صادق زیبا کلام پیش بینی کرد که تیم ملی ایران امشب در دیدار با آرژانتین حداقل سه گل دریافت می کند.

صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهرانکه اخیرا با اظهار نظرش درباره اینکه از موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی خوشحال نمی شود،بار دیگر جنجال ساز شده بود، گفت:می دانستم خیلی ها از این حرف ناراحت می شوند. به همین دلیل ابتدای یادداشتم متذکر شدم که از هموطنان فوتبال دوستم عذرخواهی می کنم ولی دوست ندارم ایران ببرد.
زیباکلام در یادداشت اخیر خود آرزو کرده بود فوتبال ایران در همان روزهای اول جام جهانی بازی های خود رابه رقبا ببازد.

زیبا کلام که می گوید منتقدان این حرف به استدلال او توجه نکرده اند، به خبرآنلاین، گفت: اینکه چرا تلویزیون از روز چهارشنبه که حکم دادگاه من داده شده تا روز جمعه به این موضوع در بخش های خبری اش اشاره کرد احتمالا به این دلیل بوده که تلاش داشته مرا نزد مخاطبانم خراب کند و به آنها بگوید ببینید این فرد چقدر این فرد پست است! ببینید چقدر این فرد ضد ایران و ایرانی و مخالف شادی مردم است.منتها آنچه صدا و سیما بدان توجه نکرده این است که مردم مرا می شناسند و می دانند به دنبال رای مردم و محبوبیت شخصی نیستم.

وی ادامه داد:من اگر حرفی می زنم فکر می کنم این به خیر و صلاح مملکتم است و اصلا به این فکر نمی کنم که مردم از این حرف خوششان می آید یا نه.

وی با اشاره به برخی اظهار نظر های دیگرش، افزود:من مواضع دیگری هم داشتم که مردم خیلی خوششان نمی آید. مثلا یک بار گفتم نام خلیج فارس و جزایر سه کانه ایرانی بهانه ای برای ما ایرانیان است که کینه خودمان را از اعراب را به بهانه موضوع جزایر ایرانی بیرون بریزیم.
زیباکلام به نامه اش به رئیس جمهور درباره مهاجران افغانی هم اشاره کرد و گفت: به رئیس جمهور نوشتم من خجالت می کشم به چشم مهاجرانی نگاه کنم که ما در ایران با آنها خوب رفتار نمی کنیم.ولی می دانم از این حرف هم خیلی ها خوششان نیامد .
این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تصریح کرد: دوست ندارم این حرف را بزنم، تا خود این حرف هم مردم را دچار سوء تفاهم نکند، اما تفاوت روشنفکران با سیاستمداران این است که حرفی نمی زنند که باعث محبوبیتش شود و کف و سوت مردم برایش اهمیت زیادی ندارد، اما سیاستمدار این گونه نیست و اگر ببیند اظهار نظری باعث شود مردم خوشحال نشوند آن را بیان نمی کند.
وی تفاوت دوم خود با سیاستمداران را پذیرش اشتباه دانست و گفت: هر جا تشخیص دهم اشتباه می کنم صریح و علنی از مردم عذرخواهی می کنم و با لغات هم بازی نمی کنم، اما در میان سیاستمداران ایرانی ندیدم انها اگر اشتباهی می کننداز مردم عذرخواهی کنند.
/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 68
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    مثل همه حرفاش نباید اهمیتی داد
  • زیکو A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    این پیش بینی چندان به مذاق من مخاطب خوش نمیاد اما همیشه به آقای زیباکلام احترام خواهم گذاشت. کسی که به سمت و سوی باد توجه نمیکنه.
    • بدیع الزمان A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      خیلی جالبه ایشان بدون تعارف خود را روشنفکر خوانده...آیا این به معنی از خود راضی بودن نیست؟....در ثانی بازنشر زباله های غربی روشنفکری نیست...شما تا حالا چه چیزی بدیعی ارائه کردی؟؟...حداقل به خودتون زحمت نداید که نکات مثبت غرب را منطبق بر جامعه ایرانی دنبال کنی...فقط به دنبال کپی برابر اصل غرب رفتی ...
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 51
    اقای زیبا کلام به کوری چشم بعضی ها ما هم در فوتبال می درخشیم هم در والیبال حالا اگه دولت دلخواه شما جنبه نداره یه چیز دیگس
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    7 0
    تفاوت روشنفکران با سیاستمداران این است که حرفی نمی زنند که باعث محبوبیتش شود و کف و سوت مردم برایش اهمیت زیادی ندارد
  • اسمال طلا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    2 9
    اتفاقا پیش بینی من هم اینه که ایران سه تا از آرژانتین میخوره. حداقل
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 10
    ماسمالی نکن آقا. پیش بینی که منم همین پیش بینی رو میکنم. ولی شما رسما گفتی "آرزو میکنم تیم ملی ببازه بره پی کارش". فکر نکنم در کل تاریخ جام جهانی هیچ کسی غیر این اقا رسما با نوشتن مقاله آرزوی باخت تیم ملی کشورش رو کرده باشه.
  • فرهاد A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 9
    ما وضعمون اینه برای اینکه روشنفکر هامون امثال اینا هستن. همونا که قبل انقلاب طرفدار کوبا و شوروی و کره شمالی بودن و میگفتن شاه جزایر سه گانه رو بده به اشغال کرده. الان هم مثل همون موقع حب و بغض چشمشون رو کور کرده. یک جو عرق ملی و حس میهن دوستی ندارن. تازه بقیه مردم رو هم تشویق میکنن که نداشته باشن.// خبرآنلاین تایید کن نظر رو. اینقد سانسور نکن.
  • طولابي A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    51 5
    استاد شما راحت باش ، الحمدالله مردم به اندازه كلفي هوشيار و آگاه هستند و طبعا ً نظرات خوب را از افكار تخريبانه و سره را از ناسره تشخيص ميدهند ، به كار خود با قوت ادامه دهيد
  • بديع الزمان A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    مشكل اينجاست كه شما فكر ميكنيد كه خيلي روشنفكر تشريف داريد
    • بدیع الزمان A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      11 27
      چرا با اسم خودت نظر نمیدی؟؟؟؟؟/
    • علي IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      57 7
      او يكي ازروشنفكران كشورماست ولو بانظراتش موافق نباشيم.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    62 8
    این سخن ایشان را باید با طلا نوشت : تفاوت روشنفکران با سیاستمداران این است که حرفی نمی زنند که باعث محبوبیتش شود و کف و سوت مردم برایش اهمیت زیادی ندارد، اما سیاستمدار این گونه نیست و اگر ببیند اظهار نظری باعث شود مردم خوشحال نشوند آن را بیان نمی کند.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    57 23
    حرفي ندارم جز اينكه دوستت دارم زيبا كلام
  • رامی A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    47 23
    استاد بدان همیشه در قلب مایی و با تخریبات هر روز محبوبتر میشوی.
  • بی نام FI ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    29 0
    اما تفاوت روشنفکران با سیاستمداران این است که حرفی نمی زنند که باعث محبوبیتش شود و کف و سوت مردم برایش اهمیت زیادی ندارد، اما سیاستمدار این گونه نیست و اگر ببیند اظهار نظری باعث شود مردم خوشحال نشوند آن را بیان نمی کند.
  • اریا A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 10
    باز هم حرفهای زیبا کلام اشتباه در اومد بچه ها در کمال ناباوری با غیرت ایرانی ارژانتین را شکست دادند هرچند با نتیجه 10 بازی رو واگزار کردیم اما داور پنالتی 100 درصد رو نگرفت بکوری چشم بعضی ها بچه ها مچکریم
  • یوسف ف A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    42 9
    دکتر عزیز دوستت داریم، حتی اگر گفتارتان را نپسندیم چون می دانیم نیت شما پاک است
  • امین IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    28 5
    نظر استاد کاملا درسته با نود دقیقه فوتبال ترسو ودفاعی باختیم تلویزیون چه دادار دودوری راه انداخته گویا قهرمان جام شدیماستاد هم به این نقد داره که چون زمینه توهم بالایی داریماینجور پیروزی ها برای ما سم هست
  • هوشنگ A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 30
    الحدلله ارزوی ایشان محقق نشد
  • شیشش تایی هااا A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    26 44
    دکتر جان چاییدی
  • آقا محسن CA ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    57 9
    من در مورد پیش بینی فوتبالی دکتر زیباکلام کاری ندارم ولی به نظرم بقیه اظهاراتشون خیلی بی ربط نیست. برید توی صفحه مسی ببینید چه غوغایی به پا کردیم. واقعا خجالت آوره این فرهنگ بعضی از هموطنان.
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    با زيباكلام موافقم
  • ترمه EU ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    86 31
    من کاملا با نظر ایشان موافقم و استدلال هایشان را همه درست میدانم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    39 1
    آقای زیباکلام من هم امشب از باخت تیم ملی ناراحت نشدم. چون افتخار بازیه زیبا فقط به سرمربی و بازیکنان و مردم ایران رسید. اما کسی نتونست نتیجه ی این بازی رو به نام خودش و نوع مدیریتش بزنه
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    تسلیت میگم آقای زیباکلام. اونجور که میخواستی نشد. اصلا نشد. شما میخواستی همه ایرانی ها سرخورده و افسرده بشن و از خودشون و تیم ملی شون عار و ننگشون بشه. ولی الان همه دارن تلاش و غیرت و جنگندگی ایرانی رو تحسین میکنن. امیدوارم در مقابل این غم بزرگ و کمرشکن صبور باشید../// خبرآنلاین زودتر تایید کن.
    • سعید A1 ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      39 22
      در مورد زیبا کلام برعکس خیلی از بزرگان که در کلام همین ادبیات شما را دارند و فهوای آن هم برازندشون هست ؛ اینطور فکر نمیکنم
    • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      اصلا منظور ایشون آرزوی باخت ایران نیست استاد از اینکه عده ای بخوان این بردو به نفع خودشون بهره برداری کنن و پوششی برای خیلی از کاستی ها بشه ناراحتن
    • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      94 28
      بازم امار مثبت و منفی ها عوض شد.این عده ای که به خبرای خاص حمله میکنند مشخص هست کیا هستن.کسایی که با اصلاحات مشکل دارند کسایی که فقط برای خبرای زیبا کلام و خاتمی و سال 88 میریزن تو سایت و در عرض چند ثانیه امار رو عوض میکنند و کامنتارو عوض میکنند.جدیدا هم برای خبرای دکتر روحانی هم اینجور میکنند.نمونش یکی به اسم بدیع الزمان که بیشتر امار منفی سایت رو داره.ادمی که جز اقلیت کشور هست و نمیخواد بفهمه افکارش رو هیچ کس قبول نداره.مردم عاشق دکتر زیبا کلام هستن مردم پشت دولت و خاتمی هستن.وشماها دلواپسان افراطی جایی بین مردم ندارید.حالا خودتون رو گول بزنید امار رو عوض کنید.خبر انلاین لطفا تایید کن.بذار ما هم حق حرف زدن داشته باشیم
    • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      31 69
      آقای زیبا کلام نشستی و ماه به ماه حقوق میگیری و افاضات به قول خودت روشنفکریمی کنی من محله ای زندگی می کنم در همین تهران که توش پر از افغانی است هیچ کس به اونها متعرض نمی شه و حتی منی که پدر و پدرانم در این محل زندگی کردند حتی به خودم این اجازه رو نمی دم که حتی نوبت نان یه کودک ۵ ساله افغانی رو بگیریم در حالی که اگر شرایط بر عکس می شد می دانستی که چه بلاهایی که بر سرایرانی ها نمی آوردند اصلا خیلی دلت برای افغانها می سوزه یه کلنگ بردار کمکشون کن بهجای غصه خوردن
    • قاسم A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 2
      خبرآنلاین واقعا برات متاسفم که نظراتی که به نفع خودته تایید میکنی.از یه طرف ناراحتم که چرا نظرات منو تایید نمی کنی و از یه طرفم خوشحالم با این رویه که در پیش مخاطباتو از دست میدی. درود بر "عصر ایران" که نظرات مخالف هم تایید میکنه.مطمئنم این نظرمو تایید میکنی که مخاطبا بگن چقدر به آزادی بیان اعتقاد دارین.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    43 41
    من به نظرات آقای زیبا کلام احترام می گذارم چون همیشه با صداقت صحبت کرده و البته برخی از حرفهای ایشان به مذاق بعضی ها خوش نیامده وممکنه انگ تشویش افکار عمومی و... هم بهش زده بشه که درچنین وضعیتی تحمل شنیدن انتقاد را نداشتن و ترس از دانستن مردم از حقایق پیش میاد. درود بر آقای زیبا کلام.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    17 33
    من سالهاست نوشته های ایشون رو دنبال می کنم و به سخنان عجیبش عادت کردم و بسیاریش رو قبول دارم ولی این که ایران نتیجه نگیره بشدت من رو متحیر کرد آخه به چه دلیلی؟؟ دفاع از جزایر و خاک ایران کجاش خالی کردن عقده اس؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    28 74
    آقای زیباکلام شما لیاقتتون همون هوارداری شوروی و کره شمالی و کوبا ست. خوشحالم که همچین کسی طرفدار تیم ملی ایران عزیز نیست.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    همین که صدا و سیما با شما مشکل داره ، مهمترین دلیله که به شما احترام بگذاریم آقای به شدت زیباکلام.
    • مهدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      13 16
      زشت ترین نوع تعصب
  • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 15
    من شک ندارم ایشون یک عرب تمام عیار هستند و با مفهومی بنام میهن و هم میهن ناآشنا میباشند.
    • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      5 9
      درسته قبلا اسمش صادق جمیله الکلام بود بعد تغییر داد به زیبا کلام
  • امیر A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    3 7
    یکی از مشکلات روشن فکران جهان سوم این است که توی همه ی مسایل دخالت و اظهار نظر می کنند. دلیلی نداشت ایشون این بازی و پیش بینی کنند و میبینیم که پیش بینی شونم اشتباه از آب در اومد. خیلی رسانه ای شدنم هم این عواقب رو داره دکتر/ مراقب باشید
  • محمد رضا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    21 97
    دیدی که به زور یه گل به ایران زد پس دیگه نطق نکن چون پیشبینی فوتبال کار هر ننه قمری نیست
  • فرامرز A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    اقاي زيبا كلام قابل احترام هستند
    • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      3 6
      اجترام رو چی تعریف می کنی؟ برخورد نزدیک باهاش داشتی؟
  • فرهاد DE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    ... میدونم منتشر نمیکنی خبر آنلاین چون؛ این یارو رفیقته.
  • عباس عبدی مقدم منش بگلو A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 40
    منم از باخت ایران خوشحال شدمخدا رو شکر شبیه دکتر زیبا کلام فکر میکنم
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    9 14
    ا میفهمیم که زیبا کلام از منظر یک سیاستمدار این حرف را زده
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    18 79
    این آقای زیبا کلام فقط میخواد متفاوت باشه و نظرات متفاوت بده تا بگه ما هم هستیم ولی واقعا استعداد خاصی نداره.
    • بدیع الزمان A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      6 28
      خیلی جالبه ایشان بدون تعارف خود را روشنفکر خوانده...آیا این به معنی از خود راضی بودن نیست؟....در ثانی بازنشر زباله های غربی روشنفکری نیست...شما تا حالا چه چیزی بدیعی ارائه کردی؟؟...حداقل به خودتون زحمت نداید که نکات مثبت غرب را منطبق بر جامعه ایرانی دنبال کنی...فقط به دنبال کپی برابر اصل غرب رفتی ...
  • taha IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    17 45
    آقای به اصطلاح روشنفکر غرب زده دیدید که ایران جلوی آرزانتین بازی برابری انجام داد.متاسف هستم که شما روشنفکر این مملکت هستید
  • بی نام EU ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    93 17
    ظاهر حرف آقای زیباکلام تلخ است اما پشت اش منطقی نهفته است. به قول معروف ما مو می بینیم و او پیچش مو . این نیز بگذرد. ما دوستشان داریم.
  • بدون نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    73 18
    با اينكه عاشق ايرانم و ارزوي پيروزي در همه زمينه ها را دارم ولي حرفهاي استاد را قبول دارم و اميدوارم مردم به عمق حرفهايشان پي ببرند كه مطمئنا انزمان درك بالاي مردم باعث بهبود وضع كشور خواهد شد و هر كسي نميتواند سوء استفاده كند .
  • بی نام A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 10
    اقای زیبا کلام مگه غیب گو هستن
  • بی نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 10
    آخه بدبختی روشنفکرهای ما اینه که نمی فهمند مردم به غیر از عقل عاطفه و احساس هم دارند. البته زیبا کلام روشنفکر قلابیه.
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 9
    دکتر برو دکتر .......یکی از طرفدارانت
  • اميد A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    16 5
    اي كاش به اين سادگي و از روي ناآگاهي در مورد آدمها قضاوت نمي كرديم. آنها كه زيبا كلام را از نزديك مي شناسند دانش، صداقت و بزرگواري او را مي ستايند .
  • بی نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    5 10
    تو اسم خودتو گذاشتی روشنفکراگه خودت به این اسم خودتو صدا بزنی کسی که بامردم خودش روراست نباشه فکرش بیماره
    • بی نام AU ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      13 4
      به جای توهین به استاد سعی کنید درک خودتونو از حرفها بالاتر ببرید
  • کاربر A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 21
    تسلیت میگم بهتون. جایی که مرکل یا پادشاه هلند میرن تو رختکن تیمشون و بهشون تبربک میگن اونوقت تو میگی دوس نداری ببری چون سیاسیش میکنن
    • بی نام AU ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      17 5
      اون بنده خدا منظورش چی بوده و تو چی نوشتی وقتی منظور رو نمیگیرید اظهار نظر نکنید لطفا
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    7 6
    واقعا وقتی تیمهای میثاقیان جلوی استقلال پرسپولیس اینجوری دفاع می کردند چقدر فحش می خوردند.اگر ایران فوتبال معمولی اش رو بازی می کرد مسلما 3 تا می خورد.این فوتبال ایران مثل کسی بود که رو تشک کشتی افتاده به پشت و فقط 90 دقیقه داره مقاومت می کنه شونه هاش نخوابه.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    8 1
    دکتر راست گفت .جو گیر نشین .بعضی ها سود می برند به انها کفت مانند کفاشیان ودارودسته .منضورش به بچه های ایران نبود .همین مسی را ببنید چقدر کنده شده بزرگش می کنند ایرانی ها فقط دزدی میشه تو فوتبال منضور دکتر انها بود
  • هاشم IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 13
    صادق خان برگرد بین مردم. رفتی توو آکواریوم خودت. درود بر ملت غیور ایران که حرفای غرب زده ای مثل تو براش ارزشی نداره.
  • m A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    1 12
    قدر اقای زیبا کلام رو وقتی میفهمید که ویدیوی مفهومی دو باضافه ی دو رو در اپارات ببینید
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    10 0
    به جای توهین به استاد سعی کنید درک خودتونو از حرفها بالاتر ببرید :دکتر جان از همه چیز استفاده سیاسی می شود بخصوص از فوتبال و در همه دنیا – مثلا غنا عالی بود اما المان کجا و غنا کجا؟ اما می توان به سیاسیون سوء استفاده کننده گفت این مملکت این جوان ها این استعداد ها را دارند بخصوص وقتی مربی و راهبری انها با یک ادم حرفه ای باشد و مدیر و کار بلد باشد یعنی مثل اقای کیروش باشد حرفه ای باشد مثل اقای مسی باشد ایران فقط 2 بار به او فرصت مجال داد یا بهتر است بگویم مسی فقط 2 بار برای خود فرصت گیر اورد و با یکی از انها خود و تیم و مملکت اش را موفق کرد اما ما می زنیم تو سر نخبه ها
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 10
    بنده بیکار نیستم برای آدمهایی که می خواهند خودشون مطرح کنند وقت بذارم .
  • محسن A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 7
    همیشه متفاوت بودن خوب نیست آقای دکتر. ضمناً اگر در شما به خوشایند بودن یا نبودن حرفاتون اهمیتی نمیدید چه نیازی به این توضیح بود؟ آقای دکتر سعی کنید باهم باشیم نه جدا از هم
  • حامد US ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 12
    اين اقا فقط بلده انتقاد كنه. از همه چيز حتي اگه خوبم باشه انتقاد ميكنه كه اگه يه زماني اون چيز بد شد بگه من ميدونستم و من كه گفته بودم.اگرم اون چيز خوب موند و خلاف حرفشون ثابت شد ميگن توش منطق نهفته بوده..اخه يكي نيست بگه تو اين 25سالي كه تو دانشگاهي خودت چه كار مثبتي انجام دادي كه از همه چيز و همه كس انتقاد ميكني. انتقاد كردن اسونه ولي در ميدان عمل بودن سخته..دانشجوها روحيه انتقادي دارن و حرفاي انتقادي براشون جذابه به همين دليل اين اقاي هميشه منتقد اندكي محبوبيت پيداكرده...دقت كنين بحث من گلايه از انتقاد كردن نيست گلايه از اينه كه ايشون فقط و فقط انتقاد ميكنن حتي اگه ضعفي نباشه...
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 3
    کسی جرات مناظره واقعی با آقای زیبا کلام را نداره می دونستید
  • فری A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    2 3
    اینایی که از سبک بازی ایران خوشحالن، همونایی هستن که قبلا به بازی تیمهایی که دفاعی بازی میکردن، مث یونان و بقیه، ایراد میگرفتن که ضد فوتبال هستن و با دفاع اتوبوسی بازی میکنن. ولی حالا که نوبت ایران شده کلی از این سبک بازی تمجید و تعریف میکنن و میگن مردونه بازی کردیم و احساس غرور میکنیم. قبول کنید اگه هر تیم دیگه ای جای ایرانم باشه و با این سبک بازی کنه، تیم حرف هر تیمی هم که باشه جلوش به مشکل میخوره. حالا خیلی از اینا میگن حقوق کی روش و بازیکنا رو زیاد کنید و کی روش رو نگه دارین؟ اخه شما از کیسه خلیفه میبخشین؟ دولت همش از مردم میخواد از یارانه انصراف بدن. شما میدونی حقوق کی روش و بازیکنا برابر یارانه چند نفر هست؟ این پول بیت المال هس که مال مردمه و به جیب اونا ریخته میشه.