ایسنا نوشت:

مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، حمایت خود را از برنامه‌ها و طرح‌های داوطلبی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر اعلام کرد.

مهناز افشار گفت: دیدن محرومیت‌ها و کاستی‌های کودکان در برخی از نقاط دورافتاده کشور، بسیار رنج‌آور است و باید گفت کارهایی که تاکنون در این سازمان برای کمک‌رسانی و یاری اقشار نیازمند انجام گرفته است، قابل تقدیر است.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی و تداوم انجام چنین کارهایی را از سوی هنرمندان و سایر چهره‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... تاکید کرد و ادامه داد: کمک‌های مقطعی چنان که باید و شاید موثر نیست و باید کاری کرد که منتج به حل مشکلات و هر آنچه که جامعه به آن نیاز دارد، شود اگر چه که این اتفاق شاید در آینده‌ای دور بیفتد.

افشار با ابراز خرسندی از عضویت داوطلبانه در هلال‌احمر، افزود: به رغم وجود شایعات و انتقادهای موجود در جامعه که انجام کارهای خیریه از سوی هنرمندان را شعارزده و تبلیغاتی می‌پندارند، من اعتقاد دارم باید از همه توان خود و کمک گرفتن از توانمندان، در قدم اول کاری برای میهن و در قدم بعدی اقدامی برای مردم کشور به ویژه کودکان و دانش آموزان مستعد کرد چرا که کودکان و مسائل آنان برای من از اهمیت خاصی برخورداراست و در واقع آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند.

گفتنی است مهناز افشار با تکمیل فرم عضویت، آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، خدمات فرهنگی اجتماعی و فعالیت در گروه‌های هدایت و مشارکت در جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    14 2
    آنجلینا جولی میره برای سازمان ملل کار می کنه تو ایران هم کپی برداری می کنند
  • کیوان FI ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    14 3
    کپی ایرانی فعالیت خانوم آنجلینا جولی در یونیسف به عنوان نماینده حقوق کودکان . غیره :
  • رکسانا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    10 0
    تا همین چند روز پیش خیلی دوستش داشتم اما الان نه
  • بیکار US ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    8 0
    خانم برومند منظورشان ایشان بوده است که فرمودند: «مرضیه برومند با انتقاد شدید از وضعیت بودجه تئاتر گفت: متأسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است» ایشان که ایندر دلشان برای بچه ها می سوزد یک مثقال آن برا بچه آقای رامین سوخت؟
  • غریبه ای از مریخ NL ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    6 1
    من هم چند سال پیش برای امور بشردوستانه رفتم عضو بشم ولی به جرم خارجی بودن من رو نپذیرفتند باور می کنید تو هلال احمر که نهادی بین المللی و بشردوست است نژادپرستی حکمفرما باشه ؟
    • اهوازی A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      0 1
      همچین چیزی امکان نداره من چندین ساله عضو حلال احمر هستم. حتی تو فرمهای ثبت نام گزینه ی ملیت هم هست. و ما از ملیتهای دیگه همین الان عضو داریم.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    7 1
    آنجلینا جولی ؟؟؟ عایا