارگان سینما و تلویزیون٬ گفت: برگزاری مراسم‌های این‌چنینی علاوه بر ترویج مصرف‌گرایی، به تجمل پرستی و دوری از آرمان‌های دینی منجر خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان٬ ماه رسیدگی به امور ایتام٬ بی‌سرپرستان و کمک به اقشارضعیف جامعه است٬ گفت: کجای دیدن مقدس اسلام ترویج مصرف‌گرایی را مثبت خوانده که اکنون چنین سفره‌هایی با پول‌های کلان در گوشه و کنار کشور باز می‌شود؟

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی٬ گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند دوری ازمصرف‌گرایی و اقدامات تجملاتی به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

او با بیان اینکه حضورهنرمندان در مراسم‌های افطاری برخی ارگان‌ها یا شرکت‌ها با صرف هزینه‌های گزاف مثال واضح نقض عدالت است٬ گفت: چرا باید برای حضور هنرمندان در مراسم‌های افطاری هزینه‌های گزافی پرداخته شود در حالی که بسیاری ازمردم حتی برای تهیه افطاری ساده نیز از تمکن مالی برخوردار نیستند.

این نماینده مردم درمجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه ماه رمضان فرصتی برای انجام کارهای خیر و کمک به مردم است٬ گفت: امید است با هدایت منابع مالی در این ماه عزیز به سمت و سوی مکان‌های خیریه، ثواب اخروی نصیب افراد شود.

عیسی‌زاده با بیان اینکه اسراف در هیچ زمانی با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست٬ گفت: باید برای جلوگیری از برگزاری میهمانی‌های تجملی به ویژه در ماه مبارک رمضان نظارت بیشتری وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: هدایت منابع مالی به سمت و سوی رونق اقتصاد کشور که از سویی به کاهش بیکاری و بهبود شرایط زندگی مردم کمک می‌کنند بی‌شک بهتر از برگزاری مهمانی‌های اشرافی است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    56 18
    هر کی داره میتونه خرج کنه دمش گرم. شما به فکر خرج کردن جماعت پولدار نباش که اگه این چند تا پولدار نباشن خرج کنن کلاهتون پس معرکه ست. شما به فکر طبقه ضعیف و کارمند و مستضعف باش که بیش از 90 درصد مردم رو شامل میشه اونهم در ثروتمندترین کشور دنیا. شما کاری کنید که اون فقیرها که اکثریت مردمند هم پولدار شوند حضرت آقا. اینقدر به نام مردم و به کام خودتان سنگ این مردم بینوا را به سینه نزنید. حق این مردم اینست که در بهترین شرایط زندگی کنند چون در یکی از غنیترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا زندگی میکنند اما در شرایطی بدتر از سایر ممالک. چرا؟ چون کسانی مثل شما در راس کارند. کارهای بزرگ و آدمهای کوچک بلای جان این کشور شده.
    • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
      4 1
      شوخی نکن
  • بی نام EU ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    7 1
    ثروتمندان محترم شما این اختیاررو دارید که باب میل خودتون زندگی کنید دراین شکی نیست و کسی هم حق توهین به شمارونداره.اما لحظاتی باخودتون فکر کنید که شما هم میتونید با اختصاص دادن بخش ناچیزی از دارائیهاتون در محرومیت زدائی و خارج کردن بسیاری ازخانواده ها از گرداب فقر سهیم باشید.درسته اینها مسئولیت دولت هست ولی توی کشورهای پیشرفته ثروتمندان حتی برای ظاهرسازی هم که شده به انجمنهای خیریه کمک میکنند و دربهترکردن زندگی فقرای مملکتشون نقش ایفا میکنند.شماهم میتونید.
  • بوشناس A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    2 1
    ناراحت شدی