وحید قبادی دانا، رییس سازمان جوانان هلال احمر با امضای پیمان نامه کارزار "بزن به هدف" حمایت خود را از این کارزار اعلام کرد.پیش از این نیزدکتر هاشمی وزیر بهداشت، جواد نکونام، کاپیتان و کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال حمایت خود را اعلام کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، کارزار بزن به هدف آگاهی عموم را در زمینه پیشگیری از اچ آی وی بالا برده و همزمان با جام جهانی 2014 برزیل در سطح جهانی آغاز به کار کرد. با متعهد شدن به پیمان نامه، این کارزار مشوق جوانان برای فعالیت در زمینه پاسخ به پیشگیری ازاچ آی وی در سطح ملی و جهانی است.

دکتر قبادی دانا درباره برنامه های سازمان جوانان توضیحاتی ارائه داد و اشاره کرد که فرصت های زیادی برای همکاری با سازمان ملل و درگیر شدن در این کارزار وجود دارد. همزمان با امضای این پیمان نامه، بنا شد تا دفاتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز و صندوق جمعیت ملل متحد با آقای دکتر قبادی دانا، بعد از ماه مبارک رمضان از اردوگاه ملی جوانان هلال احمر در خلال این کارزار بازدید کنند.

 دکتر فرداد درودی، مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز گفت، کارزار "بزن به هدف"، راهی برای متحد کردن جوانان سراسر دنیا در پاسخ تاثیر گذار به پیشگیری از اچ آی وی و ایدز است. ما بسیار خرسندیم که توانستیم حمایت دکتر وحید قبادی دانا و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را جلب کنیم زیرا جوانان هسته اصلی کارزار "بزن به هدف" هستند.

 دکتر هولکی اوز، نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران گفت، ما بسیار مفتخریم که توانستیم در سال 2014 تفاهم نامه کاری مشترکی را با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امضا کنیم. تمرکز برنامه کاری ما در سال جاری افزایش ظرفیت سازمان جوانان، با تربیت مربیان برای آموزش به جوانان داوطلب در زمینه سلامت باروری در بحران است.
حمایت ما از این برنامه کاری مشترک، سازمان جوانان را قادر به آموزش تمامی جوانان داوطلب در سطح ملی می سازد.

پیوستن سفارت کشورهای بوسنی و هرزگوین، نیجریه، آرژانتین و برزیل در ایران به کارزار "بزن به هدف"

همچنین در این رابطه سفرای کشورهای بوسنی و هرزگوین و نیجریه ، معاون سفیر برزیل وکاردار سفارت آرژانتین در ایران پیمان نامه کارزار "بزن به هدف" را برای متعهد شدن در بالا بردن سطح آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از اچ آی وی همگام با برگزاری مراسم جام جهانی فوتبال 2014 برزیل امضا کردند. هدف این کارزار تشویق مردم به درگیرشدن فعال در زمینه پاسخ به ایدز در سطح ملی و جهانی است. علاوه بر تیم ملی فوتبال ایران، تیم کشورهای نامبرده با میزبانی برزیل "گروه F" جام جهانی را تشکیل می دهند.

به گفته  دکتر هولکی اوز، نماینده دفتر صندوق جمعیت ملل متحد در ایران، "ما مفتخریم که سفرای کشورهای بوسنی و هرزگوین و نیجریه، و مقامات سفارت آرژانتین و کشور میزبان، برزیل، پیمان نامه کارزار "بزن به هدف" را امضا کردند. گروه F رقبای سر سختی برای ایران هستند اما امیدواریم مربی تیم ملی فوتبال ایران، آقای کی روش این دوره از مسابقات جام جهانی را با موفقیت پشت سر بگذارد "
 دکتر فرداد درودی، مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز، گفت: "کارزار بزن به هدف مردم را به عنوان یک تیم تشویق می کند تا به اهداف برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز برسند که عبارتند ازبه صفر رساندن ابتلای جدید به اچ آی وی، به صفر رساندن تبعیض و به صفر رساندن مرگ های ناشی از ایدز. به همین دلیل ما بسیار خرسندیم که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران  جواد نکونام و سر مربی تیم ملی فوتبال ایران  کارلوس کی روش به نمایندگی از تیم ملی فوتبال ایران با امضای این پیمان نامه حمایت خود را اعلام کردند.

امضا کنندگان این کارزار:   ادیب بوکویچ سفیرکشور بوسنی و هرزگوین؛ توکور مانی سفیر نیجریه؛ گیلدا موتا سانتوز نوِس، معاون سفیر کشور برزیل و  گولرمو لوییس نیکولاس کاردار سفارت آرژانتین،  دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جواد نکونام، کاپیتان و  کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران هستند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =