شهرام شهیدی در اعتماد نوشت:

اين روزها بحث بركناري كي‌روش از تيم ملي فوتبال بحث داغ محافل ورزشي و حتي سياسي است. ما هم ديديم از قافله عقب نمانيم، بررسي كرديم اگر طبق نظر مردم كي‌روش ماندني شد كه فبها. اما اگر طبق نظر كارشناسان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال كي‌روش رفتني شد گزينه‌هاي جايگزيني او از قبل مشخص شده باشد.

1- محمود احمدي‌نژاد: از آنجا كه احمدي‌نژاد استاد بازي و حمله بوده مي‌توان با استفاده از او در نقش سرمربي تيم ملي بازي كليه حريفان تيم ملي را تخريب و با تخريب بازي آنها بتوان بر رقيبان غلبه كرد.

2- شريعتمداري: با توجه به اينكه يكي از نقدهايي كه به تيم كارلوس كي‌روش وارد مي‌كردند قدرت در دفاع و ضعف در حمله بود بهتر است از حسين شريعتمداري و يارانش در كيهان در سمت سرمربي تيم ملي استفاده كنيم. اين طوري آمار حمله تيمي مي‌تواند ركورد گينس را هم بشكند.

3- قاليباف: يكي از جديدترين متدهاي فوتبال مدرن حملات گاز انبري به سوي حريف است. به اين معني كه از هر دو جناح به سمت حريف بتازي. شهردار تهران با توجه به تجربه بالايش در امور گاز انبر و توانايي در حفظ هر دو جناح مي‌تواند گزينه مناسبي براي سمت سرمربي تيم ملي باشد.

4- مايلي‌كهن: بعضي وقت‌ها بعضي چيزها دليل نمي‌خواهد. مايلي‌كهن گزينه خوبي است. اگر براي تيم ملي آب ندارد براي ما روزنامه‌نگاران و منتقدان ورزشي‌نويس و طنزنويس‌ها نان دارد.

5- محمد‌جواد ظريف: چون ايشان متخصص سيستم بازي 1+5 بوده و با تاكتيك‌هاي حمله به‌موقع و عقب‌نشيني سريع اما هوشمند آشنايي و در آن تاكتيك‌ها تبحر دارد، مي‌تواند جايگزين خوبي براي كي‌روش باشد.

6- محمد غرضي: استاد تورم در فوتبال. او مي‌تواند كاري كند تورم تيم حريف فروكش كند و از 11نفر بشوند سه نفر و شما راحت بتوانيد برويد گل بزنيد. او با اين تئوري‌هاي منحصر به فردش علاوه بر اينكه مي‌تواند سرمربي افسانه‌يي بشود، مي‌تواند در مسابقات تلنت ايراني هم شركت كند.

7- ديويد كاپرفيلد: اين نيست كه همه گزينه‌هاي تاريكخانه داخلي باشد. گزينه خارجي ما هم ديويد كاپرفيلد است. چون فقط با شعبده‌بازي و كلك‌هاي سينمايي و جادو‌جنبل بلكه بشود از اين فوتبال ديمي و بي‌برنامه و بي‌نظم و پر‌حاشيه، قهرمان جام ملت‌هاي آسيا بيرون آورد.

 

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    42 11
    با حال بود،
  • محمدجواد IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    4 1
    با آقای ظریف موافقم.....هههههههههههه