مهر نوشت:

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد، اظهار داشت: مقرر شده از ظرفیت‌های بالایی که در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر وجود دارد در زمینه پیشگیری و کاهش خطرپذیری اعتیاد استفاده کنیم.

دکتر محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: آموزش مهارت‌های زندگی، حفظ سلامتی، تمرین مدیریت، آموزش‌های متنوع توانمندسازی، کمک به رفع مشکلات حاصل از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های حوزه جوانان جمعیت است.

وی با بیان اینکه در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد هم برنامه‌هایی از سوی جمعیت هلال‌احمر اجرایی می‌شود،‏ افزود: در این مورد با همکاری وزارت بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های پیشگیرانه منسجمی اجرا می‌شود.

فرهادی با اعلام اینکه در بخش درمان از نیروهای آماده استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: جوانان هلال‌احمر در سنین مختلف و بخش‌های متفاوتی مشغول به فعالیت هستند و سازماندهی منسجمی در امر پیشگیری، آموزش و درمان در فعالیت‌های ارائه شده از سوی آن‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به این منظور هلال‌احمر برنامه‌های منسجمی از جمله مانورهای سراسری در میادین اصلی ۳۱ استان کشور با شعار «نه به اعتیاد»، توزیع بروشورهای آموزشی، تشکیل حلقه‌های انسانی و... اجرا خواهد کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =