ایرنا نوشت:

 

نیروهای امنیتی لبنان امروز (شنبه ) تصویر عامل انتحاری انفجار تروریستی دیروز(جمعه) در ضهر البیدر منطقه بقاع در شرق لبنان را منتشر کردند.
در بیانیه فرماندهی نیروهای امنیت داخلی لبنان آمده است که این اقدام با موافقت قاضی « صقرصقر» نماینده دولت لبنان در دادگاه نظامی لبنان صورت گرفته است.

در این بیانیه از مردم لبنان خواسته شده است تا هرگونه اطلاعاتی را که در باره صاحب این تصویر دارند به نیروهای امنیتی لبنان ارائه کنند.

براساس این گزارش، دو گروه تروریستی تکفیری که خود را «تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک» و « جبهه النصره» می خوانند با صدور بیانیه های جداگانه مسئولیت انفجار تروریستی در ایست و بازرسی نیروهای امنیتی لبنان در ضهر البیدر منطقه بقاع در شرق لبنان را برعهده گرفتند.

در انفجار تروریستی تکفیری ضهر البیدر که این دو گروه تروریستی تکفیری مسئولیت آن را برعهده گرفته اند، « محمود جمال الدین» از نیروهای امنیتی لبنان شهید و بیش از 30 تن زخمی شدند.

این انفجار زمانی رخ داد که ژنرال « عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان چند ثانیه بعداز آن وارد این ایست و بازرسی شده بود.

ژنرال ابراهیم از سوی سازمان تروریستی رژیم صهیونیستی «موساد» و گروه تروریستی تکفیری « گردان های عبدالله عزام» و دیگر گروه های تروریستی تکفیری به ترور تهدید شده است.

52261 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 4
    یاد حسین فهمیده افتادم دمش گرم بهشت رو خرید درود بر اسلام ناب محمدی