تسنیم نوشت:

نیروهای ویژه اطلاعات پلیس نفت جنوب عراق از کشف ۵۰ فروند موشک گراد و کاتیوشا در غرب بصره نزدیک مرزهای عراق با عربستان سعودی، خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو «المربد»، «جبار الساعدی» رئیس کمیته امنیتی شورای استان بصره اعلام کرد، 50 فروند موشک گراد و کاتیوشا در منطقه «خضر المای» وابسته به شهر «زبیر» در غرب بصره نزدیک مرزهای عراق با عربستان سعودی کشف و ضبط شده است.
الساعدی گفت: «گزارش‌های اطلاعاتی دقیق که از یکی از منابع دریافت شده است، محل این موشک‌های مدرن را نشان داد و ما به سرعت وارد عمل شده و یک کارگروه ویژه تحت فرماندهی سرهنگ محمد سالم، مدیر پلیس اطلاعات نفت جنوبی تشکیل دادیم و با هماهنگی کمیته امنیتی، این موشک‌ها کشف و ضبط شد. سپس این موشک‌ها به نیروهای مرزبانی تحویل داده شد تا به دست گروه‌های تروریستی نیفتد.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    3 0
    جالبه اين موشكها همونايي نيست كه چند ماه پيش عربستان از آمريكا خريد؟
  • ب .پ A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    2 0
    آي چه پولي از فروش سلاح به جيب ميزنن اين كشورهاي نجيب و صلح دوست اروپايي و آمريكايي خدايي اين اوضاع به ضرر هركي باشه براي اونا خوب نون و آب داره، الهي بگردم خودشون كه آدماي دل رحم.. مهربون.. دوستدار حقوق بشر... واسه همين ازش استفاده نميكنن همينجوري ميدن به اينو اون كه نياز بيشتري بهش دارن...خدا از بزرگواري كمشون نكنه سايشون هميشه رو سر خاورميانه باشه تا هم اين عربهاي جاهل سرگرم باشن هم خودشون به نون ونوايي برسن...
  • عشقم دايي IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 0
    من شرمنده مكه و مدينه ام كه توي خاك عربستان هست ولي اي كاش حداقل دو سه تا از اين موشك ها رو پرتاب مي كردن به عربستان كه شايد از بوي آدميت يه خرده بوي برده باشن
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 0
    نیروهاشون فرار کردن یه غنیمت به جا موندترس رو خدا در دلاشون قرار میدهلعنت به ال سعود
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 0
    باید ریشه این فتنهسعودی رو خشک کرد