این بار چاقو دسته خودش را برید و علی مطهری از نمایندگان حامی دولت از پاسخ های وزیر کشور قانع نشد.

محمود عزیزی: حتی پادر میانی ابوترابی فرد رئیس جلسه هم برای پیگیری موضوع در جلسه‌ سه نفره وی، وزیر کشور و مطهری کارگر نیافتاد و هم علی مطهری بر نظر خود پافشاری کرد و از ابوترابی‌فرد خواست تا از مجلس رأی‌گیری کند. رای گیری که منجر به کارت زرد پنجم به وزرای دولت روحانی شد.

کارت زرد شیوه جدیدی است که از مجلس هشتم به آیین نامه مجلس اضافه  شد. طراحان کارت زرد به دنبال بالا رفتن بعد نظارتی مجلس بودند و به همین خاطر سه کارت زرد به معنای فراهم شدن زمینه های استیضاح یک وزیر است.

حامیان دولت در این میان به نحوه رفتار مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور هم انتقاد دارند و خواهان نقش فعال تر وی در تصمیم گیری های مجلس هستند تا با لابی و مذاکره از کارت زرد نمایندگان جلوگیری کند.

 بد شانسی وزیر کشور آن بود که او در روزی به مجلس رفت که دو وز قبلش معاون وی در وزارت کشور از طرح این وزارتخانه برای منطقه ای کردن کشور به 5 منطقه خبر داد. خبری که موجب اعتراض  تعدادی از نمایندگان شد.

 با این حال  پافشاری مطهری بر سوالش در کنار سید نادر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان درباره پدیده بانوان ساپورت‌پوش و اینکه چرا وزارت کشور نسبت به در تهران و برخی از شهرهای دیگر بی‌تفاوت است و به آن رسمیت داده است و اینکه چرا بودجه ناچیز اجرای این قانون نیز در لایحه بودجه سال 1393 حذف شد؟ محورهایی بود که رحمانی فضلی با استناد به گزارش سازمان بسیج گفت که  95 درصد بانوان کشور اخلاق‌گرا، با اعتقاد و حافظ حجاب خود دانست و باید موضوع امر به معروف و نهی از منکر به خیریه ها، NOG ها و سمن‌ها سپرده شود.

مطهری نیز در صحبت هایش گفت که هر مقدار هم که کار فرهنگی و تربیت دینی و اخلاقی انجام شود و بودجه به آن اختصاص یابد باز هم برخی از بانوان تحت تأثیر میل خودانگاری به پوشش خود بی‌تفاوت می‌شوند و دولت باید با این گناه آشکار برخورد قاطع کند.

پس از توضیحات وزیر کشور مطهری توضیحات وی را قانع‌کننده ندانست و با وجودی که نایب‌رئیس مجلس از وی خواست تا این موضوع در جلسه‌ سه نفره وی، وزیر کشور و مطهری پیگیری و حل شود، باز هم مطهری بر نظر خود پافشاری کرد و از ابوترابی‌فرد خواست تا از مجلس رأی‌گیری کند تا در نهایت رحمانی فضلی هم کارت زردی شود.

در ادامه  جدول مقاسیه  کارت زرد های  وزاری روحانی را ببینید.

 

تاریخ

وزیر

تعداد کل آراء

موافق

مخالف

ممتنع

نتیجه

17 آذر 92

اقتصاد

217

82

101

10

کارت زرد

8 دی 92

علوم

۲۴۰

۷۳

149

10

کارت زرد

17 دی 92

ارشاد

224

105

97

18

کارت زرد

31فروردین 93

آموزش و پرورش

202

71

115

11

کارت زرد

3 تیر  93

کشور

218

64

135

15

کارت زرد

بررسی جدول کارت زرد های داده شده به وزرای روحانی نشان می دهد یک جمع 100 نفره در هر شرایطی در طیف مخالفان دولت قرار می گیرند و بسته به شخصیت و جایگاه وزیر مربوطه و موضوع مورد بحث این رقم می تواند بالا و پائین برود.  

/212 27

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 186
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ســــــــــــــــام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری...
  • م EU ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    وزیر کشور باید برای همه دختران ساپورت پوش شلوار پاشه گشاد تهیه کند. این نمایندگان مجلس هم بجای حل مشکلات مردم به سراغ ساپورت رفته اند. خدا عاقبت رو بخیر کنه که دارن به ...
  • عرشیا A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    علی اقای مطهری هر چقدر از مواضع سیاسی و ضد دلواپسانه تان خوشم می اید و انها را قابل تحسین میدانم به همان اندازه مواضع فوق العاده متحجرانه فرهنگی شما را نمیپسندم .مسئله حجاب که اینقدر برای شما موجب عصبانیت و دلخوری شده بی تردید یک مسئله کاملا شخصی است .همانگونه که عزیزان ارزشی و مقاومتی؟؟؟؟؟ سوریه و لبنان و عراق به این مسئله شخصی بودن پوشش پی برده اند و حکومت دخالتی در این موارد نمیکند .
    • سهیلا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 13
      اتفاقا برعکس هدایت شده هست نه شخصی مشکل از تولید های لباسه شما دقت کردی اصلا اکثر برندهای معروف ما مال ارامنه هست؟ هاکوپیان؟ گراد؟ و ... چرا؟ چرا نسبت لباس مناسب و نا مناسب توی بازار به هم خورده؟ اگر همه چیز برای من محسا باشه تا بتونم مانتو مناسب به قیمت پیدا کنم و بردم دنبال ساپورت شخصیه ولی وقتی مانتو باز کمتر از مانتو بسته قیمت گذاری میشه و مانتو بسته یا زشت تولید میشه یا اصلا نمیشه چی؟ یعنی ما نباید حق انتخاب داشته باشیم؟
    • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      دوست عزیزمسئله ای که به حوزه ی احتماعی راه پیدا کنه دیگه تو دایره ی امور شخصی جا نمیگیرهبعضی از خانوما اگه بی حجاب باشن خیلی بهتره از این وضع حجابیه که الان دارنخداوکیلی ساده پوشی زنای غرب رو با این بزک دوزک عقده ای مآبانه ی زنای کشورمون مقایسه کنمن خودم یه دخترمولی به نظرم دیگه گندش و در آوردن بعضی خانومامن خجالت میکشم می بینمشونساپورت تنگ می پوشن با مانتوی کوتاهخیییلی زشته صحنه ش.واقعا شما با این قضیه مشکلی نداری؟
    • ب.ال A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      خخخخ....جالبه ...تنها کسی مورد تایید شماها ست که تمام و کمال از دیدگاه شما حمایت کنه وای به روزی که در یک مورد بخواهد خلاف شما صحبت کنه...عجب دیکتاتوری هستید ؟...آزادیخواه از منظر شما یعنی مخالف جریان اصول گرایی و داشتن دیدگاه لیبرالی ...با این رویکرد تمامی مفسدین خارج نشین هم آزادی خواه هستند...خخخ اسم نمیارم که بیش از این خجل نشید.....اما شما دوستداران فروید چگونه و با چه منطقی حجاب را شخصی میدانید؟؟ .....
    • ب.ال A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      خخخخ....جالبه ...تنها کسی مورد تایید شماها ست که تمام و کمال از دیدگاه شما حمایت کنه وای به روزی که در یک مورد بخواهد خلاف شما صحبت کنه...عجب دیکتاتوری هستید ؟...آزادیخواه از منظر شما یعنی مخالف جریان اصول گرایی و داشتن دیدگاه لیبرالی ...با این رویکرد تمامی مفسدین خارج نشین هم آزادی خواه هستند...خخخ اسم نمیارم که بیش از این خجل نشید.....اما شما دوستداران فروید چگونه و با چه منطقی حجاب را شخصی میدانید؟؟ .....
    • بی نام DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      دوست عزیز اینکه رو کسی تعصب نداشته باشی و بعضی نظراتش رو نپسندی دیکتاتوری نیست.اتفاقا ما مثل شما نیستیم که از شخصی برا خودمون بت سازی کنیم و بگیم همه ی کارها و نظراتش درست و حق انتقاد رو هم از خودمون و هم جامعه بگیریم .نتیجه ی این طرز فکر و بت سازی های شما رو تو این 8 سال به خوبی دیدیم
    • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      16 1
      ب.ال شما همان بدیع الزمان هستید.از این افکار خسته نشدی؟
    • زن مسلمان ایرانی A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      8 36
      برادر عزیز مقوله ی حجاب اصلا یک مساله ی شخصی نیست بلکه موضوعی کاملا اجتماعیه چون در سطح جامعه با هاش سرو کار داریم و این موضوع تو قرآن اومده و دستور خداست . اگه تو دیگرکشورهای اسلامی رعایت نمیشه مبنی براین نیست که اونا دارن کار درست انجام میدن . خودم یک چادری هستم اما خدارو شاهد میگیرم وقتی چشمم به این زنان که بسیار نابهنجار لباس میپوشن میوفته خیلی احساس شرم میکنم چون اونم مث من یه زنه. خدا همه مونو هدایت کنه.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      35 0
      به نظر منم اگه آزادی در نوع ِ پوشش وجود داشت، آمار آرایشهای افراطی و تیپهای زننده پایین میومد
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    كى بشه اين مجلس رو عوض كنيم بابا ساپورت كه از مد افتاد ديگه كسى نميپوشه
    • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شاید شما نمیدانی که آقای مطهری این سوال را از وزیر کشور پرسیده و باعث شده وزیر کشور کارت زرد بگیره.
    • رضا RO ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      97 5
      اونم جو گیر شده. خوبتو نگاه نکن عزیز . منکر اصلاح و جلوگیری ازفساد نیستم . اما این روش صحیح نیست توی هر کاری که دلمون خاص چون قدرت داریم بدون فکر تذکر بدیم . آقای روحانی هم که قربونش برم صبرش زیاده که میترسم همین به ظاهر صبر بد زمین نش بزنه البته خدا نکنه . چون یه مشت نخورده کشور رو می خورن
  • علي IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    اين همه زن كه بر اثر فقر و بي پولي بدنبال كار خلاف مي روند نمايندگان مجلس نمي بينند و فقط سا پورت مي بينند
    • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      بخدا خیلی ها بخاطر ارزون بودن ساپورت از این نوع پوشش استفاده میکنن
    • اهواز IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      حتما خواهر ومادرت ساپورت میپوشند یا ساپورت پوشرا دوست داری والا ماشیعه هستیم یک مسلمان در هر شرایط باید حجابش را حفظ کند حجاب محدودیت نیست مصونیت است حجاب زیبایی است که یک زن ایرانی آن به عنوان نماد کشورمان به تمام دنیا به نمایش میزاره ومایع افتخار ما ایرانیان میباشد.
    • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      اصلاً بگو اینا از کجا این ساپورت ها رو به تن خانم ها می بینن ؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      25 1
      اهواز جان مادر بنده یک خانوم محجبه و معتقد هستند و در پست های مدیریتی هم به مملکتشون خدمت کردن،هیچوقت در مورد اعتقادات متفاوت مذهبی من بهم چیزی نگفتند
    • محمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      51 2
      طرز بیان اهواز مشمئزکننده است. منظورم بخش اول بود.
    • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      65 7
      آقا يا خانم اهوازي شما قطعا شيعه نيستي چرا كه شيعه كلامش رو با تهمت و افترا آغاز نميكنه...
  • بی نام RO ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    درود بر غیرت مطهری
    • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      6 103
      چرا غیرت مطهری منفی گرفته؟
    • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      30 2
      غیرت؟اینهمه بچه ی بیچاره توو خیابون گدایی میکنند مدرسه نمیرند، درمعرض تجاوز و تعرض و اعتیاد هستند . چرا ما فکرمیکنیم غیرت یعنی فقط ناموس؟
  • ناصر ج IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    نمیخوام منکر تاثیرات مخرب پوشش اینگونه زنان در اجتماع باشم ولی به نظرم بی انصافیه به وزیری که تازه یک ساله تصدی وزارت خونه رو به دست گرفته در این باب تذکر بدیم و بگیم چرا جلوی روند آب رفتن مانتو شلوارها و ایضا روسری ها که از نخستین روزهای پس از جنگ شروع شده رو جنابعالی اونهم در یک سال نگرفتی؟
  • فرزاد A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    فكر نون و اب مردم باشيد
    • ساناز A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      ما که از دولت قبلی می پوشیدیم و کسی هم چیزی به ما نگفت
    • با نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      روان انسان از نون و آب واجب تره برای ما سلامت روان مهمه نه سلامت جسم
    • کمیل A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      کینه شتری و بس.؟؟
    • عباس A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شماها هم که وقتی کار به مبارزه مفاسد اخلاقی میرسه نمیدونم چرا یاد اقتصاد می افتید اما اگه یه پول هنگفتی برای فساد و رقاصی خرج بشه از نظرتون اقتصاد خوبه و مشکلی نداره . . . اصلاً هر وقت نیروی اتظامی خواست طرح حجاب بزاره شماها یاد اقتصاد خراب افتادید انگار اقتصاد تو حوزه وظایف نیروی انتظامیه
    • امین US ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      داداش ساپورت بپوشن نون شما تامین میشه؟
    • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      داداش ساپورت نپوشن مشکلات شما حل میشه ؟
    • بی نام US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      كسيكه روان خودش رو اصلاح كنه، با ساپورت دلواپس نميشه
    • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      آقایان نگران اول از خانواده خودشون شروع بکنن بقیه مردم ساده پوشن نه ساپورت و غیره پوش
    • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      دوستان من اصلا وارد بحث نمیشم ولی انقد به روان مردا توهین نکنید هرکسی که نسبت به جنس مخالف جاذبه نداره روانش مشکل داره ولی مثل اینکه تو ایران برعکسه
    • رسول A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      متأسفم برای دوستانی که هر نقیصه ی اجتماعی که بیان میشه رو سریعا با مسئله اقتصاد میخوان لاپوشونی کنن؛ کی گفته که اگه اوضاع جیبمون بد بود باید نیازهای دیگی مونو فراموش کنیم؟ کی گفته که چون شکممون خالیه باید اول فقط فقط مشکل شکممونو حل کنیم و بعد به مسائل دیگه مون برسیم؟ اگه اعتقاداتمون عوض شده که اون یه بحث دیگه س و برای اونم متأسفم، چون آخرت قطعیه خدایی مونو حاضریم با چه چیزایی معاوضه کنیم ... حاضر شدیم بخاطر شکممون پا روی خیلی چیزا بذاریم ... کاش بالاخره بیدار شیم ... کاش بیدار شیم ...
    • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      هیچ کدوم از این نماینده ها در مورد بابک زنجانی حرف زدند در مورد مشکلات اقتصادی حرف زدند،در مورد بنزین آلوده حرف زدند،،فقط مشکلشوم ساپورت هست،فقط مشکل کشور را در ساپورت پوشیدن می بینند،هر وقت مشکلات دیگر حل شد بیاند در مورد چیز های دیگر اظهار نظر کنند
    • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      184 8
      این روان چجوری اصلاح میشه شما که پیشنهاد دادی اصلاحش کنیم؟ بگو بشریت رو متحول کن هر جای دنیا یه فکری واسه این مسئله کردن مام که تو ایران همه راه هارو بستیم وضع خیابابون ها رم که میبینید فقط یه ازدواج گذاشتیم اونم می کشه به 30 سال به بالا تازه هنر کنی
    • حسین A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      مسائل خصوصی مردم به شما مربوط نیست...تاریخ به شما خواهد خندید
    • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      آقا منم بعد از پیدایش ساپورت توخیابونا بیشتر شاید بگم آزار می بینیم ولی راهش این نیست این پاک کردن صورت مسئله است بلاخره که چی مدل ایرانی اسلامی ارتباط پسر و دختر چیه؟ ازدواج که افتاده برا سنین میانسالی تکلیف نوجوانی و جوانی چیه ؟؟ مگه میشه 15سال 20سال نگاه نکرد چشمو درویش کرد ادا درآورد؟؟ هرکسم فک می کنه داره صبوری می کنه تا ازدواج کنه بدونه داره روانش آسیب میبینه
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      18 55
      فقط به فکر شکم باشید. به خدا بی حجابی خیلی بهتر از این وضعه حجاب توکشوره. یکم جنبه هم خوبه
    • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      71 9
      واقعا متاسفم برای مطهری.
    • قاسم A1 ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      13 98
      حسین خان کسی که ساپورت می پوشه و میاد تو خیابون، دیگه یه مسئله خصوصی نیست.
    • بی نام A1 ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      35 2
      در ایران هر روز با یک پدیده جدید شروع میشه
    • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      61 8
      در جواب جناب اهواز...خداوند به پیامبر فرمود:ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مؤمنین "بگو" خود را بپوشانند نه اینکه به اجبار آنها را بپوشان. اینی که شما گفتی درسته ولی مردم خودشون باید رعایت کنن نه مجبور به رعایت کردن بشن. امیدوارم منتشر شه تا جواب دوستان رو بدونم
  • احمد یاداور IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم درسته واین کار خوبی نیست که بانوانی باپوشیدن ساپورت ومانتوهاییکه بعضا دگمه هم ندارند جذابه هایشان را بنمایش بگدارند وموجب تحریک جوانان شوند که خیلیاشون هم توانایی ازدواج هم ندارند ودرک کنیم که بااینهمه مشکلات جوانان واین هم روی مشکلاتشون اضافه بشه .بد حجابان از خدا بترسید این شیوه اش نیست
    • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      81 22
      شما از خدا بترسید تو قران داریم که ما شما رو راهنمایی میکنیم اگر ایمان نیاوردید خدا هم رهاتون میکنه،شاید بعضی ها واقعا دوست دارن خدا هم رهاشون کنه
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شما سعي كنيد چشم خودتون را پاك كنيد به شما چه ربطي داره كي چي مي پوشه؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شما که میگی چشم خودتون رو پاک کنید ، صد درصد دختر هستی ، اگر پسر بودی میفهمیدی این موضوع برای پسرها پیچیده تر از اونی هست که شما دخترها فکر میکنید ، میگی نه از پدر و برادرت بپرس البته اگر با صداقت جوابت رو بدن و بگن که واقعیت چیه
    • آنالیزور A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      95 75
      منم به شما توصیه میکنم برای یک دوره ای ولو کوتاه مدت سعی کنید چشمتون را پاک کنید. تز دادن آسان است برای کسانی که بدان خود عمل نمیکنند. البته در اکثریت موارد؛ شما هم مکن است جزو اقلیتی باشید که به آنچه در این زمینه به دیگران توصیه میکنند واقعا خودشان هم عمل میکنند اما اگر نمیدونی بدون من جوان 26 ساله که بخاطر پایبندی به ارزشها دنبال دوست دختر نمیرم و امکانات مالی مناسبی هم برای ازدواج ندارم چطور خودمو نگه دارم؟ البته که قبول دارم باید سختی بکشم که بهشت را به بها میدهند نه به بهانه؛ اما مگر یک شب و دو شب است؟ مگر فقط یک جای شهر است که من بگم باشه من پامو اونجا نمیزارم. به نظرت یه کم هم نمیگم چادری اصلا بعضی از دخترا و خانومها تو جامعه رعایت کنن، به جایی برمیخوره؟ تو خونه به خودشون مربوطه
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      اولا چرا نظرات مردم و درج نمی کنید. ثانیا یه کن بجای کوته نظری و همین نوک دماغ و دیدن وسعت دیدیمون و افزایش بدیم. من خود بعنوان یک ایرانی و سن 35 سال و داشتن همسر و فرزند از بعضی از موارد در جامعه راضی نیستم.در بحث حجاب واقعیت اینه که اجبار چیزی جز هدر رفتن نیروی مادی و معنوی را بهمراه نداره. باید به سمتی برویم که یک زن با هر پوششی در جامعه اسلامی احساس امنیت داشته باشه نه اینکه به اون بگیم خودت و بپوشون که مردها تحریک نشن.اگه قبول داریم جامعه ما اسلامی است باید مردها تقوا و تهذیب نفس داشته باشند. نه زن ها با اجبار،خود را درپیله نگه دارند که مردها تحریک نشوند.مرد مسلمان انقدر بر نفسش مسلط است که ایمانش با تکه مویی و بر باد نمی رود. آنها که دلشان بیمار است همه را مثل خود می بینند.
    • ... A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      "بی نام" چرا فقط ما باید سعی کنیم چشمامونو پاک کنیم؟ چرا شما سعی نکنید چیزی که لیاقت یه زنه رو بپوشید؟ البته اگه خانم هستی توی خلوت ترین جاها هم که می ریم با بدترین وضعیت خانم ها قابل مشاهده هستن ینی می فرمایید که کلا چشم بند بزنیم و چون شما دلتون می خواد هر چی دوست دارید بپوشید ما دیگه کلا کور بشیم؟؟؟ والا خجالت داره که توی جامعه ای که 98 درصد رأی به اسلامی بودن دادن یه نفر میاد میگه هرچی دوست دارم می پوشم اون 2 درصد، اون 98 درصد بقیه هم آسمونو نگاه کنن یه کم فکر هم بکنیم خوبه...
    • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      جناب "بی نام" اتفاقا به ما ربط داره که مردم تو اجتماع چگونه پوشش دارند و چگونه رفتار میکنند. هر کس میخواد تو خونه خودش هرکاری بکنه ولی حق نداره در جامعه مطابق میل خودش رفتار کنه.
    • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      6 60
      شما مشکل داری
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      مثل اینکه بی غیرتی تو این سایت خیلی موج میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی دوست دارید خانواده خودتون رو اینطوری بیرون بیارید و ................... واقعا موفق باشید .
    • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شما یک سند بیار که خدا به بی حجابان هشدار داده باشه، من تا آخر عمرم حرف نمی زنم
    • در جواب A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      آقای بی غیرت امثال شما در اقلیتن
    • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      غیرت به حساسیت به ساپورت پوشیدن نیست بلکه به حساسیت به گسترش فساد به خاطر طلاق و بی پولی است آقای با غیرت
    • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      110 6
      جناب بی نام دومی پس شما هم هر طور دوست داری تو خانه خودت باش و به ظاهر مردم دیگه کاری نداشته باش و شما هم حق نداری جامعه را مطابق میل خودت کنی این میشه دموکراسی
    • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      75 18
      برادر من آیا ازدواج نکردن جوانان به این ربط داره؟ چرا این مشکل را حل نمیکنن بجای جمع کردن ساپورت . اونها اگر شوهر داشتند نصف بیشترشون جرات ساپورت پوشیدن نداشتند. پس بیشتر این معضلات همان ازدواج نکردن که بزرگترین علتش نداشتن کار مناسب و وضع اقتصادی بد هست. پس بیایید به جای پرداختن به صورت مسئله فکری به حال ریشه مشکلات بکنیم
    • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      108 5
      در دینی که شما ازش دم می زنید بیش از اونکه به خانمها گفته شده که خودتون رو بپوشانید به مردان گفته شده که مراقب چشم هایتان باشید. چرا شما مراقب چشمت نیستی؟ مانند این قضیه است که دروغ رو که گناه کبیره هست مثل نقل و نبات تو جامعه می بینیم و دم نمی زنیم اما ترک نماز که حق الله است و گناه کبیره نیست رو تا می بینیم وای و واویلا می کنیم
    • علی ابراهیم ... A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      5 50
      این گونه تفکرات خجالت داره. متاسفم برات
    • بی نام KR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      60 4
      آقای احمد داور اگر دقت کنید می بینید که از نظر شما دو گونه موجود هستش: جوانان و بانوان. بابا بانوان هم آدمند به خدا.
    • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      18 2
      من به عنوان یک مرد از مردانی که میخواهند به خانمها بگویند مردان فرق دارند و حفظ خود مشکل است و... میپرسم، اگر همه زنان بلا استثنا اصلا از خانه بیرون نیایند و چشممان به آنها نیفتد آیا نیازهای غریزی از بین میرود؟ در محیط سربازخانه ها و خوابگاهها نیازها تعطیل شده؟ راهش تسهیل ازدواج است وگرنه غریزه خدادادی که تعطیل نمیشود
    • میلاد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      17 1
      جناب بی نام ساعت 15.8 از کجا معلوم جامعه همونیه که شما میگی ؟شاید اونی باشه که آون خانم ساپور پوش میگه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    29 0
    یک جمع صد نفره
  • ايراني A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    46 3
    انگار همه مشكلات مملكت حل شده و فقط مشكل ساپورت خانما مونده اين همه دزدي و بخوربخور دولت قبلي رو ول كردن چسبيدن به مسائل ناچيز . واقعا متاسفم .
  • زين الدين IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    مجلس فك كنم كارت قرمز نداره كلا
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    36 1
    با همه علاقه ای که بخاطر ازاد منشی اقای علی مطهری به ایشان دارم از ایشان یک تقاضای عاجزانه دارم اقای مطهری خیابان استقلال در شهر استانبول از کشور ترکیه خیابانی است بسیار عریض و طویل که برای تردد پیاده طراحی شده است و از خیابانهای بسیار پر ازدهام ان کشور. همه ملیتها اقوام جنسیتها در ان خیابان با پوشش های مختلف در ترددند دریغ از کمترین تعرض نسبت همدیگر اقای مطهری از وزارت کشور نخواهید که بخاطر نوع پوشش بانوان انها را بگیر و ببند بکنند میتوانید در مجلس قانونی بگذرانید که زنان بدون بورقه حق تردد در خیابانها را ندارند همان طور که رضا شاه اجازه نمیداد زنان با پوشش چادر به خیابان بیایند.
  • بی نام LU ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    10 94
    موافقم یا رومی روم یا زنگی زنگ ... اگر خانمها میخواهند آزادانه و بی حجاب بگردند پس باید مثل غربیها تعصب و حیا را کنار بگذارند و به روابط آزاد تن بدهند ولی اگر این شرایط را نمی پسندند و حجب و حیا دارند پس باید خودشان را بپوشانند و دیگران را تحریک نکنند چون نمیشه تو جامعه ای که جوان هست و کلی جوان مجرد داریم پسرها تحریک بشن و دخترها هم برن دنبال کارشون ، این از نظر روانی صدمات جبران ناپذیری به جوانها میزنه . یا باید غربی باشیم یا اسلامی و طبق گفته آقای مطهری نمیشه هم غربی بود هم اسلامی هم مدن بود هم سنتی
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    "پدیده ی" بانوان ساپورت پوش
    • وحید IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      233 8
      آقا پس کی می خوان با پدیده کلیپس برخورد کنن؟
  • آنالیزور A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 8
    وقتی در جامعه رشوه، دروغ، خیانت، اختلاس، دزدی، رانت بازی زیاد شده طبیعی است که هر ضد ارزش دیگری هم چون بی حجابی هم بایستی زیاد شود. مشکل جامعه ما بی توجهی به آیین دین اصیل و مبین اسلام و قرآن هست. چرا باید فکر کنیم که بدحجابها از جایی غیراز این کشور می ایند. این بدحجابها از همین خانواده های خودمان هستند. همین خانواده هایی که دزدی، رشوه، دروغ و هزار تا فساد دیگر هم در جامعه انجام میدهند. والا کسی که به اسلام واقعی پایبند باشد و منافع ظاهری خود را به هر چیزی حتی دین هم ترجیح ندهد نه دروغ می گوید، نه رشوه میگیرد، نه بدحجاب است. همه چیزمان به همه چیزمان باید بیاید. این را همه مردم و مسئولین باید اذعان کنند که متاسفانه در جامعه تمامی ارزشها تبدیل به شعار شده است همین
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    کاش این نماینده ها به فکر ورزشگاه رفتن زنان هم باشند
  • مهم نیست IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    18 69
    میدونم نظرم منتشر نمیشه...هر چند که توهین نیست...اما ساپورت پوشان فقط دنبال پیدا کردن...
  • جواد A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    9 95
    کسایی که میگن به فکر اقتصاد باشید و فرهنگو ولش کنید در خواب تشریف دارن دور جنگ نظامی تموم شده جنگ جنگ هویتها و تسلط فرهنگیه....قبول کنیم تقلید ظواهر بد غربی برای کشور هزینه مالی و جانی و روانی داره .زندگی ها سخت تر میشه و ایجاد فاصله ها وبخصوص در خانواده میکنه
  • ایمان IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    58 3
    گرچه می نویسم ونه کسی می خواند ونه کسی توجه می کندولی بگذار بگوییم.حضرت علی ع می فرماید نزدیک است که فقربه کفر تبدیل شود.نمایندگان محترم خوب می دانندوبهتر از هر کسی آقای مطهری می داندکه امروز درد جوانان مجرد ومعذب مانده نه چند تار مو یا ساپورت وروسری و.... نه آقا اینها برای جوانان نان وازدواج وشغل مسکن نمی شود................
  • احمد یاداور IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    هموطن ما همه تو یک کشتی نشستیم واز طرفی اکثریت جامعه به اسلام رای دادن اسلام دست زن ومرد را ازاد نگذاشته که هر طوری خواست رفتار کنه . اگر الان امر بمعرف ونهی از منکر در جامعه نشه بلاتر وخشک رو باهم میسوزونه
  • آنالیزور A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    11 81
    اتفاقا بنده هم از مواضع سیاسی ایشان خوشم میاید هم از مواضع فرهنگی ایشان؛ اگر شما بعد اجتماعی مسئله حجاب و فشارهایی که به بعضیها وارد می اورد بی توجهید، پس میشه گفت من هم که از پول بیت المال دزدی میکنم هم به خودم ربط دارد و خودم بایستی جلوی خدا جوابگو باشم. ولی اگه قرار بر این است که همه از بیت المال سهم دارند باید این را هم بپذیریم که همه چه من و چه اون خانوم ساپورت پوش با مانتو دکمه باز از جامعه هم سهمی دارند. بنابراین باید طوری در جامعه رفتار نکنیم که به دیگران آسیب بزنیم. تو داخل خونه به خودمون مربوطه و به قول شما شخصیه؛ چون من خونه شما نیستم
  • فرهاد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    15 56
    قبول دارم به لحاظ عرفی این پوشش کاملا زننده هست وجهه ی خوبی از طرف مقابل تو ذهن ایجاد نمیکنه اما دنبال اصل قضیه باید بود اکثر دخترای نسل امروز دوست دارن تو چش باشن حتی بعضیاشون سقفی برا این خواستشون در نظر نگرفتن و این ناشی از محدودیت هایی هست که اسیبش با نحوه ی پوشش که تنها راه خودنمایی تو ایران هست نمود پیدا کرده....درود به حجاب در معنای واقعی
  • سید A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    24 25
    خدا وکیلی این مسئله بد حجابی رو به دولت نچسبونین، که از بیخ وبن خرابه . اگه این کار رو به حوزه هایی می سپردن که غیر دولتی هستند و کار فرهنگی هم می کنن مثه حوزه های علمیه، خیلی موفق تر بودیم.
  • ایرانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    82 3
    ای کاش کمی به فکر ازدواج و معیشت مردم بودید انگار خیلی از چیزهای مهم را فراموش کرده اید
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    99 7
    آقای مطهری برخوردهای قاطع امثال شما در گذشته به خاطر پوشش هایی که الان از نظر خود شما هم موردی نداره کار رو به اینجا کشونده. پوشش یک مسئله عرفیه و دستور و تحکم از بالا مردم رو لجباز می کنه.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    8 93
    واقعا چه تدبیری وجود داره برای این بیحجابی مناطق بالای تهران که دیگه شده بی حجابی
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    27 2
    مطهری ابزار مخالفان رحمانی شد.
  • عبایی A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    90 3
    با بخشنامه و اختصاص بودجه نمیشه حجاب را ترویج کرد ترویج حجاب هر چقدر حاکمیتی تر بشه مردم کمتر به اون توجه میکنن حجاب یک مساله ی عقیدتی و فرهنگی هست که جمهوری اسلامی باهاش خوب کنار نیومده
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    37 3
    شكي نيست كه برخی از دين فقط پوسته اش رو مي بينن و براشون مهمه، در حاليكه هدف اصلي دين آرامش و سعادت انسان است
  • مسعود A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    23 1
    آقا ان جی او درسته یا ان او جی که خبر انلاین زده ؟
  • مهدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    55 3
    ممنونم از نماینده تهران و حومه بابت پیگیری جد ایشون درباره رابطه مستقیم ساپورت با نرخ بیکاری افراد جامعه
  • مهدي ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    46 3
    واقعا متاصفم كه وقت و بيت المال براي چه موضوعات پيش پا افتاده اي هدر ميره از اقاي مطهري بعيده اقايون به دنبال فعال كردن اقتصاد مقاومتي باشيد ،باز نزديك انتخابات مجلس شد داريد راي جم مي كنيد والا حق الناسه ح
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    85 2
    میخواید کسایی که ساپورت میپوشند رو ببرید زندان؟ میخواین لباس پوشیدنم بشه جرم؟ واقعا ‌‌آقای مطهری فک میکنه مثلا اگه خانومی رو به جرم پوشیدن یه لباس ببرن مراجع قضایی یا امثالش اون خانم اصلاح میشه؟ اون خانوم دیگه نمیپوشه اون لباسو؟ چرا واقعا تو این زمینه اینجوری فک میکنیم
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    79 0
    مطرح شدن بيش از اندازه چنين مسائلي مثل گير دادن دائم و تمام وقت به پوشش و حجاب زنان و اجازه ندادن حضورشون در ورزشگاه ها خودش باعث ميشه نگاه به زن فقط نگاه جنسي باشه و اين يك فرهنگ بشه، بابا دارين از اونور بوم ميفتين، هرچيزي حدي داره آخه، خبر بچاپ
  • علی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    126 7
    مردم از گرانی به ستوه امده اند بعد مطهری به فکر چیه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    چه طور تو سوریه و لبنان برادر حجاب نیست مشکلی نیست ولی اینجا خود جوش دلواپس میشن؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      18 3
      چرا به این کامنت جواب نمیدید پس؟
    • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      11 0
      این سوال قلبمو به درد آورده شدید ...
  • مجتبی A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    اینم از آقای مطهری که اخیرآ هوادار زیادی پیدا کرده بود. آقای مطهری "اصولگرا" امیدوارم بخاطر این عقاید متحجرانه جایی در مجلس بعد نداشته باشید.
    • فاطمه EU ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      جالبه وقتي حرفاي آقاي مطهري با سلايق سياسي شما همسو باشه به به و چه چه ميكنيد و ميگيد حقا كه پسر شهيد مطهري هستيد ولي وقتي حرفي ميزنه كه همسو با نظر شما نيست او را متحجر ميناميد هرچند كه بدحجابي در دولت قبل هم بوده و انصاف نيست كه اون رو به اين دولت ربط بديم ولي اينكه كساني رو كه پيگير موضوع حجاب باشند متحجر بناميم بي انصافي بزرگتريه
  • گمنام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    9 83
    فرهنگ کشور نباید سیاسی شود در برخورد با مسئله بی حجابی باید از همه ی ابزار ها نهایت استفاده را کرد و بهتر است همه محور کارشان جلب رضایت خدا باشه نه جلب رضایت خلق
  • مجید احمدی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    10 79
    آقای مطهری و نمایندگان محترم مجلس یه سوزن هم به خودتون بزنید. اگه برای پوشش های مناسب و اسلامی مانند چادر ملی تو بودجه یارانه ای قرار بدید خیلی از پوشش های بد خود به خود درست می شوند. وقتی ساپورت دونه ای 4 هزارتومن هم پیدا می شه خوب با این اوضاع اقتصادی چرا نپوشن؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    بابا من خودم یه دخترم.بعضی وقتا وقتی ساپورت پوشا مانتوهای باز میپوشند.از خودم شرمم میشه.بدحجابی با بی حجابی فرق داره.از اروپا هم دوستانمون اومده بودند تعجب کرده بودند.یا بی حجاب یا با حجاب حد وسطش بی معنیه
    • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      24 2
      دوستان شما احتمالا از بوركينافاسو آمده بودند نه اروپا
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    148 8
    ااختلاسها ی میلیاردی رانتخواری رشوه خواریهای کلان وحق مردم ازبیت المال خوردن که زمینه گناهان بزرگ فراهم کردن است مهم نیست معضل این جامعه ساپورت زنان است
    • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      93 3
      بالاخره هر روز باید با یک داستان جدید سر کار باشیم و مسائل اصلی رو فراموش کنیم
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    21 1
    مطهری خودش کارت زرد داده یا همه نماینده ها به تعداد مخالفین یا رییس مجلس کارت زرد نشان وزیر می دهد؟
  • super star A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    حجاب زنان :چشم مردان است.چشم خودمون روکنترل کنیم...
    • ب.ال A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      شما حتما طرفدار فروید هم هستید...خخخ....
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    بهتر است به فكر امنيت و اقتصاد مردم باشيد كه فقر بيداد ميكند . نوع پوشش را خود مردم بهتر ميدانند چكار كنند مثل تمام مردم دنيا .
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    100 9
    با قضیه حجاب فعلا کنار بیاید و صبر کنید تا کشور از لحاظ اقتصادی و سیاسی و همدلی ملی به سرانجام برسه.بعد به حجاب اهمیت بدید.شکم گرسنه مسلمونی نمیشناسه.
  • ثقلین IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    سلام بر مطهری مظهر اعتدال چه نظریات معتدل سیاسی و چه فرهنگی.
  • محسن A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    91 13
    آقای مطهری ازت انتظار نداشتیم یکی به نعل بزنی یکی به میخ یا حامی دولت باش یامنتقد دولت عزت زیاد
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    128 9
    همه چیز تو مملکت درسته فقط یه مشکل داریم اونم ساپورته
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    83 2
    خبرآنلاین گل لگد نکردیم نظر دادیم چرا منتشر نمی کنی؟
  • مهربان توسی A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    تا کی بی احترامی به خواسته های جوانان و برخورد سلبی با انها؟ ما در قرن 21 هستیم و جهانی بیندیشیم
  • یاس A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    115 8
    واقعا تاسف باره برای جامعه وبرای کسایی که نظر میدن و فک میکنن مجلس باید درباره سابورت بوشیدن خانم ها تصمیم بگیرن
  • بی نام AE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    89 8
    خبرآنلاين سانسورچي
  • امین A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    119 5
    اقای مطهری خبر داره پراید چند شده؟
  • نقی A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    50 4
    اول عقلانیت بعد غیرت ...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    خدا شکر مطهری وزیر فرهنگ نشد
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    همه بد بختیها و گرانی و ... به خاطر گناهانی است که انجام دادیم و میدیم { بی عفتی زنان و بی غیرتی مردان}
    • کیوان IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      65 10
      چرا دروغگویی اختلاس میلیاردی هر عملی را که دوست دارند انجام می دهند مفسدین اقتصادی و متعدیان به بیت المال مسلمین را با حروف مقطع الفبا یاد کردن و آخر سر تبرئه کردن آنها و صدها مورد دیگر را موجب گرانی و بدبختی ملت نمی دانید ساپورت به گرانی چه ربطی دارد .
    • مصطفی A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      23 2
      خدائیش ببین با کیا شدیم 78میلیون
  • بی نام US ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    109 3
    چطوری ما کارت قرمز به مجلس بدیم ؟
  • حامد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    85 9
    تو سال 2014 هستیم مثلا؟ ببین دغدغه های ما چیه هنوز....
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      15 87
      چه ربطی داره؟ ببخشید اخلاق و حیا که فرق نکرده حالا میخواد 1900 باشه یا 2014 .شما از اون دسته ای که پیشرفت مساوی بی حیایی میبینی مثل رضاخان پیشرفت کشور رو در کشف حجاب میدید اینطوری نه به پیشرفت میرسیم بلکه هویت مان رو از دست میدیم
  • بی نام AE ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    90 15
    افراد ضعيف النفس در فكر محدود كردن زنان هستند و پوشاندن آنها .. چون قدرت بازداشتن خود از گناه را ندارند
    • ب.ال A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      و افراد فاسد هم در فکر برهنه کردن زنان ...چون راحتر به مقاصد خود میرسند....خبرآنلاین عزیز با ادبیات خودش جواب دادم.....
    • ب.ال A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      12 81
      و افراد فاسد هم در فکر برهنه کردن زنان ...چون راحتر به مقاصد خود میرسند....خبرآنلاین عزیز با ادبیات خودش جواب دادم.....
    • بی نام AE ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      77 12
      تو چرا به خودت گرفتي؟ ميگن چوب رو كه برداري گربه دزده خودش فرار ميكنه
  • مهرداد A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    46 1
    خوب بگو چشماتونو درویش بکنین. شما که حتی نمیزارین برن ورزشگاه چه انتظاری دارین به حرفاتون گوش بکنن
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    162 8
    میخام یاد اوری کنم که به این توجه داشته باشید این دخترای جوون که گشت ارشاد بهش گیر میده استرس و اظطراب وجودش رو میگیره مادران نسل اینده ان.
    • ب.ال A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      اینها مادر بشو نیستند......
    • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      120 7
      ب.ال عزیز چرا نشن ؟ دختر نیسن ؟زن نمیشن ؟ حس مادر بودن تو وجودشون نیست ؟ مادر میشه ولی اون تربیتی رو نمیکنه که شما ها میخاید صدرصد بچش رو جسور تر از خودش بار میاره
    • خاتون A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      123 7
      بهترین نظر این خبر همینه من سال 72 73 تو سن 21 سالگی همچین برخوردی باهام شد . قشنگ یادم مونده. تو درد و دل مادر دختری واسه بچم تعریف کردم . تازه اون موقع اینترنت نبود صدامون به جایی برسه . یکی از دلایلی که رفسنجانی هر کاری کنه ازش خوشم نمیاد و از هرکی حمایت کنه بهش رای نمیدم اتفاقات اون روزه
  • آریا A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    75 6
    از بدو تاریخ بانوان آریایی پوشیده بودند . یک سوال :چرا تجاوز به عنف و ناموس مردم در کشورهای مسلمان بیشتر کشورهای غربی است ؟ من در روسیه هستم
    • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 80
      جهت استحضارآمار تجاوز رو در ویکی پدیا ببینید دوست عزیز منم اصلاح طلبم اما خب هر حرفی رو قبول نمیکنم
    • بی نام MY ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      18 0
      چرا تجاوز به عنف و ناموس مردم در کشورهای مسلمان بیشتر کشورهای غربی است ؟
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      5 14
      چون اونجا چیزی به اسم تجاوز به عنف ندارن بلکه اسم این کارشون رو رابطه دوستانه میذارن. یه بچه 20 سالخ دارن ولی هنوز ازدواج نکردن این توی ایران و اسلام یعنی تجاوز که کاملا هم درسته و توی اون کشورها یعنی رابطه حالا افتاد؟
  • علی A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    51 3
    شما رو به خدا وام منو بدین قول میدم ساپورت نخرم.
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    52 3
    چشمتان را از ساپورت بپوشید .
  • بی نام AE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    17 4
    خبر، جواب من رو به اون آقا چاپ كن و تبعيض قايل نشو..
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    53 4
    علی مطهری:آدمی که ادای آدمای فهیم رو در میاره ...
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    41 0
    واقعا سرافرازمون کردن این نمایندگان مجلس با این سوالات تخصصی و اساسی شونمقصر همه این بدبختی ها جوراب ساپورت است ای کاش این جوراب ساپورت را می گرفتند ، بازداشت می کردند، زندان می کردند تا مشکلات دیگر حل می شد.
  • بی نام AE ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    48 1
    برين ببينين كشورهاي پيشرفته اينجوري رسيدن به جايي كه هستن؟.. راستي چي شد كه وضع ما اينه؟ هر ملتي همونجور كه فكر ميكنه زندگي ميكنه.. به نظرتون ما داريم پيشرفت مي كنيم؟ واضحه كه داريم راه رو اشتباه ميريم ولي كو عقلانيت..
  • طاها A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    31 3
    حجاب فقط برای خانمهاست قبول اما آقایان نباید آنقدر عزت نفس داشته باشند که از نگاه کردن خودداری کنند اینقدر دست آقایان را باز گذاشتن که ما تو یک مجلس عروسی دیدیم مسئول تشریفات مراسم بخود اجازه داده پشت سر عروس وداماد وارد مجلس خانمها میشه منعش نمیکردی یکدور هم با عروس میرقصید این اتفاق توشهر دارالمومنین زادگاه خانم همین آقای معترض افتاده گیرم که صاحبخانه هم اعتراض میکرد جز اینکه تو مراسم آبرویش برود چه میکردند اصلا چرا این آقا بخودش اجازه داده وارد یک مجلس خانوادگی و میهمانی خانمها بشه
  • خودمونی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    10 49
    دعوا نکنید فقط به چند سوال جواب بدهید چه کسی ساپورت را وارد یا تولید وعرضه میکند و اقتصادش را سامان می دهد وبه تن زنان این مملکت می پوشاند واز دعوای موافق ومخالف ان لذت می برد وسود وبهره برداری سیاسی واقتصادی و......ساپورت را در بازار تهران وفروشگاههای اطراف اماکن مقدس هم عرضه می کنند
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    14 79
    وقتی مانتو و چادر گران است باید رو بیارن به این چیزا وقتی یک مانتو و شلوارش 500000 هزار تومانه و یک چادر حدود200000 هزار تومان در میاد خوب میشه700000 هزار تومان ا... بابا فکری کنید این تورم بیارید پایین والله بخدا همه با حجاب میشن اونم از نوعی که حتی شاید در کشور هایی که بی حجابی است از ما تقلید کنن
    • سها EU ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      7 3
      اين چيزايي كه گفتي طنز بود ديگه
  • امیدوار IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    13 6
    هر کسی را داخل قبر خودش چال میکنند. اگر راست میگین قبولیهای آزمونهای استانداریها را از بلاتکلیفی دربیاورید.
  • ستاره A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 31
    نمیدونم چرا تو این صفحه هر چی حرف بر خلاف دین و قران و شرع است را بهش مثبت میدن کمی فکر کنید اگرقرار است اینهمه ساپورت پوش داشته باشیم با یک غیر مسلمان فرقی ندارن ول کنید دل پاک را
  • مصطفی US ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    4 21
    باسلام وباتشکرازآقای مطهری چون بالاخره یک مسول آمدوگفت ساپورت بداست.ساپورت خیلی پوشش زشتی است وباعث میشه زن بدنمابشه واگرکمی بیشتردقت کنیم باعث بیشترشدن دوستیهای خیابانی وباعث بیشترشدن طلاق میشود.آقای مطهری بازهم ممنون .یکی ازدوستان گفتندقیمت ساپورت متاسفانه خیلی پایینه وخانواده هاهم متاسفانه ازاین پوشش استفاده میکنند.ومن دریک جایی خواندم که اولین باراین پوشش رادربرنامه ای ازشبکه ی منحوس من وتو استفاده شد.دوستان این پوشش خیلی زشت است .وبه نظرمن آقای مطهری چون درکمسیون فرهنگی هستندبه وظیفه ی خودعمل کردند.من به شخصه ابشان رادوست دارم.وازهمه ی زنان نجیب ایرانی میخواهم به ساپورت نه بزرگی بگویید.
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    4 18
    بنده دخترانم رو دعوت می کنم به حجاب و اسلام و اینکه امنیت اخلاقی جامعه رو حفظ کنند و موجبات گمراهی جوانان رو فراهم نکنند تا انشالله همه با هم بریم بهشت ساپورت همه رو می بره جهنم دخترم ساپورت نپوش تا همه به بهشت برن و کسی گمراه نشه من همین جا از برادران نیروی انتظامی که با برخورد به موقع با مظاهر فساد امنیت اخلاقی جامعه رو حفظ و موجبات رهنمون شدن جوانان به بهشت وعده داده شده رو فراهم می کنن تشکر می کنم و خواستار برخورد جدی تر این عزیزان با درهای جهنم هستم
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    12 0
    ایمان اگه ایمان باشه با پوشش زنان هیچ کم وکاستی درش ایجاد نمیشه و مومن اگه مومن واقعیی باشه با جاذبه و دافعه ای که مورد نظر مولا علی هست میتونه ساپورت پوشان رو هم به طرف خودش جذب کنه متاسفانه الان شاهد هستیم که بیشتر فرزندان خانواده های مذهبی از ایمان زده میشوند.ر ثانی مگه حجاب و عفاف فقط تو چند تار موی زنان و ساپورت خلاصه میشود
  • محمد جواد A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    14 3
    یک سوال پدیده روسپیگری بدتره یا ساپورت؟ دوردور آقازاده ها با فراری و پورشه و آستون مارتین توی پارک وی بدتره یا قدم زدن 2 تا دختر پسر بدبخت توی پارک؟ جلوی میلیارد میلیارد دزدی را بگیرید تا جوون مردم بخاطر چندرغاز وام ازدواج اسیر بانکها نشه و بتونه ازدواج کنه تا ساپورت پوش نشه و نبینه
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    6 8
    خیلی دلم میخواد یه دختر داشته باشم ولی بعد که درست فکر میکنم پشیمون میشم
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      6 2
      من چه دختر داشته باشم چه پسر، بهش یاد میدم که هم کسی رو مجبور به انجام کاری نکنه،هم اجازه نده کسی او رو مجبور به انجام کاری کنه.
  • دختر مظلوم IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    25 1
    اپس چرا کسی به شلوارهای پسرا کاری نداره گه طرف خم میشه همه جاش میریزه بیرون... واقعا که..
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    18 2
    من نمیدونم چرا باید همیشه خانمها با حیا باشند و چرا نباید مردها برای چشمهایشان نگهبان بگزارند یعنی به چشمهایشان بگویند این خانم نامحرم است حتی اگر بدون ساپورت هم هست نگاه نکنند/
  • mm A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    4 20
    والابخدا ماشیعه هستیم
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    14 2
    حدا کنه هر چه زودتر این مجلستموم بشه چون این مجلس فقط به فرعیات چسبیده و با مشکلات اصلی مملکت کاری نداره
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    8 2
    با توجه به امتیازها به نظرهای خوانندگان این 95 در متن خبر رو از محله کی می آورند .
  • رضا A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    19 3
    دلواپسان ساپورت ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به راه راست هدایتمان کن
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    19 4
    نماینده ها به خصووص جناب مطهری باید از این کارهاشون خجالت بکشن.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    17 1
    الان مشکل جوانای ما اینه؟ مشکل جامعه ما اینه؟
  • محمد IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    14 0
    دوست عزيزي كه كامنت رديف سوم رو گذاشته فراموش كرده كه از قديم گفتن : عقل سال در بدن سالم پس اگر همون مشكل آب و نونتون حل شه ، روان سالم دور از دسترس نيست مگر اينكه مشكلتون خيلي حاد باشه . با آرزوي سلامتي
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    12 2
    خبرآنلاين خيلي نامردي چرا نظر منو چاپ نكردي؟؟؟؟؟؟ ديگه سايتت رو نمي خونم.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    14 6
    چشم گوش مردم ما باز تر از اين حرفاست مجلس بجاي جلسه اضطراري براي داعشي ها درباره ساپورت جلسه ميذاره واقعا كه
  • مهدی A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    2 13
    جناب مستدام مطهری را فکر نکنید که خیلی دلش داره میسوزه و دلواپس جامعه هست ایشون به خاطر این گفته حتما رای گیری کنید چون رحمانی فضلی جزء اصولگراهاست و میخواد که تنها اصولگرای دولت روحانی رو هم اینطوری بفرسته منزل. ... پس زیاد هم بیراه نگفته .............
  • مهدی A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    4 11
    جناب مستدام مطهری را فکر نکنید که خیلی دلش داره میسوزه و دلواپس جامعه هست ایشون به خاطر این گفته حتما رای گیری کنید چون رحمانی فضلی جزء اصولگراهاست و میخواد که تنها اصولگرای دولت روحانی رو هم اینطوری بفرسته منزل. ... پس زیاد هم بیراه نگفته .............
  • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    39 1
    چرا هیچ وقت حسن نصرالله به پوشش زنان لبنانی کاری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      14 1
      چون فعلا زورش نداره...
  • بینام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    8 2
    lآقای مطهری لطفا این مسائل روهم مطرح کنین 1 آمار فقر و بیکاری در کشور 2 امار مصرف، توزیع و ورود مواد مخدر و کلالهای قاچاق به کشور 3 امار توزیع ناعادلانه ثروت در کشور و از این کا 80 در صد ثروت کشور در دست 4 در صد مردم است . . .
  • هاشم IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    22 2
    خوش به حال آقای مطهری. ایشان هیچ مشکلی جز شلوار خانوم ها ندارد. به حالشان غبطه خوردم. چقدر ما نادان بودیم.
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    5 17
    من یه سؤالی دارم؛ می خوام بدونم اون جوونی که توانایی ازدواج نداره با این وضعیت چه طور خودشو حفظ کنه؟ بعضی ها با این مسئله کنار میان یعنی تحمل می کنن ولی خیلی ها نمی تونن و طبیعی هم هست. دوستانی که می گن این مسئله شخصیه، به نظرم درست نیست. چون این پوشش در سطح جامعه است و در انظار عموم. فکر کنم اگر یه کم کمک کنیم به همدیگه و یه مشکلی به مشکلات عدیده جامعمون اضافه نکنیم خیلی بهتره. اینکه بگیم چون پراید گرونه، اقتصاد خرابه، مسکن گرونه، ساپورت ارزونه و دلیلش کنیم برای پوشش خودمون خیلی منطقی نیست.از دولت هامون که چیزی در نمیاد ، ما خودمون باید فضای جامعه رو قابل تحمل کنیم، چون همه داریم توی یه جامعه زندگی می کنیم. لطفاً نظر بدین
  • مجید A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    18 4
    این ساپورت اگه برای کسی مشکلی حل نکرد حداقل برای نماینده ها نون و اب و اسم اورد
  • مجتبی A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    18 1
    آقای مطهری هم جدیدا خیلی رو اعصابن......اون دفعه که به پخش والیبال اعتراض کردن و گفتن سانسور بازی کم بوده، اون موقع خیلی کم والیبال کوفتمون میشد بعدش نور علی نور شد.....الان هم که انتظار دارن بودجه ی مملکت واسه ساپورت واینجور چیزا هدر بشه... الان که فکر می کنم میفهمم آقای روحانی از همه منطقی تره...
  • امین دارایی IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    13 2
    کی می خواد به این نماینده های فعال کارت زرد بده.
  • ماتی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    6 1
    وقتی نظر ها رو چاپ نمیکنی چرا میخوای نظر بنویسیم واقعان که....
  • نقدعلی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    15 0
    ساپورت شلواره دیگه. شما میخوای پا معلوم نشه که نمیشه. دیگه چیکار کنن؟
  • hasan A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    3 0
    چرا نظر منو نمیزاریییییییییییییییی ... میترسییییییییییییی ؟ ههه
  • بی نام CA ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    8 0
    تورو خدا ببين تو قرن ٢١ ما درگير چه مسائلي هستيم بابا ول كنين اين حرفهارو بريد ببينيد كشورهاي پيشرفته دقدقه هاشون چيه بلكه شايد به خودتون بياين خبر آنلاين چرا چاپ نميكني، كجاش مشكل داره از نظر شما؟
  • رستم A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    میخوام ازدوستان بپرسم نظام فرهنگی و تربیتی ما چه تغییری در شاخصهای اجتماعی و فرهنگی ایرانیان طی این سی و اندی سال گذاشته و آیا مردم خوب با ایمان درستکار با تقوا و اهل علم و تلاش تربیت کرده که قادرند جهان رو اداره کنند یا ادمهایی رو بار اورده که در برابر یه ساپورت، رشوه، مقام و موقعیت اینقدر ذلیل هستند؟ و وقتی کم میاورند تقصیر رو گردن چیزای دیگه میندازند. مرد اگر عاشق خانوادش باشه و به حق خودش قانع باشه که هیچوقت با این مسایل دچار مشگل نمیشه. اینها همش بخاطر رواج دروغ و ریا در کشوره که اجازه نمیده ساختار اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی درستی شکل بگیره. فرهنگ، اقتصاد و سیاست همه با هم در ارتباطند و باید متوازن رشد کنند. وگرنه همین میشه که هست.
  • بی نام AU ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 11
    ن
  • سجاد ن IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    4 11
    در پاسخ به آقا یا خانم بی نام که مورخه 3 تیر 1393 17:14:29 پیام گذاشته عرض می کنم که آقا یا خانمی که میگی خدا به بی حجابها جوابی نداده و هشداری بهشون نداده.شما توجه کنید که در سوره نور خداون می فرمایند و قل للمومنات یقضضن من ابصارهنّ و یحفظن فروجهن و لایبدین زینتهنّ إلّا ما ظهر منها ای رسول ، به زنان با ایمان بگو که هنگام برخورد با مردان دیدگان خود را از نگاههای آمیخته به شهوت بپوشانند و فروج اندامشان را از کارهای زشت و ناپسند باز دارند و زینت و آرایش خود را جز آنچه سهوا ظاهر می شود ، بر بیگانه آشکار نسازند .» قبل از این آیه به مردان هم تذکر میده و میگه:قل للمؤمنین یغضو من ابصار هم و یحفضوا فروجهم ذلک ازکی لهم ان الله خبیر بما یصنعون................... پس قرآن گفته شما مطلع نیستید
  • مرتضی A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    3 7
    سلام بیایید این موضوع بدحجابی و ساپورت پوشی و...را از دیدیک ایرانی واقعی که هم باغیرته وهم بافرهنگ نگاه کنیم و فعلا دین و...را کناربگذاریم شما خانمهای محترمی که معتقدیداین موضوع شخصیه و بایدآزادی باشه ومردها خودشونوکنترل کنندو...سوال اینکه اگه شمااین اعتقادوداریس اگه در خیابان و...مردهاهم به شما بی ادبی کردندویا ... کردندگلایه نکنیدچون آزادیه..اگه متاهلیدوشوهرشما بادیدن این خانمهای بدحجاب و... دلش پیش اون رفت و شمارافراموش کردناراحت نشیدچون آزادیه...اگه بچه داریدو دختروپسرشما باوضعیت بدحجابی دوران بلوغ رادر استرس محیط دچارانحراف شدند و بجای تحصیل و... رفتنددنبال هوس بازی ناراحت نشی چون آزادیه...پس فکرکنیم چون اگه در کوه فریادبزنیم انعکاس صدایمان به ماهم میرسه پس مواظب باشیم
  • هانی FI ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    2 1
    کدام ایرانی باغیرت حاضر است که خواهر مادر ویا زنش بدون پوشش در انظار نامحرم ظاهرشود منفی یا مثبت بزنید نظر سنجی