روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت:

وضعيت منطقه ودرست در همسايگي ما چه در غرب و چه در شرق شرايط به گونه‌اي خطرناك و طراحي شده، در حال بروز و ظهور است. در همين ماه مبارك و شايد با دهان روزه، افراد منحرفي بنام اسلام، در حال دريدن شكم زنان مسلمان و سربريدن نوزاد و مادر هستند و انحرافي بالاتر از اين مي‌شود كه اين اعمال وحشيانه را به قصد قربت الهي انجام داد؟!

يكي از اهداف اصلي اين نقشه‌هاي شوم، تهديد تماميت ارضي و آرمان‌هاي جمهوري اسلامي است. آتش از خانه‌هاي همسايگان به آسمان مي‌رود، وقت آن نرسيده ما اهالي اين خانه دست از جدال‌هاي بيهوده برداريم. در اين شرايط انتقام‌كشي براي مقامي كه از دست داده‌ايم يا دلمان مي‌خواست بدست بياوريم و نشد و بر آشفتن از كوچك‌ترين انتقاد و يا حتي نظر اصلاحي، چقدر مبتذل و حقير به نظر مي‌آيد؟

به غلط نتيجه نگيريم كه مملكت ما بيمه امام زمان(عج) است و هرگز آسيبي به آن نمي‌رسد. چه كسي چنين تضميني داده است؟ اگر ما به دست خود دسته دسته هيزم آز و اميال شخصي را بر آتش اختلاف مي‌ريزيم، چرا از امام زمان و مقدسات، براي توجيه خطاهاي خود، هزينه‌ها نموده و ادعاهاي بي‌اساس داريم؟ حفظ اين نظام كه به فرموده امام عزيز راحل(ره) از اهم واجبات است، تنها و تنها در سايه وحدت و همدلي خود ما به دست مي‌آ‌يد ولاغير. نمي‌توان باد كشت و انتظار داشت كه طوفان درو نكنيم. پس ضرورت هم‌صدايي و وحدت در اين شرايط از همه وقت محسوس‌تر است و هركس به آن بي‌توجه باشد و براي تحقق آن قدمي كه مي‌تواند برندارد، لاجرم در پيشگاه خداوند و مردم و تاريخ خيانت‌كار شناخته خواهد شد.

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362791

برچسب‌ها