بازهم سروکله آقا پری با رحمت دراکولا پیدا شد

چاپ دوم مجموعه داستان کوتاه طنز «رحمت دراکولا» و چاپ چهارم مجموعه داستان طنز «آقا پری» نوشته جمیله مزدستان از سوی نشر آموت روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرآنلاین، «رحمت دراكولا» یک مجموعه داستان كوتاه طنز است که با استقبال مخاطبان تجدید چاپ شده است. اين مجموعه، متشكل از 10 داستان كوتاه طنز است كه اغلب موضوعات آن‌ها مسایل و معضلات اجتماعي، دغدغه‌ها و مشكلات انسان‌ها در جامعه معاصر، بوروكراسي اداري، قوانين دست و پاگير شهري، مدگرايي و آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي در سال‌های اخیر است.

موضوعات داستان‌های این کتاب هیچ وابستگی محتوایی به یکدیگر ندارند و هر کدام به طور خاص به مساله‌ای اجتماعی و انسانی در نسبت با مشکلاتی که انسان امروز با آن مواجه است، نگاهی طنزگونه دارند.

«رحمت دراکولا» يكي از داستان‌هاي اين مجموعه، داستان مرد ساده دلی است که به گونه ای به دام بروکراسی‌های اداری می‌افتد، تا حدی که شخصیت قبلی او زایل می‌شود و آدم ها از او هراس پیدا می‌کنند.

«رحمت دراكولا» در 160 صفحه و به قیمت 8500 تومان منتشرشده است.

بنابراین گزارش، مجموعه داستان طنز «آقا پری» هم نوشته جمیله مزدستان با استقبال عمومی به چاپ چهارم رسید. این مجموعه داستان طنزآمیز، شامل 12 داستان کوتاه است که اغلب آن‌ها محور اجتماعی دارند؛ در این آثار به مسایل متنوع جامعه امروز و مسایل زنان و جوانان در قالب داستانی پرداخته شده که مسایل روزمره جامعه امروز ایران و نگاه به مسایل زنان محور اغلب داستان‌های این کتاب است. موضوعات داستان‌های این کتاب نیز مانند کتاب قبلی این نویسنده هیچ وابستگی محتوایی به یکدیگر ندارند.

در بخشی از توضیحات پشت جلد کتاب نیز آمده است: «توی مغزم همه مردهایی را که از بدو تولد تا حالا آشنایی کوچکی با آن‌ها داشتم، از ذهنم گذراندم، اما این هیکل پت و پهن و این سبیل‌های از بناگوش دردرفته و آن پاهایی که از تنه شان کمی به بیرون تاب داشتند، در نظرم غریب بود ...»

«آقا پری»، «راننده تاکسی»، «شام عروسی» و «دردهای بی‌درمان»، نام برخی از داستان‌های این کتابند.

«رحمت دراكولا» در 160 صفحه و به قیمت 8500 تومان منتشرشده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =