فارس نوشت:

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه برای فعالیت مشکل قانونی ندارد، گفت: ما برای اینکه فعالیت‌مان خلاف قانون نباشد، درخواست ثبت کردیم که هنوز جواب رسمی نداده‌اند اما گفته‌اند مشکلی برای فعالیت‌مان هم وجود ندارد.


حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در خصوص آخرین وضعیت ثبت قانونی این جبهه در وزارت کشور، گفت: ما به خاطر اینکه فعالیت‌مان خلاف قانون نباشد، درخواست ثبت کردیم و در حال حاضر باید کمیسیون مربوطه در این زمینه ترتیب اثر دهد.

آقاتهرانی ادامه داد: درباره افرادی که اسامی آنها را به عنوان هیأت موسس داده‌ایم،‌ بعید است مشکلی وجود داشته باشد اما هنوز وزارت کشور به ما جواب رسمی نداده است.

دبیرکل جبهه پایداری در عین حال گفت: البته آقای بخشایش به عنوان عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفته است که مشکلی برای فعالیت‌مان وجود ندارد و آنها نیز باید تحقیقات خود را تکمیل کنند.

پیش از این یک عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفته بود: فرآیند ثبت قانونی جبهه پایداری در حال انجام است و استمرار فعالیت این جبهه در حال حاضر مشکلی ندارد.

همچنین حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور نیز در این باره گفته بود: از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون 11 تشکل و حزب سیاسی برای دریافت مجوز نام‌نویسی کرده‌اند که تقاضای آنها در دست بررسی است.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    27 3
    همون دلواپس ها هستند
  • بی نام ES ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    3 44
    شخصیت آقا تهرانی خیلی مورد احترامه من بدبین شده بودم به جبهه پایداری وقتی اسم آقاتهرانی رو شنیدم به شیطنتهای رسانه ایی پی بردم از روی آگاهی میگم آقا تهرانی شخصیتی عالم و منطقی و خیرخواهی هستن البته انتظار زیادیه نظرمو بذارید ولی میگم بس کنید این بازیها رو اختلافات و کینه ها رو زیاد نکنید
    • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      11 2
      ما با اسامی کاری نداریم با مواضع افراطی این پایداری چی ها مخالفیم. راستش را بخواهید به نظر من هم شان آقا تهرانی فراتر از آن بود که در گروهکی فعالیت کند که در میان آن ها امثال ... سردمداری می کنند.
    • بی نام ES ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      2 5
      ترور شخصیت همینه دیگه .باید دید منظور از افراطی چیه و کی داره این حرفا رو میزنه اگه اینطور باشه که هر کی نقد بکنه در مور د موضوعات حساس و بهش برچسب بزنن که نمیشه و اینقدر واکنش علیه پایداری برای من جای سواله
  • رحمان A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    چه خوب است که این گونه درخواستها زودتر پاسخ داده شود هر گروهی قانونی فعالیت کند وشناسنامه دارباشد