کیهان نوشت:

سیدمهدی امام جمارانی در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته است: اگر موانع نباشد مجمع هم حرف‌های خود را می‌زند اما حرف این است که موانعی وجود دارد که نمی‌توانم حرفی بزنم. من در رابطه با دولت هنوز هیچ حرفی نزده بودم و برای خودم وظیفه می‌دانستم یک موقعی در تایید دولت صحبت کنم. آدم یک کلمه حرف می‌زند و اسباب ناراحتی برخی می‌شود، برای همین است که ما کنار هستیم. اگر موانع برطرف شود، می‌بینید که مجمع زنده است، حرف می‌زند و حرف‌های زیادی هم برای گفتن دارد.
او همچنین با اشاره به برخی انتقادها نسبت به توافق ژنو گفت چرا برخی ادبیات به کار رفته از سوی دلواپسان ناخواسته با بدخواهان یکی شده است؟
 درباره این اظهارات شایسته یادآوری است که مجمع روحانیون همه حیثیت و موجودیت خود را مدیون حضرت امام(ره) و سپس رهبر معظم انقلاب است اما اگر برخی از اعضای آن در برابر 2 فتنه 78 و 88 سکوت کردند، برخی دیگر از اعضای این گروه صراحتا از آشوب‌طلبان جانبداری کرده و در مرکزیت فتنه‌انگیزی قرار گرفتند. بدین ترتیب باید از آقای امام جمارانی پرسید آن هنگام که در نشریات اصلی اصلاح‌طلبان به مبانی دینی تفکر حضرت امام جسارت می‌شد یا ادعا می‌کردید خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت و آن زمان که آشوبگران اجاره‌ای علیه حضرت امام و ولایت‌فقیه و سپس اسلام و امام حسین(ع) هتاکی کردند، شماها کجا بودید تا از امام و اسلام و انقلاب دفاع کنید؟ و چه چیز مانع موضع‌گیری شما در مقابل ضدانقلاب و جریان‌های استحاله شده و منافقان جدید بود؟! اعضای مجمع اگر زنده بودند در تمام هجمه‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان و گروهک‌ها چرا به میدان نیامدند و لااقل از حیثیت خود دفاع نکردند؟ آیا این وضعیت همان تعبیر امیرمومنان علیه‌السلام نیست که می‌فرمایند هرکس امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند، مرده‌ای در میان زندگان است؟! آیا برای دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت فقیه، باید شرایط فراهم شود؟!

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فردوس توسیوند A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    159 9
    حمله کیهان به اصلاحات که تازگی نداره چند ساله این مرام کیهان
  • عرشیا A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    کیهان و دوستداران این جریده محترم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا تمام افراد و جریانات سیاسی باید دقیقا همان کاری را بکنند که شما دوست دارید و دقیقا در همان مسیری قدم بردارند که شما برمیدارید ؟ مگر کیهان میزان حق و باطل در این کشور است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه کوچولو فکر کنید بد نیست .مطمئنا از خودتون خجالت میکشین .
    • علی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      16 5
      ملاک حق است مرگ بر منافق قدیم و جدید
    • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      10 38
      کیهان کسی رو مجبور به انجام کاری نکرده فقط مثل شما نظر شو و انتقادشو گفته. حضرات مدافع آزادی بیان
    • بی نام GB ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      2 1
      خبر آنلاین هم در رفاقت با کیهان سنگ تمام می گذارد
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    220 7
    روزنامه محترم كيهان، انشاالله كه همه ما بتونيم منش و رفتار و كردار حضرت امير رو مرجع و الگو خودمون قرار بديم.حتماً مي دونيد كه حضرت امیرمومنان علیه‌السلام توي نخلستانها كار ميكرده و نون بازوي خودش رو ميخورده
    • امیری IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      6 28
      کاربکجا کشیده که ادمی مثل تو درس دینداری وپیروی از امیر مومنان باقای شریعتمداری که حداقل سی سال است روزنامه نگار است واز طرف امام رحمته الله علیه مسئول مو سسه ای شد که دهاسال جولانگاه بهای ها وساواک طاغوت بود وتو نست اورا ازان حالت تغییر بده وباحداقل امکانات سی وچند سال اورا اداره کنه وخار چشم دشمنان جمهوری اسلامی بشه .البته این بان معنی نیست که این روزنامه هیچ اشکالی نداره
  • سایه A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    194 8
    خدا رو شکر که کیهان همیشه زنده است و دلواپس . . . بقیه همه مرده هستیم
  • ناشناس IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    125 7
    بهتر است به امورات دیگر از جمله اوقاف برسند.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    حمله کیهان به ... حمله کیهان به ... حمله کیهان به ... آدم یاد چی می افته به نظر شما؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      37 1
      : دو حرفیه ؟
    • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      1 0
      همون که خودتونم هستید
  • رضا A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    2 0
    همیشه همینطور بوده.بعد از خوندن مقاله های کیهان خیلی سعی کردم که به صورت کاملا منطقی بگردم و جوابی در راستای صحبتهای کیهان در بخش نظرات پیدا کنم ولی هیچ وقت نشده که کیهان حرفی بزنه و نظرات کاربران طرفداران شما توش واقعا جوابی مختص حرفهای زده شده باشه. یعنی همیشه اینطور بوده که جوابی برای حرف گفته شده نداشتید و به کلیت کیهان حمله کردید. مثل اینکه مردی ادم رو در بحثی منطقی سنگ رو یخ کنه و بعد ما برا اینکه کم نیاریم بهش بگیم برو بابا با اون دماغت هیچ وقت هم شهامت گذاشتن این چنین نظراتی رو نداشتید.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    11 17
    چرا انتقاد کیهان و سایر منتقدین میشه حمله، و لی هرچی بر علیه دولت قبل میگن میشه افشاگری و بیان حقایق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    4 0
    که چی مثلا؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    39 58
    تلاش کیهان در راستای دفع حداکثری و جذب حداقلی است که مغایر با فرمایشات رهبر عزیز است.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    شما اصلا خونیدید ببینید کیهان چی گفته که موضع گرفتید؟؟؟؟؟ در ضمن اون آقای محترم هم اگه حرفشون حقه پس دیگه نباید موانع رو بهانه کنن و با ید حرفشو نو بزنن. یعنی ترک حق نکنن. مگه کیهان واسه حرفاش موانع نداره ؟؟؟ ولی حرفشو میزنه.
    • علی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
      2 2
      فرمودید اگر حرفشون حقه پس دیگه موانع را بهانه نکنند ، راستی از حق علی ع واصحتر هست اما چرا آن امام مظلوم 25 سال بخاطر مسلئت سکوت کرد .
  • محمدرضا IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    19 74
    طبق فرموده مقام ولایت امروزه وحدت از همه چیز مهمتره وحدت وحدت وحدت ...که رمز پیروزی بوده و خواهد بود
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 2
    آقاي شريعتمداري آن وقت كه دولت مورد حمايت تان در رسانه ملي گفت كه 1 يك زماني مجلس در امور بود الان نيست؟ 2 آن زماني كه 11 روز به ولي فقيه زمانش بي اعتنايي كرد و خانه نشين شد و 3 آن زماني كه رسما اعلام كرد كه فلان قانون را قبول ندارم و اجرا هم نمي كرد كجا بوديد؟ تنهابلديد يك فرد طرفدار حزبي را ان قدر بزرگ كنيد كه انگار تمام كارش را بايد به نام خاتمي و ... ثبت كرد. بسيار متاسفم با اين تفسيرها.خود را اصلاح كنيد.
  • امیر A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    12 2
    کیهان با این کاراش میخواد خودشو بزرگ کنه و به زبون تمام افراد جامعه بیفته . دقت کردین
  • متین A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    1 16
    کیهان آس میلان :
  • امیر DE ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    5 19
    کیهان حرف درست هم بزنه خبر آنلاین مینویسه حمله بابا شما که از همه بیشتر حمله میکنید اون آقا یک حرف غیر دقیقی زده کیهان هم پاسخ داده چرا جوش میارید چرا اینقدر کینه در دل دارید درسته این حرف کیهان تکراری هست و تاحالا ی آدم حسابی پیدا شده ی جواب منطقی و بدون دروغ بش بده ؟؟؟ یعنی خدا وکیلی شما ته دلتون قبول ندارید توی این فتنه ها که اینهمه هزینه و کشته جوانهای این مملکتو به بار آور این آقایون سکوت کردند و کاری برای آروم شدن جامعه انجام ندادند تحریک هم کردند؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 1
    حاج حسین آقا...سال ۷۷ اومد تو دبیرستان ما و دو ساعتی با بچه سوال و جواب کردند..خیلی از سوال های دوستان من که اتفاقا با من که تند روی مذهبی و سیاسی بودم در تضاد فکری بودند رو به جون ما انداختن و تشریف بردن...حاصل اون رفتار ایشون سرخوردگی خیلی از ماها شدن تا جایی که خبر دار شدم خیلی از بچه های ولایی و مذهبی او موقع به مرور با تغییر مسیر به جرگه ء مخالفان شدید نظام و ولایت شدن..نمیدونم حاج حسین این پیام رو میخونه یا نه...چون میشناسمت به صبوری و حرف شنفتن...یا علی..
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 1
    دوستان مایلم وقت بگذارید و در شباهت ادبیات کیهانی‌ها و چپی‌ها مطلب مستندی بنویسید. پژوهش علمی در این مورد حقایق مهمی را علنی خواهد کرد.