۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

فارس نوشت:

یکی از مقامات بلندپایه امنیتی لبنان اعلام کرد بازجویی‌های اولیه از بازداشت‌شدگان اخیر در بیروت حاکی از آن است که یکی از آنها که یک فرانسوی عربی‌الاصل است، سرپرست گروه تروریستی را بر عهده دارد.

به گزارش  پایگاه خبری «المستقبل» لبنان، بازجویی‌های جدیدی که از چند بازداشت شده در هتل «ناپلئون» در خیابان «الحمرا» بیروت صورت گرفته، خبر از یک شبکه تروریستی فرانسوی عربی‌الاصل می‌دهد.

یک مقام بلندپایه امنیتی گفت بازجویی‌ها با سه بازداشت شده هنوز ادامه دارد یکی از این افراد که تابعیت فرانسوی دارد اما اصالتا عرب است نقشی اساسی در یک تروریستی دارد اما تا این لحظه معلوم نیست آیا وی در انفجار منطقه «ضهر البیدر» لبنان در روز جمعه که یک کشته و 32 تن داد، دست داشته یا نه.

بر اساس گزارش‌های خبری در حال حاضر تماس‌هایی بین دو طرف فرانسوی و لبنانی برای دنبال کردن این موضوع در حال جریان است.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در تماس با روزنامه «الشرق‌الاوسط» بازداشت 102 نفر در هتل ذکر شده را تکذیب کرد و گفت تعداد بازداشت‌شدگان 17 نفر است و این افراد تحت بازجویی هستند.

در طی چند روز گذشته لبنان شاهد ناآرامی‌هایی بوده است در روز چهارشنبه طرح انفجار همزمان سه بیمارستان «ضاحیه» بیروت خنثی شد و پس از آن اخباری مربوط به خنثی شدن توطئه «نبیه بری» رئیس جنبش «امل» لبنان منتشر شد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =