ایسنا نوشت:

باراک اوباما و همسرش پیش از آنکه مدرک حقوق خود را بگیرند، در مشاغلی با درآمد پایین فعالیت داشتند و آنها می‌خواهند که این "تجربه شخصیت‌ساز" خود را نیز برای دو دخترشان اعمال کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا به عنوان بستنی فروش و نقاش کار کرده است و میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در یک صحافی کتاب مشغول کار بوده است.

میشل اوباما، بانوی اول آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه پرید (Parade) گفت: گمان می‌کنم که تمام بچه‌ها باید مزه کار سخت واقعی را بچشند.

باراک اوباما نیز گفت: ما به دنبال فرصت‌هایی هستیم که آنها احساس کنند که سر کار می‌روند و یک چکی به عنوان حقوق دریافت می‌کنند که همیشه جالب، مهیج و منصفانه نیست. اما اینها واقعیت‌هایی است که در زندگی روزمره وجود دارد.

مالیا 16 ساله و ساشا 13 ساله از زمانی که وارد کاخ سفید شده‌اند، به ندرت در انظار عمومی دیده می‌شوند اما اخیر مالیا در برنامه سی‌بی‌اس برای یک روز به عنوان دستیار تولید کار کرده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌اش تاکید کرد: ساختارهایی وجود دارند که به خانواده‌ها در رابطه با مراقبت از کودکان،‌ بهداشت و مدارس آنها کمک می‌کند و همین‌ها تفاوتهای چشمگیری را در زندگی مردم ایجاد می‌کند.

اوباما در سال جاری میلادی تلاش کرده است تا از پرداخت حقوق برابر به زنان، توسعه آموزش زودهنگام کودکان و افزایش حداقل دستمزدها در آمریکا اطمینان حاصل کند. با این حال وی تاکنون موفق نشده است که کنگره را با خود همراه سازد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =