نسیم آنلاین نوشت:

یک عضو حزب همبستگی گفت: باید سخنان حجاریان در مورد دولت را شدیدا تکذیب کرد. همایون ابوسعیدی گفت: بدنه دولت معتدل است و هیچ جایگاهی برای اصلاح‌طلبان تندرو ندارد. رئیس‌جمهور نهایت تلاش خود را می‌کند تا از ورود افراد تندرو که در کارها دخالت می‌کنند جلوگیری کند

همایون ابوسعیدی، عضو حزب همبستگی با اشاره به سخنا سعید حجاریان در خصوص اصلاحاتی بودن برنامه های دولت گفت: اینگونه سخنان را به شدت باید تکذیب کرد؛ بدنه دولت معتدل است و هیچ جایگاهی برای اصلاح طلبان تندرو ندارد؛ رئیس‌جمهور نهایت تلاش خود را می‌کند تا از ورود افرادی که با تندروی‌ها در کارها دخالت می‌کنند جلوگیری کند.
او ادامه داد: برخی نباید خود را وکیل وصی گروهی خاص بدانند و به صورت قطعی از جانب همه اعضای آن گروه خاص صحبت کنند، باید به صراحت بگویند این نظر شخصی است و آنها را به شخص خاص یا طیف خاص نسبت ندهند.
ابوسعیدی با بیان اینکه این گونه رواج صحبت ها قابل تأمل است گفت: باید به این گونه افراد و مروجان این نوع تفکر تذکر داده شود که نظرات خود را به صورت کلی بیان نکنند قطعأ اصلاح طلبان معتدل و اصلاح طلبان تندرو با یکدیگر در همه اصول تفاوت دارند.
این فعال اصلاح طلب با تأکید بر اینکه اصلاح طلبی تعابیر مختلفی دارد گفت: برخی نظرات اصلاح‌طلبی که برای جامعه مفید است می‌تواند در دستور کار اصولگرایان باشد همچنین بر عکس؛ باید معنای اصلاح طلبی را به معنای واقعی در نظر داشت، قطعأ فرهنگ و اخلاق و روش ما اسلامی است و باید به هدف فکر کرد و راه و روش درست را پیدا کرد و با هم متحد شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    44 5
    حرف های حجاریان کف خواسته های ما اصلاح طلب هاست... اصلاح طلبی باید ندارد، انشعاب دارد که باعث پویایی آن می شود
    • بی نام RO ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      7 36
      هنوز تو حس و حال سالهای 76 تا 82 هستید؟ از خواب بیدار شو
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    5 19
    معتدل.خخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    10 2
    فقط روحانی
  • محسن IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 12
    همین آقای حجاریان بود که با تحلیل های افراطی و سطحی در روزنامه صبح امروز عملا آقای هاشمی رفسنجانی را به اردوگاه اصول گرایان فرستاد و جز کمک به افراطیون راست هیچ کار مفیدی انجام نداد . خاطرمان هست که وی با تئوری عبور از خاتمی سعی داشت یک گورباچف برای جمهوری اسلامی بتراشد و در نهایت از دل این تند روی ها اصلاحات از مسیر خارج و احمدی نژاد زاییده همان تند روی ها شد . ای کاش امثال حجاریان دست از دخالت در امور دولت بردارند و اجازه دهند آقای روحانی با تعادل و تفاهم با سایر قوا کشور را به سمت آرمش و دوری از تنش پیش ببرند . فراموش نکنیم که دشمنان و رقیبان ما نه در داخل کشور بلکه با برنامه های منسجم پشت مرزها توطئه می کنند .
    • مسعود A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      13 1
      جامعه برای رشدو تعالی نیاز به نقادی داره و وجود افرادی مثل ایشون فارغ از اینکه نزدیکیه فکری به چه جناحی دارن سطح نقادی و ارزیابی رو در جامعه افزایش میده
  • مسعود A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 0
    واقعا دلیله اینکه با روی کار اومدن هر ,رئیس جمهور در کشورمون یک جناح متولد میشه چیه؟؟؟ شاید جواب خیلی از سوالاتمون در بررسی همه جانبه و دقیق این مساله باشه....