نسیم نوشت:

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان شاغل در دوره ابتدایی که تا قبل از شهریورماه بازنشسته می‌شوند، می‌توانند با تشخیص مدیرکل استان به خدمت خود ادامه دهند.

محمد دیمه ور در گفتگو با «نسیم» با اشاره به برخی شرایط و امتیازات استمرار خدمت بازنشستگان در مقطع ابتدایی، اظهار داشت: تمام معلمان، مدیران و معاونان مقطع ابتدایی که تا قبل از شهریورماه امسال بازنشسته می‌شوند، می‌توانند در صورت نیاز ادارات آموزش و پرورش در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی به خدمت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس قانون، معلمانی که دارای تحصیلات لیسانس و پایین‌تر هستند، با ۳۰ سال خدمت می‌توانند بازنشسته شوند.

دیمه‌ور با بیان اینکه مجوز استمرار خدمت بازنشستگان توسط وزیر آموزش و پرورش صادر شده است، افزود: بخشنامه این طرح به استان‌ها نیز ابلاغ شده که براساس آن، تمدید خدمت بازنشستگان با تشخیص مدیرکل استان انجام می‌شود و منعی در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: به دلیل کمبود نیرو در مقطع ابتدایی از کسانی که موعد بازنشستگی آن‌ها در مقطع ابتدایی فرا رسیده، درخواست می‌کنیم به خدمت خود در آموزش و پرورش ادامه دهند.

وی تصریح کرد: استمرار خدمت این افراد علاوه بر افزایش حقوق سالانه‌شان، این حسن را نیز دارد که در صورت افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان ابتدایی، این افزایش شامل آن‌ها هم خواهد بود.

 

50345

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    8 3
    منطقه 5 بدون توجه به بخشنامه ها همه را دارد بازنشسته میکند.
  • عزيز A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    19 4
    حقوق بازنشسته ها رو درست پرداخت كنيد و بياييد از جوون هاى تحصيل كرده بيكار استفاده كنيد ...
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    23 6
    به دلیل سختی کار معلمان ابتدایی انها حاضرند هرچخ زودتر بازنشسته شوند انوقت از انها می خواهید تا ادامه دهند حاضرند چندسال اخر بخرند وبازنشسته شوند .تنها معلمان ابتدایی هستند که باید 5روز وبا اینوضعی که برای سال اینده چیدهاید وپنجشنبه ها را تعطیل نکنید 6روز در هفته باید تدریس کنند در صورتیکه دوره اول ودوم دبیرستان 3روز در هفته تدریس می کنند
  • فاطمه احمدی فرد A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    3 1
    سلام خسته نباشید چه خوب می شد با بازنشستگی پیش از موعد ما معلمان ابتدایی موافقت می کردید و از نیروهای تازه نفس کمک می گرفتید ما هم در کنارشون راهنمایی های لازم را انجام می دادیم هم ایجاد اشتغال می کردید هم باعث می شدید نیروهای جوان به کار وارد می شدند بیاید به جونها اعتماد کنیم می تونند باورامون تغییر بدیم و کنارشون کمکشون کنیم تا موفق بشوند فکر نمی کنم خواسته زیادی باشه
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 6
    اگرپاداش بازنشستگی رایکجاپرداخت کنید میمانیم چون بیشتر کسانی که دارندبازنشست میشوندنیازمبرم به این پول دارند.فردی که داردبازنشسته میشودولی کارش رادوست دارد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    8 1
    از مربیان پیش دبستانی تازه نفس استفاده کنید نه از بازنشسته هایی که خسته 30 سال کار هستند