۰ نفر
۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
آقا مسعود و توهماتش !

اتحاد مسلمین رمز پیروزی خون بر شمشیر است . امروز شمشیر خون ریز " دیوانگان داعشی " برای تخریب آنچه سالیان سال انقلاب ایران و مردم مظلوم این منطقه برای تحقق آن خونها داده اند در حال فرود آمدن است . ما از شهادت هراسی نداریم اما برای شهادت اخلاق را قربانی نمی کنیم . عاشقیم ولی معشوق را ذبح نمی کنیم .

 

جناب بارزانی که مدتهاست در عراق بعد از صدام بالاترین مقام اقلیم کردستان است ، همچنان توهماتی را در سر دارد که گویا با تذکراتی که در ایران نیز به وی رسانده شده است ، مایل است از هر آشوب و رخدادی برای تبدیل شدن به بزرگترین اسطوره ی کرد های منطقه استفاده و بعضا سوء استفاده نماید .

در خبر ها هم آمده بود که به دستور ایشان از ورود آوارگان موصل و شهر های استان صلاح الدین و نینوا به کردستان جلوگیری شده و عملا مردم بی پناه را از یک سو در خطر مرگ های آن چنانی داعشی قرار داده و از دیگر سو به بن بست ورودی های کردستان . بماند که عذابهایی که این قوم متوحش به انسانهای تحت سیطره ی خود وارد می کنند قابل وصف نمی باشد .همچنین در مذاکراتی که با وزیر امور خارجه آمریکا نیز داشته است طرح استقلال کردستان را مجددا بیان کرده و البته با واکنش سرد جان کری نیز مواجه شده !  

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که تا خداوند اراده نفرماید ، برگی از درخت فرو نمی افتد چه برسد به اینکه تاریخ ساز قومی شویم که نامش با دلیری و شجاعت آمیخته شده است .مگر با پول های وهابیون و رشوه های دیگر حکام فاسد منطقه می توان تاریخ ساز نیکویی ها بود ؟

به مردم فهیم کردستان خاطر نشان می شویم که شرایطی که امروز در عارق شاهدیم ، حاصل توطئه هایی است که در سالهای گذشته برنامه ریزی و اجرا شده است و یکی از اهدافش تجزیه عراق است به اسم ها و رسمهای مختلف . و فروپاشی استقلال عراق با هیچ منطقی که در راستای اهداف ملت های منطقه باشد سازگار نیست . شاید در کوتاه مدت برافراشتن پرچم کردستان بزرگ دلخوشی هایی را به همراه داشته باشد ، اما همین که گرد و غبار ها فروکش کند ، شاهد آن خواهیم بود که نقشه هایی که از حدود 200 سال قبل برای تجزیه این منطقه طراحی شده تا اولا شاهراه تبادل انرژی در اختیار بیگانگان قرار داشته باشد و همچنین نیروی اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نتواند ، مجددا بر جهان آقایی نموده و اقتداری را که قرآن به آن وعده داده است محقق گردد .

ما مسلمانیم و این یعنی فرا مرزی بودن اعتقادات . پس باید به هوش باشیم که دشمن نیز از دریچه ی تشدید گرایشات تند ناسیونالیستی و اغفال مسلمین به تند روی های عجیب و غیر اخلاقی ، سعی در برهم زدن این اتحاد قلبی و اعتقادی دارد .

ما مسلمانیم و این یعنی از " آزادگی"  عبور کرده ایم ، و این پیمودن مراتب آزادگی مساوق است با پایان بخشیدن به مرزها و درنوردیدن ملیت ها . ما مسلمانیم و این یعنی رهبر واحدی چون پیامبر رحمت ( ص ) داریم ، فارغ از اینکه عربیم یا عجم - کردیم یا فارس - بلوچیم یا سیستانی - شیعه ایم یا سنی و - زردیم یا سیاه و...

دوری از محوریت اتحاد مسلمین عوارضی دارد که نمونه ی کوچک آن جنایتهای "دیوانگان داعشی" است ، پس ،

یا ایها المسلمون ، اتحدوا اتحدوا .   

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    12 1
    چه قلم رسايي داري شما من متحول شدم همين الان ميرم سفارت ايران تو بسيج نيرو ها ثبت نام ميكنم مسعود بارزاني.
  • ایراندوست IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    12 16
    واضح و مبرهن است که جناب مسعودخان ، نوکر و دست نشانده صهیونیستها بوده و است و خوابی که آنها دیده اند ایشان میخواهد تعبیر نماید . زهی خیال باطل ، که این خواسته هم با ایشان راهی گورستان آرزوهای صهیونیستی خواهد گردید و ایشان نیز جزو یکی از روسیاهان تاریخ خواهندماند . اعتماد به صهیونیستها و جلسات مخفیانه با آنها و فروش نفت و ... لکه ننگی بر دامان مسعودخان و اطرافیانش میباشد که با هیچ چیزی مطهر نمی شود.
  • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    مانند کریمه که به سرزمین اصلی خود ملحق شد این اقلیم هم به سرزمین اصلی خود ایران الحاق شود.
    • بی نام EU ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      21 5
      که تازه بشه منطقه محروم؟
    • علیرضا سوری A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      3 4
      لطفا بهانه دست شیاطین ندهید.
    • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      7 5
      ما روس نیستیم که به خاطر بزرگ شدن کشورمان، کشور دیگری را تجزیه کنیم، ما در 300سال گذشته به هزچ کشوری حمله نکردیم
    • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      4 9
      آرزو بر جوانان عیب نیست
    • حامد A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      12 5
      شما حالا به کردستان خودت برس، بقیه جاها پیشکش.
    • ایرانزاد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      0 0
      آآآفرین وهزاران درود بر شما کردستان وکردها پاره جدا نشدنی تن پاک ایرانزمین است کردستان فرزند برومند ایرانست فرهگش فرهنگ ایرانست نژادش نژاد اصیل ایران ما ایرانیها باید همیشه با هم متحد بوده و مراقب شیطنت انگلیسروسیه آمریکا وبخصوص کشورهای عربی باشیم ایرانی ایرانی بمان به آن افتخار کن وهمواره نگبهان سرزمینت باش.
  • ادریس A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    18 13
    نگارنده گرامی شما الکی جوش نزن که داری بد جور از اسلام سوءاستفاده می کنی کجای اسلام اومده که چهل میلیون آدم نباید یه کشور مستقل برای خودشون داشته باشن تا حرف از کریمه میشه مردمش حق تعیین سرنوشت خودشون رو دارن ولی وقتی نوبت به کردها می رسه میشن تجزیه طلب آقا ما چه گناهی کردیم که با کشور دوست و همسایه روسیه هم مرز نیستیم تا بهش ملحق شیم؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    11 4
    حاجی با این لحن گفتارت آدم رو یاد جناب احمدی نژاد میندازی...
  • بی نام KR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    17 4
    آقا يكي به من بگه چرا كردا دلشون بايد براي عراقي ها بسوزه،جنايت انفال كافيه براي اثبات توحش عراقي ها
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    5 2
    اين نتيجه قبول كردن استقلال كريمه است
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    13 14
    آقای بارزانی داره اشتباه استراتژیک خطرناکی می کنه که جان مردم کردنشین را در آینده به خطر میندازد.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
      6 2
      نکنه از جانب شما به خطر بافتد ؟
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    7 3
    امر دیگری نداری؟
  • فرهاد A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    12 4
    جناب نویسنده، شما همیشه بر اساس اخباری که معلوم نیست از کجا میان، تحلیل میکنید؟ عزیز من چطوری جلوی آواره های موصلی رو گرفتن در حالیکه الان نیم میلیون آواره عراقی در کردستان هستن؟ اصلا مگه میشه جلوشون رو گرفت؟
  • مجید از مراغه IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    8 3
    من متوجه نشدم منظور نویسنده محترم چیست فقط این را میدانم و از خانواده و بزرگان یاد گرفتیم که وطن خود را عاشقانه دوست داشته باشیم و اسلام هم میگوید حب وطن از ایمان است حالا اسم این ناسیونالیست است برای من فرق نمیکند و با توجه به نزدیکی شهرمان به شهرهای کردنشین و دوستی و فامیلی با کرده ها باید بگویم کردهای ایران اعم از شیعه و سنی مخلصانه وطنشان ایران را دوست دارند در ضمن فرهنگ و زبان کردها نزدیک ترین فرهنگ است به فارسها و اصیل ترین فرهنگ ایرانی است و من یک موی کردهای هموطنم را با اجانب خارج از مرز ایران اعم از بارزانی و ترک و کرد و غیره عوض نمیکنم
    • میلاد از شهر کرمانشاه A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
      1 0
      کاش تمام مردم ایران دیدگاه شما را داشتند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    10 5
    واقعیت اینه که کردای ایران مسعود بارزانی رو دوست دارن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 3
    حاجی خوب میدونی که بیشترین خدمت رو کردها به اسلام کردن و بی خیال مستقل شدن و کشور داری شدن و جلوی انگلیسیها وایسادن تا اینکه توسط مسلمانان منطقه به این روز افتادن و بیشترین سختی ها رو کشیدن و شما انموقع که انفال میشدن و کوچانده میشدن و شیمیایی شما چرا مقاله نمی نوشتی.لطفا بچاپ
  • سیپان A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    7 1
    کریمه به سرزمین مادریش پیوسته ولی دولتمردان ایران بخاطر اعراب، حمایت از حزب الله و مالکی و امثال آن بجای حمایت از کوردها،توانایی کمک و الحاق کردستان به سرزمین مادری رو نداشتن و ترکیه بجای ایران این رول رو باز کرد.در حالی که کردستان با ایران از لحاظ تاریخی و...زیاد از هم دور نبودن.
  • بی نام A1 ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    حالم از کلمه توطئه و بیگانگان و این خزعبلات بهم میخوره، هر کسی پا میشه میگه این کار آقای بارزانی توطئه بیگانگان با مردم عراق است. خوب شما که دوستی ببینم ۱۲ سال بعد از آزادی عراق چه گلی بر سر عراق زدی؟شمای دوست ۵۰ سال کجایید که کردها هزار هزار بصورت زنده دفن شدند و شیمیایی و انفال؟خوب شمای دوست چرا نمی تونید عراق را بهم پینه بزنید تا این آشوبها نباشه. خوب وقتی با این همه دخالت نمی تونی کاری انجام بدی یعنی هیسسسس برو یه گوشه بشین و سر و صدا نکن. انقدر هم با این اسلام بیچاره گروکشی نکن.